Големите автомобилните компании предлагат алтернатива за зимата
Volvо
Дървената шейна на шведския производител се отличава от тази на VW с по-голямата си здравина, благодарение на метала, който е използван за направата. Шейната може лесно да се разглоби, но и без да се стига до това, лесно се побира в автомобил. Разполага и с много луксозна седалка от специално дърво. Като цяло не е нещо изключително, въпреки че цената от $252 говори точно обратното.
Автомобилният дизайн е затворена и труднодостъпна професия дори и в страните с традиции в производството, като Германия и Италия. Какви са тогава според вас шансовете на едно момче от Ямбол не само да се захване с нея, но и да достигне до върховете й, работейки за компании от ранга на Ferrari и Bentley?
Всъщност - доста добри, ако попитате Мирослав Димитров.
Eдва прехвърлил 30-те, той вече има зад гърба си успешни проекти за Ford, Ferrari, Lotus, Aston Martin Lagonda, Volkswagen и Jaguar, а в момента е старши дизайнер в Bentley Motors.
Какъв е пътят към успеха и накъде отива автомобилният дизайн - вижте отговорите на Димитров в специалното му интервю за "КОЛЕЛА" по Bulgaria ON AIR.