IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Отопляемо челно стъкло за четири модела на VW

Новата технология ще се предлага само като екстра

Отопляемо челно стъкло за четири модела на VW


VW ще предложи нова екстра за моделите си Golf, Passat, Tiguan и Sharan. Става въпрос за отопляемо предно стъкло.
Това решение не е нещо ново, но от VW използват нова технология за реализирането му.

VW пуска допълнителна екстра за някои модели

Отоплението, достъпно при определените модели, се осигурява от ултра тънъй слой от сребро, който се намира в ламинираното стъкло. Използването между 400 и 500 вата ще позволява стъклото да се загрее достатъчно бързо дотолкова, че да може да стопи сняг или лед.

Освен обаче иновативната подгряваща технология, от VW най-вероятно ще предложат и подгряване на чистачките, което би предодвратило залепването им за замръзналото стъкло.

Отопляемите предни стъкла не са нещо ново. Тук специалното е именно това, че от компанията са запазили ефективността на технологията без познатите загряваща решетка или тънки жици.

Системата няма да се предлага серийно, а само срещу допълнително заплащане - около 340 евро.

Тагове: tiguan vw passat golf sharan
0 от 500
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    automotive, mай имаш право, че реотан по дефиниция e жица. Както и да е, принципа е същия - вграден нагревател, но с различна геометрия. Но за колите фарадеевите клетки не си прав - стъклата не са проводими и имат достатъчна повърхност за да преминава през тях електромагнитно поле.
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До automotive ( преди 7 години )
    От електрическа гледна точка дали реотана ще е на ивички или на ултратънък прозрачен слой сребърно фолио си е все реотан.Иначе евала за идеята ако не намалява прозрачността - имал съм два форда с подгрев на предното стъкло. Виждаха се жичките и леко пречеха на ниско слънце
  • #9
    8 rate up comment 4 rate down comment
    automotive ( преди 7 години )
    Швабен зи каскен, не знам ти на кое викаш реотан, но за мен това е жицата, която се използва в конвенционалните отопляеми предни стъкла.В случая има електропроводим слой в цялото стъкло, който е невидим за човешкото око, и който като такъв не е никакъв реотан.Освен това колите така или иначе са фарадаеви клетки и това не изглежда като да се отразява осезаемо върху работата на устройствата.
  • #8
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    automotive, тоя тънък сребърен слой е точно реотан. Разликата е че не е на ивици (жици), а покрива цялата повърхност. Не знам обаче как това ще се отрази на приемането на GPS и GSM сигналите, че купето си става Faraday cage.
  • #7
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ford я предлагаше но беше с огромно количество тънки реотани. те се виждаха от близо, но не пречеха. това е съвсем нова технология , сигурно работи по добре и може дори да е по евтина за производство
  • #6
    10 rate up comment 7 rate down comment
    automotive ( преди 7 години )
    Дошо и Ford, прочели сте само заглавието. В случая става дума за друг тип технология без реотани. Ford нито преди 10 години са я предлагали, нито към днешна дата.
  • #5
    23 rate up comment 3 rate down comment
    Иво2 ( преди 7 години )
    В допълнение на колегата ще подчертая, че при Форд тази опция се предлага даже от преди 20 и по-вече години. Макар и технологията да е малко по различна от тук използваната "ултра тънъй слой от сребро" Иначе екстрата си заслужава.
  • #4
    21 rate up comment 6 rate down comment
    Ford ( преди 7 години )
    Имах Форд ескорт от 93 година имаше подгрев на предното стъкло(цялото).
  • #3
    18 rate up comment 10 rate down comment
    Дошо ( преди 7 години )
    Точно колега, Форд го имат това от 10 години, обаче сега ще ни убеждават, че СОЦваген открили топлата вода.
  • #2
    18 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Няма ден без рекламна статия на ФВ. Това Форд го имат от 10 години!