IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

30% повече пробег за Tucson Fuel Cell

Новото поколение на водородния модел ще се появи през 2018

30% повече пробег за Tucson Fuel Cell

Hyundai остана един от малкото автомобилни производители, които вярват, че автомобилите с горивна клетка могат да бъдат реален съперник на все по-бързо набиращите скорост електромобили. Всъщност, в интерес на истината, корейците се стремят да залагат само на печеливши карти и от известно време работят и по развитието на електрически модели (Ioniq е доказателство за това). 

30% повече пробег за Tucson Fuel Cell

И въпреки, че Toyota и Honda привличат най-много внимание към своите разработки в развитието на горивната клетка като алтернатива на използваните сега технологии, Hyundai е първата компания, която предложи такъв автомобил на пазара в Северна Америка. 

Става въпрос за задвижвания от водород Tucson Fuel Cell, който се появи в средата на 2014 година и все още се продава, макар и търсенето да не е много сериозно. Анализаторите на пазара в САЩ отбелязаха два проблема при тази версия на популярния корейски SUV. 

Първият е, че пробегът с едно зареждане е 426 км, което е по-малко от това, което предлагат повече версии на моделите на Tesla. Освен това, броят на станциите, където може да заредите течен водород все още е малък. И вторият е, че водородният Tucson е представител на предишното поколение на модела. Т.е, вече е остарял. И ако по въпроса за дизайна на екстериора мненията се различават, то интериорът недвусмислено подсказва, че корейският модел е вече демоде. 

Но в началото на 2018 г. Hyundai ще представи новото поколение на Tucson Fuel Cell. И тук добрите новини са впечатляващи – нов модел, с по-модерен дизайн и увеличение на пробега с 30%, т.е на поне 560 км. Въпреки това пробегът на Tucson все още ще е по-малък от този на Honda Clarity Fuel Cell. 

Според източници на Nikkei, цената на следващото поколение на модела ще е 50 000 долара. Което пък е по-добър резултат от този на Toyota Mirai, чийто базова цена е 57 500 долара.

Снимка: Hyundai

0 от 500