IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford променя глобалната си стратегия

Компанията отново ще прави различни модели за отделните пазари

Ford променя глобалната си стратегия

Компанията Ford смята да се завърне към стратегията си, която използваше преди година – а именно, създаване на отделни версии и модификации за различните региони по света. Това обяви главният дизайнер на марката Ford – Мъри Калъм, цитиран от Autocar.
Ford променя глобалната си стратегия
По думите на Калъм, стратегията One Ford, в рамките на която компанията съсредоточи всичките си усилия върху разработката на глобални модели, е била правилна за своето време, но вече напълно изчерпана и затова трябва да се търсят нови варианти.

„Ще дам конкретен пример – следващото поколение на Ford Focus в базовата си версия ще се предлага само в САЩ, но не и в Европа. Моделът ще бъде с еднакъв дизайн за всички пазари, но оборудването му ще е съвсем различно”, коментира Калъм.

Според Autocar, разликите няма да се изчерват само с оборудването и двигателите, но и с други компоненти – като окачването, например. Изданието припомня, че второто поколение на Focus за САЩ напълно се различаваше от това за Европа и като екстериор, и като интериор. Освен това зад океана се предлагаше купе с твърд покрив, докато на Стария континент се продаваше купе-кабриолет.

Снимка: Ford
 

0 от 500