IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW представи новото Серия 1 Седан

Моделът ще се предлага с новите двигатели на MINI

BMW представи новото Серия 1 Седан

От BMW представиха седан версия на своята "единичка". За появата на версия с отделен багажник в семейството на Серия 1 се говори от около 10 години, но до този момент така и не се беше стигнало до официална премиера. Припомняме, че баварците работеха по седан и комби варианти на Серия 1, но на финала на пазара се появи нещо коренно различно - BMW Active Tourer Серия 2. Е, вече чакането приключи, запознайте се с BMW 1-Series Sedan, който бе представен в Китай, където ще бъде и основният му пазар.

Седанът BMW 1-Series дебютира в Китай

На външен вид автомобилът не се отличава от последните модели на марката. Все пак прави впечатление дългия преден надвес, както и нехарактерно малкото разстояние между предното колело и вратата. Това е така, защото "единицата" е базирана на платформата за автомобили с предно предаване UKL, която стои в основата и на моделите на MINI, BMW Active Tourer Серия 2 и BMW X1. Предното окачване е McPherson, а задното - многоточково.

Седанът BMW 1-Series дебютира в Китай

На размери новият седан съвпада с четиривратото Audi A4. Дължината е 4456 мм, широчината - 1803 мм, а височината - 1446 мм. Третият модел от групата - Mercedes CLA, е по-дълъг, но и по-нисък. Интересното е, че разстоянието между двете оси при автомобила на BMW e 2670 мм - с 33 мм по-малко от това на Audi.

Седанът BMW 1-Series дебютира в Китай

От автомобилите на Mini баварецът е заимствал и силовите си агрегати. В Китай базовата версия - 118i, ще разчита на 3-цилиндров бензинов турбо мотор със 136 к.с, който се комбинира с 6-степенна автоматична скоростна кутия. Останалите версии имат 2,0-литров турбо двигател с 4 цилиндъра -  BMW 120i (192 к.с.) и BMW 125i (231 к.с.), комбиниран с 8-степенен автоматик.

Седанът BMW 1-Series дебютира в Китай

Интериорът на автомобила е типичен са съвременните модели на марката с традиционния селектор за управление на скоростната кутия и разположения на стъклото пред водача проекционен дисплей, а като опция се предлагат регулируеми по електронен път предни седалки, панорамен покрив и система за следене на пътното платно. Задните пасажери имат на разположение вентилационни дюзи, които са разположени между гърбовете на предните седалки - нещо, което е характерно за доста по-големи и скъпи автомобили.

Седанът BMW 1-Series дебютира в Китай

Седанът BMW Серия 1 ще се произвежда в Китай от съвместното предприятие BMW Brilliance, като засега не се очаква да се предлага и на други пазари. Това може да се случи обаче след премиерата на новото поколение на хечбека Серия 1, която е предвидена за втората половина на 2017 г.

Снимки: Autoreview

Тагове: bmw 1-series
0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Съгласен съм с по-предния. А3 е на платформа на Голф, но окачването е много различно. Не си приличат дори. В шасито на Голф има отвори, които се ползват при Ауди, а при останалия талаш не.
  • #12
    7 rate up comment 2 rate down comment
    anfkla ( преди 9 години )
    А3, голф, октавия, леон и т.н. са на една платформа пич.....и окачването им е едно и също. Тва че ти си видел некво адаптивно и ти се е сторило по интересно от на некой голф, бъди наясно и че и при голф можеш да си го поръчаш! Плаща се допълнително при избора от допълнителни опции на нов автомобил!!! По голяма унификация от тази при концерна на VW няма, не случайно Шкодите ги "осакатяват" умишлено, понеже ядът сериозно от клиентите на WV..и т.н.
  • #11
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ауди А3 било Голф...!!! Я по-добре си стой на село и не се опитвай да мислиш. Не ти се получава. Сложи ги на канал и пробвай да намериш прилики в окачването. Аудито е със сто пъти по-сложно окачване. Особено задното, по нищо не прилича на голфовото. Не приказвай като не си го виждал на живо, зелка проста!
  • #10
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Бади ( преди 9 години )
    Съгласен съм със мнението че реално премиума. Aз карам 1ца от 2006 колата наследява бмв 3 компакт само, че е със 4 врати има същото шаси, задвижване и окачване като е90. Но това един от последните истински бмв-та които са със компактни размери. Първо малките аудита са голфове, после малките мерцеси станха рена, бмв не останха по назад и вече малките модели са мини-та.а рена, бмв не останха по назад и вече малките модели са мини-та.
  • #9
    19 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    След смяна на много нови и стари коли установих, че да си купиш премиум от 3-ка надолу е глупост. По добре някаква по обикновенна марка вместо 1-чка 3-ка и т.н. Премиума е 5-ца и 7-ца. Нямаш кинта за нова 5-ца или вземи 2-3годишна или ако държиш да е нова вместо с кинтите за 3-ката взимаш една Инсиня и хем ти остава някои лев хем не караш дърво за много пари.
  • #8
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    че като му видиш ника не разбираш ли какви коли има???
  • #7
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Той RRE пак идва да ни каже каква кола кара без никой да го е питал. Смешен си ей.
  • #6
    8 rate up comment 9 rate down comment
    RRE435i ( преди 9 години )
    Stopovete otzad sa otvrat.A ako i v moito 435i skorostnia lost be6e tolkova visok kato v tir niama6e da ia vzema vapreki vsi4kite izvanzemni ka4estva
  • #5
    13 rate up comment 7 rate down comment
    112 ( преди 9 години )
    Слизайки в по-ниския ценови клас все повече си личи че това не е премиум. С този дървен вид (вън и вътре) се вижда че е спестено от качествени материали. В този случай само емблемата може да спечели клиентите защото дори Голфа изглежда по качествено.
  • #4
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Една майка ( преди 9 години )
    Гласувах за Цецка Цачева. Моята дъщеря учи право и до няколко години дай боже да смени Цацаров като главен проглокор на Страната.Сега работи по часово като ***.1 час 80 лева-стандарт-*** писинг *** 120 лева-други екстри на място в Студентски.Трябва да подкрепяме децата си защото без тях България загива!