IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan предложи нова хибридна система

Агрегатът e-Power ще дебютира при обновения Note

Nissan предложи нова хибридна система

Японският производител Nissan разпространи подроности за новата си хибридна система e-Power, който дебютира при обновения хечбек Note. Според представител на компанията това е „последователен” хибрид, при който задвижването става изцяло на ток, а двигателят с вътрешно горене се използва за зареждане на акумулаторите.
Nissan предложи нова хибридна система
Подобен принцип не е непознат в автомобилостроенето – по същия начин работят хибридните системи на Chevrolet Volt и BMW i3, но в случая той за първи път се използва при компактен модел, какъвто е Note. Това позволява на автомобила да постигне доста конкурентна цена – в Япония продажбите му стартират от 19 000 долара.
Nissan предложи нова хибридна система
В новия силов агрегат се използват компонентите от електрическия хечбек Nissan Leaf, в това число и електромотор с мощност 109 к.с. Блокът литиево-йонни батерии обаче е по-компактен. Бензиновият двигател е 1,2-литров с мощност 79 к.с., който харчи 3 л/100 км.
Nissan предложи нова хибридна система
Батериите на хибрида са поставени под предните седалки в автомобила, а всички останали компоненти, включително електромоторът, двигателят с вътрешно горене, генераторът и инверторът са обединени в един блок.

Снимки: Nissan
 

Тагове: Nissan Note e-Power
0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    fermera ( преди 9 години )
    Забравих да спомена че в същото време Фолксваген ни предлагат нова хибридна система с ремък.Вероятно са наели инженери от Клаас за разработката.Да се чуди човек тези не знаят ли къде е стигнала силовата електроника.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    няма значение дали КПД на мотора е 40% или 38%. голямата икономия идва от това да го накараш винаги да е в режим максимално КПД. защото при нормалните гори често двигателите работят в режим 10-12% - примерно в градско каране. затова дори една астра 1.6 гори 9-10 на градско. като умножите КПД по 3 - излиза че дори при 36% но през 99% от времето ще изгорите 3л на градско. схванахте ли?
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    fermera ( преди 9 години )
    Този модел е с малки размери и е типичен градски автомобил.Технически това е много добро решение защото двигателя е постояно в оптимален режим,ел.енергията се консумира от ел,двигателя веднага а излишната се заскладява в акумолаторите с който можеш да се предвижваш в задръстване.Нямаме скоростна кутия която е скъпа и тежка и затова цената е 19к USD.За сравнение в момента си купувам генератор 30kW с три цилиндров Перкинс мотор и цената му е 17 к лева.
  • #6
    0 rate up comment 7 rate down comment
    до долния умник ( преди 9 години )
    Кво КПД,бе умен!Тия приуси ги карат само слабоу.мници!Защо като са толкова икономични и са все последни?Издухвам ги с TDI-то все едно са спрели!Ама аз знам защо пъплят!Защото както натиснеш газта за да караш заедно с другите коли и пали бензиновия мотор -и си дотук с икономията!Е,щом имаш нерви да си все последен-икономисвай,ама немож икономиса хилядите псувни по твой адрес и опасностите,които създаваш с"икономичното"си каране.А пък извън града са пълна трагедия!Цикъл на Аткинсън,Карно,месечен!
  • #5
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Колко високо КПД бе анонимний/ По-високо от това на приус ли, който е с ДВГ с най-високо КПД сред бензиновите мотори. Май пишеш наизуст, колкото да не заспиш!За твое сведение имам пълен хибрид на Тойота и съм карал доста време такъв хибрид, като този Нисан. Разлика от небето до земята в полза на този на Тойота. Просто различни планети и нищо общо няма между двата. икономията на паралелните хибриди е само на теория, а на пълните хибриди е на практика. ФАКТ!
  • #4
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 9 години )
    Правилно решение на Нисан! Аз съм ЗА!
  • #3
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    хибрид, далеч си от истината. ще бъде доста икономична кола - защото ДВГ 99% от времето ще работи в режим с високо КПД, за което няма нужда от голяма батерия. като се добави и регенерация при спиране - 3л на 100 е абсолщтно реално. а и тук мотора сигурно също е по аткинсън - това всеки го може
  • #2
    5 rate up comment 2 rate down comment
    хибрид ( преди 9 години )
    При Тойота виждаме една уникална система, която е балансирана във всички отношения. Не случайно развиват хибридите си 20 год. и поради това са 1.Малка батерия, но ефективна с голям живот, евтина, ДВГ+батерия участват в задвижването, а не само едното, ДВГ по цикъл на Аткинсън супер икономично, уникална скоростна кутия, малки размери на цялата хибриднасистема и много иско тегло, което допълнително спомогва за ниския разход. Изпускателна система, която затопля ДВГ течностите и аеродинамика.
  • #1
    2 rate up comment 4 rate down comment
    хибрид ( преди 9 години )
    Пак нищо няма да направят и пак ще обясня защо. Данните на книга са ОК, но на практика са доста зле. За да може този хибрид да има икономия му трябва ГОЛЯМА батерия. Все пак на ток ще се движи нали и няма да има помощ от ДВГ. В случая не се казва за капацитета на батерията, но предвид малките размери на колата и тя ще е малка. От там следва, че бързо ще се изчерпва и повече ще се включва ДВГ за зареждането и, а от там икономията и живота на батерията са на кино. Истината са хибридите на Тойота.