IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen се връща към атмосферните мотори

Компактните модели ще получат 1.5-литров двигател със 115 конски сили

Volkswagen се връща към атмосферните мотори

Още прези миналата година Volkswagen представи нов 1,5-литров турбомотор, който заменя 1,4-литровия TFSI, използван от редица модели на концерна. Сега германският производител подготвя и атмосферна версия на новия двигател, съобщава изданието Autihome.

Volkswagen готви нов атмосферен модел за компактните си модели

Според публикациите в китайски медии, в момента Volkswagen тества новия агрегат на модела Volkswagen Golf Sportsvan. Двигателят от семейството EA211 разполага с мощност 115 к.с., като ще заеме мястото на 1,6-литровия атмосферен мотор, използван от сегашното семейство Golf.

Конструкцията на новия двигател предлага редица решения, които му осигуряват по-добра тяга на ниски обороти и съответно по-малко потребление на горивото. Например, моторът работи по цикъла на Милър със съкратено време за стартиране и повишена степен на налягане, като разполага със специално покритие на цилиндрите, намаляващо триенето.

Турбо-версията на този агрегат Volkswagen ще поставя на почти всички свои модели, предлагани на европейските пазари, като тя развива между 131 и 150 к.с. Атмосферната е ориентирана на първо време за Китай, но след това ще се появи и в други държави, като освен на Volkswagen Golf ще се предлага на Volkswagen Polo, Skoda Rapid и други модели на концерна.

Снимка: Volkswagen

Тагове: Volkswagen AG
0 от 500
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Алоуууу холандеца, този под мен ти го каза. Казах ти го и аз по-рано, но явно общата ти култура е много ниска и не вдяваш за какво иде реч. Говорим за ФПЧ и тях няма как да ги усетиш. Пак ще ти повторя, че те се усещат след години, когато вече е късно. А точно те са най-опасните, защото нито ги виждаш, нито ги усещаш. Пушаците и дима ги виждаш и усещаш и по някакъв начин може да се предпазиш, но не и от ФПЧ. Тях не само ги дишаш. Те се натрупват в почвата,влизат във водоемите за питейна вода ...
  • #8
    17 rate up comment 2 rate down comment
    от оня ( преди 8 години )
    Най-добрите атмосферни мотори правени някога са дело на Ферари, Хонда и БМВ.
  • #7
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Махат турботата, а на нафтовите печки ще ги махат ли? кога ще почнат да предлагат чист дизел?Абе тея са много зле ве. От кога ви го разправям. Правят коли на килограм за Китай и за бедни европейци с малко акъл.
  • #6
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В носа ти да нщма апаратура, която да мери колко е замърсен въздуха? Финните частици как ги хващаш? След време се разбира за тях и обикновено е вече късно. В Германия е също уж по-чист въздуха, ама не е. Хората се отопляват и тук масово на газ или дървени пелети, но финните частици разказват играта на всички.
  • #5
    31 rate up comment 0 rate down comment
    MKII ( преди 8 години )
    "Например, моторът работи по цикъла на Милър със съкратено време за стартиране и повишена степен на налягане"Е това вече е направо неграмотно преведено и сглобено. Съкратено е времето на всмукване, а не стартиране, повишена е степента на сгъстяване, а не налягане, и без турбо цикълът не е на Милър, а на Аткинсън.
  • #4
    17 rate up comment 24 rate down comment
    до оня .... ( преди 8 години )
    Все още "вагенистчетата" произвеждат най-добрите атмосферни мотори:слагат ги в Порше и Ауди Р8.И в Ламборгини.Аман от *** хейтъри!
  • #3
    22 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    е тойота и хонда взеха да преминават на турбомотори.... айде стига прибързани изводи - за пазара в Китай трябва по-ниска цена , а турбините и компресорите струват пари
  • #2
    46 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    До скоро вагенистчетата тука плюеха по Тойота и Хонда, че още развивали атмосферните мотори.Що така бе деца?
  • #1
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Четиритактови двигатели от този тип, с този същия тип на движение на всмукателния клапан, но с компресор, за да компенсирате загубата на плътност на мощността, са известни като двигатели на Милър.