IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Spyker избяга от Audi

Холандците избраха Koenigsegg за доставчик на двигатели

Spyker избяга от Audi

Малките компании обикновено избират по-големите производители за доставка на двигатели, но в случая с холандците от Spyker се случи нещо уникално за бранша. Фирмата се отказа от сътрудничество си с Audi, чиито агрегати използваше за своите модели, и избра друга малка компания - Koenigsegg.

Spyker избяга от Audi

Именно с двигател на шведския производител е оборудван роудстърът Spyker C8 Preliator Spyder, който бе представен на автосалона в Женева. Само преди година холандците представиха версия купе на същия модел, като то разчиташе на мотор на Audi.

„Не крия, че съм възхитен от технологиите, които предлага новия ни партньор Koenigsegg Automotive AB и съм убеден, че решението да се спрем на него като доставчик на двигателите ни е най-важното в историята на Spyker”, коментира главният директор на холандската фима Виктор Мюлер.

Spyker избяга от Audi

А че Spyker само печели от подобен ход, се виджда ясно. Моторът V8 на Audi, с който бе оборудвано купето C8 Preliator, разчиташе на 525 к.с. и 600 Нм, докато двигателят на скандинавците е със същия обем - 5,0 литра, като развива 600 к.с. със същия въртящ момент.

В комбинация с атмосферния мотор работи 6-степенна механична скоростна кутия (купето се предлагаше и с 8-степенна ZF-трансмисия). Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,6 секунди, а максималната скорост е 322 км/ч. Автомобилът ще излезе в серия от 100 бройки, като стартовата цена за Европа е 400 000 евро.

Spyker избяга от Audi

Снимки: Autonews
 

0 от 500
  • #15
    6 rate up comment 15 rate down comment
    жалки хейтъри ( преди 2 години )
    Последния голф бил пластмасов вътре Уйоооооооооооо - това да не ти е леген на койота бе мушмол ! Ти новия голф си го виждал само на картинка и то ксерокопие !!! жалки хейтъри !
  • #14
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Първо, този с 5-те клапана 1.8 отдавна го няма, защото беше невероятен ***, освен, че харчеше като 3.0. Второ, не знам коие са по-пластмасови. Дори последния Голф 7 е доста срамно изпълнение вътре, колкото и да си смучат пръстите от АутоБилд. Пластмаса та дрънка, особено по дупките.
  • #13
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    карал некой голфове и аудита на по 500к км и реве.... друг пък обяснява че 1.8 на ауди бил страшен мотор - те му набили по 5 клапана на цилиндър - *** страшилището. даже в Ф1 са с по 4. аман от разбирачи
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    ролвъp -английско недоразумение
  • #11
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Купете си японски ражди тогава. Има едно предимство, че са в голям процент пластмасови.
  • #10
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Striker ( преди 2 години )
    Ако ти харесват Порше - 3 тулупа, джипове и лимузини, Бентли - джипове, Ламбо - джипове, значи ВАГ-инал ти харесват:)))
  • #9
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    До първият.Какво е "ролвър"???!?!?!?!?!?
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    до Germany ( преди 2 години )
    Като гледам, само ти се смееш, доста пресилено. Останалите чукат на дърво и те съжаляват.
  • #7
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Striker ( преди 2 години )
    Нормалните марки и хора бяхат от ВАГ-ен по принцип. Жалко за Порше, Ламбо и Бентли...
  • #6
    19 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Ами за разлика от тебе съм карал модели на ВАГ и знам, че за нищо не стават, затова и ги намразих. ГОуф 4ка, която за 2 години ми глътна над 7к лева за ремонти ... е идиотски автомобил. След това ауди А4, което успях да издържа до 3тия идентичен с гоуфа проблем и го продадох рано рано след по-малко от година каране... Просто са си *** какво да ти кажа. А ти като не си карал коментираните автомобили си трай, селски бек с мечта за гоуф.