IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda извади 600 коня от двулитров мотор

Агрегатът е предназначен за пистовата версия на суперавтомобила NSX

Honda извади 600 коня от двулитров мотор

Компанията Honda представи своя нов състезателен автомобил, построен на базата на суперколата NSX. Купето е оборудвано с 2,0-литров бензинов двигател, развиващ 600 к.с., като то ще участва в GT-първенството на Япония в най-високия клас GT500.

Honda NSX получи 2,0-литров мотор с 600 к.с.

За състезанието супеколата NSX е била „лишена” от хибридния си силов агрегат, в който влизат 3,5-литров туин-турбо V6 двигател, електромотор и 9-степенна роботизарана скоростна кутия с 2 съединителя. Системната мощност на стандартния автомобил е 573 к.с., а максималният въртящ момент достига 640 Нм.

Honda NSX получи 2,0-литров мотор с 600 к.с.

При състезателната версия на автомобила показателите са сходни, като те са измъкнати от 2,0-литров турбомотор. Дебютът на Honda NSX-GT на пистата ще се състои в началото на 2017 г. През последните 3 години японците участваха в надпреварата с модела NSX Concept-GT, който развиваше 500 к.с.

Снимки: Honda

Тагове: honda nsx
0 от 500
  • #10
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Oтговор ( преди 7 години )
    R20A3 i-vtec e мотора, 2.0 литра, 156 коня е, бензин!
  • #9
    3 rate up comment 4 rate down comment
    До долния ( преди 7 години )
    Колега,с кой мотор ти е Акорда?Коя година е?Аз се чудя 8-*** дали бензин или дизел.
  • #8
    24 rate up comment 9 rate down comment
    До долния "умни ( преди 7 години )
    Mercedes Turkiye и SOCVAGEN Turkiye поздравяват всички фенове на разтракани дизели и "германско" качество в ***. До долния: Карам Хонда Акорд, неграмотнико! 100% е Made in Japan, a не в Турция. Сглобена е от малка чевръста японска ръчичка, а не от дюнеровите ръце на Исмаил. Нито един ремонт, нито един път не е влизала в сервиз, не яде масло, гори малко над 5л/100 км. Над 300 000 км е, сменям консумативи и карам. Тая кола е вечна, ще ме надживее с няколко века! Умрете от яд, вурстове!
  • #7
    23 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Легендарната 1988 година във Формула1, с легендарните пилоти А.*** и А.Сена с още по-легендарния МакЛарън Хонда MP4/4. 15 победи от 16 състезания. Неподобрен и до днес рекорд. Самураите отсякоха главата на дебелите вурстове!
  • #6
    17 rate up comment 10 rate down comment
    до BMW ( преди 7 години )
    Добър ден, да не мислиш, че падаме от Луната?Интересно с тоя двигател какво постигнаха?1983 година с Нелсън Пикет имат една титла.15 пол позишън и 9 победи.Направо са били на косъм.За твое сведение жълтурите са печелили 15 от 16 състезания и то 16-тото заради катастрофа на единия болид и отломки от друг повредили втория им болид.Иначе 16/16.А и да не забравяме, че най-бързия болид в историята е MP4 с 415км/ч максимална скорост.Бе Ен Ве са много надолу.
  • #5
    17 rate up comment 8 rate down comment
    Kaрам Хонда ( преди 7 години )
    Сена участваше в разработването на първа генерация NSX. Жалко че не е жив да види достойният й наследник. Междудругото дизайнерката е жена - Мишел Kристенсен, американка! Японски технологии, американска нежна красота - изящество до съвършенство!
  • #4
    17 rate up comment 17 rate down comment
    Соичиро ( преди 7 години )
    Мачкай, Хонда! Мачкай вурстовете, мачкай бай Мехмед дюнерджията дето сглобява Соцваген, мачкай заблудените снобари германофили, поклонници на трибуквени барутници със задно предаване.
  • #3
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Дошо ( преди 7 години )
    Аз много се кефех на HSV-010 3.4 496к.с атмосферен.Звучеше като болид от Ф1 от края не 90-те години.
  • #2
    11 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Те Хонда са добри в правенето на косачки.
  • #1
    16 rate up comment 7 rate down comment
    primorack ( преди 7 години )
    УАУ 2.0-литров турбо мотор с 600 коня. Колко революционно!?!?!?!?