fallback

Кои са 10-те най-красиви дигитални табла

От лудостта на 80-те до високите технологии на XXI век, това са нашите фаворити

Истерията по дигиталните технологии се разгаря до внушителни размери в последните няколко десетилетия на миналия век. Изведнъж всички започнахме да мразим стрелки, кабели и изобщо всичко аналогово. Автомобилните производители също се вляха в дигиталната вълна, опитвайки се да лишат автомобилите от така омразните  движещи се части по таблото. Разбира се, по това време дисплеите бяха скъпи, така че дигиталните табла останаха запазена марка основно за суперавтомобилите и най-смелите прототипи. Впоследствие обаче технологията се приближи до масите и сега можем да видим електронно табло дори в посредствено градско автомобилче от най-нисък клас.

И така, кои са 10-те най-красиви дигитални табла (ГАЛЕРИЯ)?:

fallback
  • #29
    popravka ( преди 8 години )
    Luksozno moje da e i digitalnoto i analogovoto, no moderno i avangardno e samo digitalnoto.
  • #28
    RRE435i ( преди 8 години )
    Mi to ne lo6i analogovite strelki i bili po-luksozni,za6to togava audi iska da se dopla6ta za digitalno tablo? I za6to novata S class e s digitalno tablo,a ne s takova kato na audi 80?
  • #27
    RRE435i ( преди 8 години )
    6tom tyrsi6 simvola na prestij v strelkite iasno kolko si se dokosval do luks.Mejdu tradicionalizym i luks ima razlika.Luksozno moje da e i digitalnoto i analogovoto, no moderno i avangardno e samo analogovoto.Triabva i akyl da ima6 za da razbira6 i ot luks mi6le,ne samo da povtaria6 zau4eni frazi kato bednia mi imitator.
  • #26
    Alien ( преди 8 години )
    Imitatora na RRE435i kakvo im e loshoto na analogovite uredi i golemite strelki?Po skoro te sa simvol na prestizh i lux - ROLEX ,RICHARD MILLE ,ROLLS ROYCE (dashboard)...
  • #25
    до: mariovial ( преди 8 години )
    Сега остава да ни разкажеш за автомобилите, които: Не са един и два автомобилите които достигат 90% от въртящия си момент още при 2000об/м.че и по рано.Интересно ми е да науча, кои точно спортни автомобили го могат това. Може и да не са спортни, защото явно аЛуди R8 не е спортна кола, а някаква шир-потреба с претенции за спорт и лукс, а всъщност си е 100% шир-потреба с цена на премиум.Чакам предложения от твоя страна! И без ВАГенски шмекерии и обяснения, като ученичка, че друго си мислил!
  • #24
    RRE435i ( преди 8 години )
    Iaponskite zakonodateli v avtomobilostroeneto sa polzvali super moderni digitalni tabla togava kogato audi polzvaha edni goplemi analogovi strelki i vmesto oborotomer 4asovnik za diadovci sys strelki kato na Big Ben v London. No ednite sa iaponski moderni avtomobili,drugite germanski ko6ari staromodni.kakto e i sega.
  • #23
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    И каква точно е разликата между "изчисляване на мощност" и "моментна такава", че нещо ми убягва? Не е зле да знаем какво пишем преди да го напишем, не е ли така?
  • #22
    RRE435i ( преди 8 години )
    Kak moje da vklu4ite vkamenelosti kato iaposnkite karuci,koito sa martvi ot desetiletia,a da ne pokajete edno ot nai-dobrite digitalni tabla,a imenno na Tesla model S i X
  • #21
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    re, разбрах единствено че нямаш понятие за какво говориш. Елементарно е: мощност = въртящ момент Х обороти. Физичеки невъзможно е да имаш 23% от мощността при 83% от въртящия момент на 7500 оборота, освен ако ДВГ не ти е развърта до към 30 000 оборота, което очевдно няма как да стане точно с тоя двигател. Колкото до карането със 117 км/ч - искрено се надявам, че 83% въртящ момент на 3-та предавка са в пъти повече от необходимите да поддържаш 117 км/ч.
  • #20
    @ ( преди 8 години )
    Classicata e vechna - ili analogovata tehnika zad volana naPontiac Firebird , 1967 !
fallback
Последни