Големите автомобилните компании предлагат алтернатива за зимата
Ferrari
Фирмените шейни на италианците не са новост, но вече не се произвеждат. Затова и по магазините вече ги няма. Те са направени от алуминий, разполагат със седалка от карбон и са оцветени в ярко червено, което е фирменият цвят на Ferrari. Другата им особенност е цената, която никак не е малка – 800 евро.
Автомобилният дизайн е затворена и труднодостъпна професия дори и в страните с традиции в производството, като Германия и Италия. Какви са тогава според вас шансовете на едно момче от Ямбол не само да се захване с нея, но и да достигне до върховете й, работейки за компании от ранга на Ferrari и Bentley?
Всъщност - доста добри, ако попитате Мирослав Димитров.
Eдва прехвърлил 30-те, той вече има зад гърба си успешни проекти за Ford, Ferrari, Lotus, Aston Martin Lagonda, Volkswagen и Jaguar, а в момента е старши дизайнер в Bentley Motors.
Какъв е пътят към успеха и накъде отива автомобилният дизайн - вижте отговорите на Димитров в специалното му интервю за "КОЛЕЛА" по Bulgaria ON AIR.