IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen увеличи пробега на e-Golf

Хечбекът ще може да изминава 200 км/ с едно зареждане

Volkswagen увеличи пробега на e-Golf

Германският производител Volkswagen представи по време на автомобилното изложение в Лос Анжелис електрическата модификация на обновения Golf. Тя се казва e-Golf и предлага с 50% по-голям пробег с едно зареждане на батерии в сравнение със своя предшественик.

Volkswagen увеличи пробега на e-Golf

Блокът литиево-йонни акамулатори вече разполага с емкост от 35,8 кВт/ч (досега тя беше 24,2 кВт/ч). Така електрическият хечбек ще може да измине с 50 км повече от предишната си модификация - около 200 км. Зареждането на новите батерии от стандартна станция отнема около 6 часа. За машината ще се предлага и специално устройство за бързо зареждане, благодарение на която за 60 минути ще се постига 80-процентно пълнене на акумулаторите.

Volkswagen увеличи пробега на e-Golf

Мощността на електромотора на обновения Volkswagen e-Golf е увеличена с 19 к.с. и 20 Нм, което означава краен резултат от 134 к.с. и 290 Нм. Това позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 9,6 секунди (с цяла секунда по-бързо от предишна версия на модела). Максималната скорост на хечбека е 150 км/ч.

Volkswagen увеличи пробега на e-Golf

В списъка с достъпни електронни помощници на автомобила са включени система за предупреждение за опасност от фронтален сблъсък с възможност за разпознаване на пешеходци, адаптивен круиз-контрол, система за екстремно спиране и система за следене на лентата на движение с функция, предотвратяваща нейното напускане.

Volkswagen увеличи пробега на e-Golf

Както и стандартният Golf, така и обновеният електрически хечбек е оборудван с информационно-развлекателен комплекс с 9,2-инчов сензорен дисплей с възможност за управление с жестове. Системата поддържа стандартите MirrorLink, Apple Carplay и Android Auto.

Снимки: Volkswagen

Тагове: Volkswagen Golf
0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    Пено, тази сметка е изцяло за града и от твоята камбанария. Колко е вярна не ми се смята. Само вкарай в сметките и разликата в каското между такова за 25к и 35к евра Хората които правят по 20-30к извънградско на година каква алтернатива имат?С тези има няма 200км пробег ще си все по зареждачките. Далеч са още тези неща от нас. Моя Пасат чисто нов беше 27к евра, питай ме кога ще погледна Голф за 35к евра
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    пена ( преди 9 години )
    Карам точно нова кола с TSI двигател и разходами не пада под 8 никога. Ако ще смяташ със официалните цифри на производителя -6 л/100км, моля те вземи и официалния разход на ток за електричката, който е 13квч (има го на немския сайт на VW)
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    пена ( преди 9 години )
    Навсякъде за електричките няма данъци (включително и в БГ) Това са поне 2К лв спестени за първите 5 години. Разхода за тока ти е около 10% от този за бензина (грубо 20квч на 100км) Това са ти 15к лева за 100 000 километра. Поддръжка нямаш никъква! Дори и спирачките се сменят много по-рядко защото се използва предимно ел. двигателя за спиране. Поддръжката при Тесла е само някакъв преглед, който не е задължителен и не влияе на гаранцията и т.н. Батериите също издържат мн повече от 1000 цикъла..
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    пена ( преди 9 години )
    "Сега и цената ако намалят няма да е лошо все пак досегашния беше 35К евро а с 1.0 TSI DSG 4 врати 0-100 за 9.7 е 23475евро ако ще е 35К евро поне да има ускорението на GTD"Ако човек си направи сметката излиза, че един електромобил пести към 10К EUR за 100К километра само от бензин и данъци. Да не говорим за спестеното време и пари от поддръжка (при електричките няма масла, филтри, ремъци и т.н.) Ако гледаме общите разходи електричките вече са съвсем смислени за много хора...
  • #12
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Георги ( преди 9 години )
    Предлагам на админите на сайта просто да махнат секцията с коментарите. Няма никакъв смисъл. Пишат само хора, които карат коли за по 1000-2000 лева и никога през живота си няма да се качат в нов автомобил. Лее се жлъч и омраза и байганювщина от всеки! Дано България има друго бъдеще, различно от "хората" тук!
  • #11
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    дошо пи ли си хаповете ?
  • #10
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    То с е-моделите на групата циркът е пълен, ама аз катo съзерцавам това изящество се сещам за едно интервю с главният им дизайнер. Човечецът чистосърдечно си призна, че като решил да въведе двете хоризонтални хромирани линии на решетката ( на всички вагени ги има вече ) не бил спал месеци наред ! То бива безсъние, ама неговото - no comment !!!
  • #9
    14 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Когато си сигурен в качествата на даден продукт му даваш име и го пускаш на пазара.Когато не си убеден в качествата му вземаш доказал се модел и го пущаш с това име.Това е немската стратегия!Продават име, а не качество и технологии.Преценили са, че много хора искат да се хвалят с име лишено от всякакво съдържание, а не с качествен продукт.Немските продукти се продават заради маркетинга и рекламата, въпреки качеството им.Немско и качество не бива да се употребяват в едно изречение никога!
  • #8
    19 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Бих казал, че това е повече кeнeф, отколкото WC!Хората правят електромобили, ама истински и са нов клас, а тея мушмуроци ВАГ слагат електромотори на доказали се кeнeф-фи!
  • #7
    19 rate up comment 9 rate down comment
    W ( преди 9 години )
    То е повече Бек,отколкото Хеч-бек