IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Фейслифт за Skoda Rapid

Освежаването ще е факт през пролетта или лятото

Фейслифт за Skoda Rapid

Популярният модел на Skoda – Rapid, позициониран по-близо до Fabia, отколкото до Octavia, се предлага като седан и комби, ще получи фейслифт през 2017 г.

Фейслифт за Skoda Rapid

Все още от компанията се въздържат да съобщят какви промени ще видим при Rapid, а освежаването трябва да стане факт през пролетта или лятото. Почти сигурно е, че екстериорният дизайн на Rapid няма да претърпи толкова радикални промени като този на Octavia и тук не би трябвало да очакваме появата на конфигурация от четири фара.

Най-вероятно Rapid за европейския пазар сериозно ще заприлича на индийската си версия, която претърпя модернизация тази есен. Нормално е списъкът с екстри да нарасне, логично да се повиши качеството на материалите и цялостното изпълнение на салона.

За европейските пазари основният мотор на Rapid най-вероятно ще е 1,0-литровият TSI, който вече е известен от други модели на Volkswagen Group.

Снимка: Skoda

Тагове: skoda skoda rapid
0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Дискови спирачки ( преди 7 години )
    Допълнително оборудване: 1KT - Дискови спирачки, отзад.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Не, аз не съм с проблемите със задните спирачки. И определено сме на едно мнение - бюджетен автомобил! Единствената разлика, очевидно е, че аз съм се качвал и в трите, а ти само в Рапид!
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    "Фиести и Корси с барабанни спирачки също има..." Фиестите и Корсите не ги сравнявай, защото освен че са един клас надолу са и доста по-качествени като изпълнение от тази кола - базирана на остарели голфове, че и с по-евтини пластмаси.Бюджетна марка и модел! Заедно с Дачиите, някои модели на ПСА (ц-елизе и 301), Фиат Типо и Рено Флуанс .
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Бръм ( преди 7 години )
    Току що прегледах каталого на Рапид: задни спирачки - дискови или барабанни в зависимост от типа на двигателя. За информация тогава тествах 1.6 ТДИ /115 к.с. И ако не се лъжа по-мощен дизелов длигател не предлагат....
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Бръм ( преди 7 години )
    Една година след като пуснаха Рапида бях на тест драйв в еуратек, като оборудването беше най-високо, вкл. и подгряване на предните седалки... но отзад беше с барабани спирачки.... ако нещо се е променило оттогава това е друг въпрос.
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Така ли? И кво - високите нива и слаби мотори са с дискови, ниските със същи нива са със барабани? Дали не е обвързано с мощността на двигателя, вместо с оборудването? м? :)
  • #3
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Бръм ( преди 7 години )
    Ако и отзад сложат дискови спирачки, вече можем да говорим за тотален фейстлифт :)))
  • #2
    6 rate up comment 8 rate down comment
    112 ( преди 7 години )
    Дизайна е покъртително смотан.
  • #1
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Аудито, което си струва!!!