IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota разкри разхода на Prius Prime

Хибридът е с 26% по-икономичен от предшественика си

Toyota разкри разхода на Prius Prime

Световната премиера на новото поколение на плъг-ин хибрида Toyota Prius Prime се състоя през март тази година, а сега компанията производител разкри неговите най-важни параметри – потреблението на гориво и пробег с едно зареждане.
Toyota разкри разхода на Prius Prime
Новата Toyota Prius Prime се оказва с 26% по-икономична от своя предшественик. Заявеният от производителя среден разход на гориво в хибриден режим е 1,8 л/100 км., като от компанията твърдят, че това е най-доброто постижение сред всички аналогични превозни средства, предлагани в момента на пазара.

Освен това Toyota Prius Prime превъзхожда конкурентите си и по разход при движение само на бензин в градски условия – 4,3 л/100 км, в извънградски условия – 4,4 л, което прави средно постижение от 4,35 л/100 км.
Toyota разкри разхода на Prius Prime
Максималното разстояние, което автомобилът може да измине с едно зареждане е 1030 км. Само на електричество пробегът на Prius Prime е над 40 км. при скорост до 135 км/ч. За сравнение стандартният Prius изминава едва 18 км. само на ток.
Toyota разкри разхода на Prius Prime
В агрегата на Toyota Prius Primе влизат 1,8-литров бензинов двигател с 97 к.с., електромеханичен вариатор и комплект литиево-йонни батерии с капацитет 8,8 кВт/ч. Зареждането от стандартната мрежа отнема 5,5 часа, а от специална зарядна станция – около 2 ч.

Снимки: Toyota

Тагове: toyota prius prime
0 от 500
  • #46
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Тръмп ( преди 7 години )
    Предпочитам Мейзер на 4-ри крака отколкото Мейзер на 4-ри колела!
  • #45
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Погледни общата мощност на колата бе *** и тогава се обаждай!Ти за цикъл на Аткинсън чувал ли си? Аре, като чуеш и евентуално прочетеш, а още по-евентуално вденеш нещо от написаното ела да си говорим!Понеже си много ербап, кажи сега, коя нафтова печка с подобна ОБЩА мощност и автомобилен калс има по-нисък РЕАЛЕН разход! Дай предложения! Ще бъде интересно. После ще сравним и обслужването, данъци, резервни части, ремонти и да видим как стоят нещата. Не забравяй нафтовата печка да е автомат!
  • #44
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    "На дизелджиите им бърка отзад, защото се обезсмисля вредната и смръдлива технология, която карат"Точно пък от този скопеняк ли? Майко мила. "в извънградски условия 4,4 л" - страхотно постижение за кола със 97 кс при 90 км/ч. Аз с моя дизел съм отдолу пък съм вероятно по тежък с някакви си 300-400 кг. За динамика да не отваряме дума, че при Приус времето спира...
  • #43
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Това е колата! ( преди 7 години )
    Тойота Мейзер!
  • #42
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Специално при Приус разликата между европейския и американския цикъл е около 1/100. Като количество не е много, но като процентно отношение е доста. 20-25 % разлика, което е много. А при разход 20/100 за някой автомобили и разлика 25% си представете за какво различно количество на гориво говорим. Както и да е, това са подробности, които ще бъдат изгладени с новата по-точна европейска система за отчитане разхода на гориво.Тогава измамите на европейските и най-вече немски производители ще намалеят
  • #41
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Хибридният ( преди 7 години )
    4.3/100 е разхода по американския тест. По европейския измислен цикъл ще бъде сигурно под 1/100, че предишния Приус плъгин беше 1.5/100, а тоя е двойно по-голяма батерия.
  • #40
    8 rate up comment 2 rate down comment
    до: ?? ( преди 7 години )
    Няма модел на Приус с разход 4,9. Ти май нещо си се объркал. Раззхода на предния беше 3,9/100. Наистина е странен разхода, който са дали тук. Уж с 25% по-икономичен, а да харчи повече. Дали е грозна е въпрос на вкус. Видях е на живо и ми хареса. В няколко цвята дори. Колата си е бива. Вътре е страхотна. Просто без забележки. Техниката е на топ ниво, икономична, здрава... какво му трябва повече на човек?някоя немска бангия нов внос с която да се перчи ли? Да, на някои точно това им трябва.
  • #39
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Хаха ( преди 7 години )
    А-у-т-о-к-о-м-е-д-и-я е дума която заслужава цензура ли??
  • #38
    2 rate up comment 5 rate down comment
    ?? ( преди 7 години )
    Как тази е с 25% по-икономична и дава разход 4.3 в града,като по заводски данни миналият модел го даваха 4.9.Да не говорим,че даденият разход за градско каране е по-висок.. *** пак не е преписала статията правилно.Че е грозна грозна е,но с това 1.8 литра е без конглокенция.На американците им се харесва... може би има прилика с жените им..
  • #37
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Много джуклива е тая Тойота бре, има джуки като на Мейзер! Колко и да е екологична не бих карал такава грозотия. Оня ден имаше снимка как ще изглежда елекрическия Голф или там неговия наследник, ами то красива кола отвсякъде, дали ще е на бензин, дизел или на батерии да ти е кеф да я караш! Само немско, оризарници с изчанчени гейобразни форми да си ги карат Дошльовците!