IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Франция може да забрани дизели на VW и Renault

Първите резултати от разследванията ще станат ясни през декември

Франция може да забрани дизели на VW и Renault

Властите във Франция ще изискат повече информация от криминалните разследвания на нивото на вредните емисии, отделяни от дизеловите модели на Volkswagen и Renault, преди да забрани продажбата на някои от тези автомобили на вътрешния си пазар. Това обяви пред агенция Reuters министърът на околната среда на Франция Сеголен Роял. 

Франция може да забрани дизели на VW и Renault

Тя допълни, че първите резултати от разследването на софтуеъра, управляващ работата на дизеловите мотори на Renault, ще станат ясни през декември. 

 

Точно така стартира и глобалният скандал „Дизелгейт” миналата година, когато в Щатите стана ясно, че дизеловите мотори на VW са снабдени със софтуеър, който осигурява ниски вредни емисии, когато моторът се проверява, а след връща двигателя към нормалната му дейност и следва увеличаване до 40 пъти на вредните емисии, изхвърляни в атмосферата. 

 

След избухването на „Дизелгейт” всички производители на дизелови автомобили трябваше да декларират, че моторите им не работят на принципа, възприет от Volkswagen. 

 

В същото време вече е потвърдено, че Renault, Opel и FIAT използват софтуеър, който ръководи работата на двигателите и който осигурява отделянето на повече вредни емисии при определени условия. 

 

Експертите не са на едно мнение дали използването на такъв софтуеър е законно в ЕС, но законите в Европа позволяват употребата му ако тези програми са нужни за предпазване на двигателя.

Тагове: Renault vlokswagen
0 от 500
  • #9
    8 rate up comment 17 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Фоксваген допуснаха една единствена грешка в този скандал, която ще им коства вероятно бъдещето или поне огромна част от светлото такова. А вероятно и това на редица други автомобилостроители, които ползват аналогично решение на проблема с еко нормите. И тази грешка, е че СИ ПРИЗНАХА. Трябваше мощно и решително да отрекат всичко и бясно да се нахвърлят с упреци за корупция и лобизъм върху екипа, провел разследването. До сега щяхме да сме забравили всичко. Никога, никога, никога не се признава!
  • #8
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Барем снимка на успух да бяха сложили, кви са тея емблеми на този така емблематичен производител на ...
  • #7
    13 rate up comment 2 rate down comment
    software ( преди 9 години )
    софтуеър
  • #6
    17 rate up comment 14 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Кеф, кеф, кеф СОЦваген взеха от всякъде да ги режат.Спомням си как оня дядка с ролетката се лендзеше и осмиваше хибридите.Къде е сега да му се изсмея в тъпата мутра?
  • #5
    29 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    В ЕС гледат закони и мерки против Руската пропаганда, ама май немската е не по-малко долна и практикуваща се...
  • #4
    26 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    При другите производители говорим за различни режими на работа в реалните условия - студен, топъл, много натоварен, малко и т.н. Това винаги се е направело и го прави всеки производител, нормално е при студен двигател и -10 градуса двигателя да се нуждае от по-богата смес и съответно по-високи емисии. Няма автомобил, който да работи еднакво и на еднакви обороти студен и когато загрее.Статията е от поредиците, колко са добри от ВАГ и не били толко виновни, защото и другите не били светци..
  • #3
    25 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Статийте са много зле написани в този сайт.Софтуера на повечето производители, който води до увеличение на вредните емисии работи при определена температура, както околна така и на двигателя - демек докато загрее двигателя. Това първо при мерцедес го намериха, като огромни отклонения в такъв режим.При VW е друга работа - при тях при всички режими на нормална работа се отделят много повече от нормите, а софтуера е направен само и единствено да заблуди регуллационните органи при тест на СТЕНД!
  • #2
    30 rate up comment 6 rate down comment
    Achtung ( преди 9 години )
    Няма дизелов или бензинов автомобил който да отговаря на нормите които са приети от ЕС при ежедневно шофиране.
  • #1
    22 rate up comment 1 rate down comment
    СОФТУЕЪР ( преди 9 години )
    софтуеЪр, та софтуеЪр!