IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кралят на комбитата: Новото Audi RS6 Avant от ABT

Само 50 такива ще бъдат произведени, всяко с мощност 705 к.с. и 880 НМ

Кралят на комбитата: Новото Audi RS6 Avant от ABT

Суперавтомобил, дегизиран като комби? Защо не. Казва се Audi RS6 Avant и разполага със зловещите 605 к.с., които са дело на 4.0-литров битурбо V8 двигател в Performance версията на модела. Повечето хора биха били повече от доволни да седнат зад волана на това комби, но тунинг специалистите от ABT Sportsline мислят другояче.

Кралят на комбитата: Новото Audi RS6 Avant от ABT

Точно заради това германците представиха нов тунинг пакет за автомобила, който добавя към неговата мощност 100 к.с.и 180 Нм.

Освен със своята потресаваща мощност от общо 705 к.с. и 880 Нм, новото ABT RS6+, както се казва моделът, се отличава и с атрактивен оптичен пакет, състоящ се от множество карбонови детайли. В комплекта влизат преден лип спойлер, декоративни капаци на страничните огледала, както и спойлер в горната част на задния капак. Огромният дифузьор под задната броня също е направен от въглеродни влакна и кара задницата да изглежда повече от привлекателно, без да влияе негативно на теглото на колата.

Кралят на комбитата: Новото Audi RS6 Avant от ABT

Всичко това е допълнено от 22-инчови джанти, които са боядисани в черен лак и са окомплектовани с високоскоростни гуми.

В интериора на оптимизираното суперкомби се забелязват декоративни лайсни на вътрешните прагове със специално осветено лого „RS6+”, което се прожектира и на земята, когато е тъмно. От ABT засега пазят интериора в тайна, но казват, че той е получил тапицерии от поръчкова кожа, специален плакет с индивидуалния номер на колата, както и много карбонови акценти. Като допълнение, модифицираното „семейно“ комби идва със специални стелки, в това число и тази на багажника.

Кралят на комбитата: Новото Audi RS6 Avant от ABT

ABT RS6+ ще бъде представено официално по време на автомобилното изложение в Женева в началото на март, а официалният му дебют на пазара ще се случи в седмиците след това. Серията ще се състои от едва 50 автомобила.

Припомняме, че това НЕ е най-мощният RS6 Avant на ABT. През миналата година компанията отбеляза 120-ия си рожден ден с автомобил, наречен ABT RS6 „1 до 12“, който можете да видите на снимките по-долу. Той разполага със 730 к.с. и 920 Нм.  

Кралят на комбитата: Новото Audi RS6 Avant от ABT

Кралят на комбитата: Новото Audi RS6 Avant от ABT

Снимки: ABT

Тагове: audi rs6 avant abt rs6+
0 от 500
  • #19
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Without the setup change, the Nismo only did a 7:18 and the normal MK3 did a 7:26. Even the interviewed engineer of the Nismo team said that in a video. If you want to see it, i will search it on YouTube for you. Search for something like "GTR nurburgring making of" or something like that. If you want to look up all lap times, just go for fastestlaps.com The 991 GT3 RS did a 7:20 in bare stock customer purchase condition with 110hp, 200nm and 2 driven wheels less, which is more impressive imho... even the 991 facelift Carrera S has higher lateral g-forces than the Nismo (almost 1.4g compared to 1.3g)?
  • #18
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Не мога да разбера, кое ниско човеченце маха коментарите, които отразявват чиста реалност, няма обиди, няма "линко", и какво го дрзнят!?Това свободен форум ли е, или загубен боклучав манипулативен публикарник, дето умишлено настройва хората против действителността, и си генерира посещения?
  • #17
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ей тия долните коментари, обясняват за времената които Нисан си измислят за рекорд на ринга!А който разбира повечко и чете английски, сигурно знае че стоков GTR може само до 750кс, след това се сменя цялата охладителна система. При 800кс живота а мотора е само 30 000км. А при 1200++ кс е само няколко часа/гонки.Въздушните потоци на автомобила са кошмарни при високи скорости+охлаждането, и е нужна цялостна преработка на Аерото и конструкцията на предицата. Скоростната същосе сменя че гърми ако!
  • #16
    8 rate up comment 1 rate down comment
    123 ( преди 7 години )
    Октомври миналата година видях едно от тези но тунинговано от Mansory на една скъпарските улици в центъра на Франкфурт.Ауспусите мисля че бяха титаниеви,за съжаление не видях предницата!
  • #15
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Идеално е въпреки че е комби..
  • #14
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Турбо-селянин ( преди 7 години )
    Ще изчакам да пуснат TDI версията с Clean Diesel, за да ще си купя едно за външна т0алетна на двора!Освен за т0алетна ще служи и да плаши гаргите.аЛудито е 2 в едно:1. Външна т0алетна2. Плашило за гаргиБраво на вурстовете. Пак изкараха иновативен модел. Никой не може да ги стигне по иновативност хахаха
  • #13
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Направо не ми се вярва колко много време си хабите за да се дърляте за глупости! Но, няма лошо! Ако, а някой това му е смисъла на живота - негова си работа.
  • #12
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ЖиТи Ладо.. много филми гледаш.КАто не отбираш не отричай.Нито едно стандартно БМВ не може да пребори стандартен ГТР,еле па лада ,както и да е темата се изврати в мерене на чушки.Като Викате AMS добре, *** има аудита с по 1500 к.с та.. и отиваме у космоса. Ауди си е Ауди, ГТР си е ГТР,аз съм фен на 2 те.
  • #11
    12 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ЖиТиАр, го бият и кварталните туингари с ладички и други тунингарси Голфчета и БМВенца. Да вадим ли пак времената на обиколка, да видим м***лоUmни@ тежащ 1800кг ковчег, как се проваля на всички сравителни тестве, и не оже да си покрие нито една характеристика написана в листите от лъжливите жълти гнои! (справка Таката, Тъпота, Н***ср***н, Мисубеши и др..)По обществена пътна мрежа, едно RS6 и гаври и надбягва спокойно пластмасовия бидин за туршия, и миришещ на нея ЖиТиАр!
  • #10
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Чалгарче май си ти хаха..на дръпка ако си говорим, и на писта със завой ГТР-а бие, то зависи и кой е вътре.Обаче за топ скорост в момента в който минеш 315-20 км..с ГТР-а , от аудито може да ти помаха някой.***.Няма конглокенция между тези автомобили те са за поклонници.Едните си тачат едното другите другото.Няма лош модел от двата,има само къспоишкови тийнчета дето не са карали с 200 дори инак ги разбират нещата.