Първоначално дребосъкът с неговите четири врати и седалки е бил предназначен единствено за японския пазар. Цената на автомобила засега не беше официално назована, но базовият модел „ще остане при всички положения под 10 000 евро“, заяви говорител на компанията.
Mitsubishi „i“ е дълъг само 3,40 м. и това означава, че е 40 см. по-къс от Mitsubishi Colt. Височината на модела е 1,60 м., а колесната база е 2,55 м. Тъй-като двигателят е монтиран под багажното отделение, а резервоарът е натикан под седалката на шофьора, отвътре колата предлага повече пространство, отколкото изглежда на пръв поглед отвън.
Mitsubishi „i“ се задвижва от 3-цилиндров мотор с обем 660 куб.см. и мощност 42 kW/57 к.с.Декларираният от компанията разход на гориво е 5,2 л./100 км., което отговаря на емисия от 114 грама въглероден окис на километър. Дали автомобилите предназначени за експорт ще бъдат оборудвани със същия 3-цилиндров двигател все още не е решено окончателно. Възможно е той да бъде заменен с един малко по-голям мотор с обем 1000 см³ и 48 kW/65 к.с.
В допълнение, за европейския пазар е предвидена и една електрo-версия на модела. Началото на продажбите на електромобила в Япония е запланувано за 2009 г., което означава, че през 2010 г. моделът „ I-Miev“ ще стартира и на европейските пазари.