IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Дизайнер на VW: Atlas е като скучен Ford!

Големият джип е изостанал с четири години

Дизайнер на VW: Atlas е като скучен Ford!

Член на дизайнерския екип на Volkswagen изненада представителите на сайта The Truth About Cars (TTAC) на премиерата на SUV модела Atlas на изложението в Лос Анжелис, с остро изказване за новия модел, което противоречи на политиката на компанията. 

Дизайнер на VW: Atlas е като скучен Ford!

Източникът на TTAC, който остава анонимен, не е успял да скрие разочарованието си от дизайна на екстериора на Atlas, въпреки че и самият той е работил по него. 

„Дизайнът на Atlas се получи скучен, разбира се, че стана скучен – заяви източникът на TTAC. – Този модел е отпреди 4 години, имам предвид, изглежда като кола отпреди четири години. Всъщност, Atlas прилича на скучен модел на Ford от 2012 година, ако не е емблемата, може да е модел на всяка друга марка.” 

Това изказване противоречи на официалната позиция на VW, демонстрирана при премиерата на Atlas, като в съобщението до медиите SUV моделът е наречен „най-смелият автомобил, предлаган от марката в Америка”. 

Според пазарните специалисти на VW, Atlas, който излиза на пазара със 7 места, отговаря на търсенията на клиентите. Естествено, Atlas се предлага само с бензинови двигатели, тъй като след „Дизелгейт” VW полага сериозни усилия, за да се дистанцира от дизеловите мотори. 

Atlas е създаден предимно за пазара в САЩ, но от 2017 ще се предлага и в Китай, където ще се казва Teramont и ще изглежда почти по същия начин. В допълнение на това от VW потвърдиха, че Atlas ще се продава и в Русия, при това и в дизелова версия, а все още се обсъжда дали големият модел ще се предлага в Европа. 

Цените за САЩ все още не са обявени, но се очаква Atlas да е по-скъп от бъдещата 7-местна серия на Tiguan и да е по-евтин от Touareg. Продажбите в САЩ започват през пролетта на следващата година, а моделът ще се сглобява в Чатанууга, Тенеси, където се произвежда и американската версия на Passat.

Снимка: Volkswagen

0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    васо ( преди 7 години )
    Момчета, плюещи по най големите, някак сте забравили да отбележите факта, че VWпродават най много коли в света.И Европа.Вие, всички разбирачи , сте карали цял живот самоходни тоалетни от източен тип и някак не можете да приемета факта, че не можете да карате немска кола.Кисела е.Вижте и на вторичния пазар, там Фауве е нр.1.Още нещо?
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Дайте го тука па нека да е скучен! Това е класически дизайн, а не като нежните извивки на колите на джапанките, които явно са правени да бъдат карани от гей-***, но не и от мъже.
  • #13
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ехааааадошето как се е вихрил - сам си пише, сам си отговаря и коментар след коментар дошето не е спал завалията страшна шизофрения .....
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    cv ( преди 8 години )
    Не си разбрал правилно и затова автора на статията е виновен ,че не е продължил заглавието -цитат. Atlas прилича на скучен модел на Ford от 2012 година
  • #11
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Даже Опел Калибра вече е класика" че то Калибрата още от представянето си е хит - най-добрата аеродинамика, изключително добри и надеждни мотори, особено 2.0 16 и 2.0Т 4х4 и дизайн, които навремето спираше дъха на съзерцаващия. Навремето половината ни футболни светила си бяха накупили такива - начело с Емо Костадинов. Впрочем - и днес Опел изкарват много добри автомобили, доста по-красиви от тия безидейни творения.
  • #10
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Защо, актуалния Голф не изглежда отчайващо скучно ли?
  • #9
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Виж, за да го докараш на оригиналния RRE, трявбва да пишеш и неграмотно... :)
  • #8
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Вече е по-срамно да караш нещо на VAG, от колкото Е36.Даже Опел Калибра вече е класика.Мой приятел(бивш), се оплаква, че като е с колата си, и никой не го поздравява, и като се прибира от работа, паркирал на съседната улица.
  • #7
    21 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да се чуди човек вече,коя е по пенсионерска марака Фолксваген или Шкода
  • #6
    28 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Най-после един да излезе и да каже, че царят е гол. Това е от доста време. От поне 10 г. не са изкарали нещо, което да хване окото. Изкараха един Пасат СС и после и него го развалиха. То дизайна им да беше само с мед да ги намажеш. Дизелгейт е само една бръмка от миризливия чорап наречен ВАГ. Това е тумор, който трябва да бъде унищожен. Тези върнаха и продължават да връщат автоиндустрията много години назад. Те са единствените, които искат не да се съобразяват със света,а света с тях.НЕЩАСТНИЦИ