IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Ето го Range Rover Velar

Новият кросоувър на британците ползва платформата на Jaguar F-Pace

Ето го Range Rover Velar

Групата Jaguar Land Rover представи новия си кросоувър Range Rover Velar на специално мероприятие в Лондон. Премиерата на автомобила пред публика ще се състои на предстоящото изложение в Женева.

Ето го Range Rover Velar

Новият модел ще се настани между Range Rover Sport и Evoque в гамата на британския производител. Той е изграден на платформата IQ [AI], която е в основата на седаните Jaguar XE и XF, както и на кросоувъра Jaguar F-Pace, от който новият Velar е наследил редица компоненти и технически решения.

Дължината на кросоувъра е 4803 мм, като той е с 45 мм по-дълъг от Evoque, но с 20 мм по-къс от Range Rover Sport. Разстоянието между двете оси при новия модел е 2874 мм срещу 2660 мм при Evoque и 2923 мм при Sport. То обаче е напълно еднакво с това на Jaguar F-Pace. Същевременно коефициентът на аеродинамично съпротивление при Velar е най-ниският сред всички модели на Range Rover – 0,32.

Автомобилът излиза на пазара с избор от 6 двигателя от семейството Ingenium - 3 бензинови и 3 дизелови. Базовата версия ще получи 2,0-литров мотор с 250 к.с., като той ще се предлага и във вариант с 300 к.с. Третият бензинов агрегат е 3,0-литров V6 с 380 к.с., като той се поставя на топ-версиите на Jaguar XF и F-Pace.

При дизелите ще се предлага 2,0-литров мотор със 180 и 240 к.с., както и 3,0-литров V6 с 300 к.с. Всички версии на Velar ще получат система за задвижване на четирите колела Terrain Response 2 , както и 8-степенна автоматична скоростна кутия ZF.

Ето го Range Rover Velar

При новия модел на Range Rover дебютират редица опции, които досега не са предлагани за серийни Jaguar и Land Rover. При топ-нивата на оборудване ще се предлага изцяло лазерна оптика, както и нова мултимедийнта система Touch Pro Duo с два 10-инчови сензорни дисплея. Единият ще отговаря на навигацията и мултимедията, а вторият – за настройките на автомобила.

Продажбите на новия Velar стартират през юли, като от компанията-производител позиционират модела си като съперник на BMW X4, Porsche Macan и Mercedes GLC Coupe. В Германия цените стартират от 56 400 евро и завършват на 90 850 евро. Ще има и лимитирана версия - First Edition, която ще се отличава със скъпо оборудване и изработка на интериора. Тя ще струва 108 750 евро.

Снимки: Land Rover
 

0 от 500
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    фермера ( преди 2 години )
    Докторе,преди двсе години станах жертва на лекарско недоглеждане.Сега съм личен пациент на професор Борнфелд в Ессен но загубих зрение на лявото око.В провинцията нямам проблем защото трафика е малък и аз съм най-бързия на пътя,но в София ме натоварва и понякога пропускам някоя кола.Системата на тесла за пространствено разположение на околните коли много би ми помогнала.
  • #21
    4 rate up comment 0 rate down comment
    bmw435i ( преди 2 години )
    Dobre da ostavim RRV nastrana.Za6to ti e tazi avtonomna sistema,nali sme v tozi forum za6toto nai-ve4e obichame 6ofiraneto.Da darjim patia pod na6ia kontrol
  • #20
    0 rate up comment 1 rate down comment
    фермера ( преди 2 години )
    Докторе,видимоста е субективна преценка но аз имам проблеми със зрението и предпочитам коли със пи скосени предници.Проблема при RRV ще бъде че ще опитат да ни продават нещо познато като нещо ново.Еднакъв силует,еднакви двигатели а отдавна слушаме за хибрид и ел.задвижване.Аз лично чакам автономна система на нивото на Тесла и тогава ще сменм колата.
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    bmw435i ( преди 2 години )
    kolega kak taka lo6a vidimost.Ta nali zapazena marka na RR e visokata pozicia na 6ofirane.S 4 cilindrovia benzinov 250 konia i svetkavi4nata 8ZF gi vzima ot 0 do 100 za 6.7s
  • #18
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Излгежда почти същия като сегашните .
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    фермера ( преди 2 години )
    Малка грешка-ускорение от 0-200 за 40 секунди!
  • #16
    0 rate up comment 4 rate down comment
    fermera ( преди 2 години )
    Кое му е спортното на този двутонен СУВ с висок център на тежеста и лоша видимост.С избора на четири 4цилиндрови мотора с който ще ускорява от 0-100 за 40секунди.Единствено с двата V6 мотора ще върви,но с дизеловия скоро няма да можеш да влизаш в големите градове а бензиновия е в дъното по динамика сред конглокентите.Най-похвално е че най после са свалили челното съпротивление на 0,32.Все пак сме 2017.А интериора не е нищо особено!
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    wane ( преди 2 години )
    Да бе, така е. Ше почакаме, ще покараме, и ще видим :)
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Това е уникалното на Велар:спортен като Ф пайс конфортен като Рейндж Ровер
  • #13
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Повярмай ми има разлика адаптивно vs въздушно