IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota Corolla остава лидер на световния пазар

Ford F-Series задмина VW Golf в битката за второто място

Toyota Corolla остава лидер на световния пазар

Най-продаваният автомобил на планетата, както и през миналата година, продължава да бъде Toyota Corolla. Резултатът на модела за първите 8 месеца от тази година е паднал с 1,5% в сравнение с 2015 г., но въпреки това той има сериозен аванс пред конкурентите си, съобщава Focus2move.
Toyota Corolla остава лидер на световния пазар
От 1 януари до 31 август от Corolla са продадени над 836 000 единици. Това е с близо 200 000 повече от втория в класирането – Ford F-Series. Американският пикап обаче записва увеличение с 9,2% и това му позволи да задмине европейския бестселър VW Golf, който през 2015 г. бе на второ място. Интересът към германския модел е спаднал с 6,1%.
Toyota Corolla остава лидер на световния пазар
Спад отчита и заемащият четвърто място - Ford Focus. Той е с близо 14%, което позволява да се намали разликата между него и петия в класацията – Hyundai Elantra. В същото време Toyota RAV 4 стига до шесто място, след като миналата година бе 10-и. Големият отличник в първата стотица обаче е Hyindai Tucson, който за 12 месеца е записал увеличение със 196,2% и от 83-о място се придвижва на 13-о с 402 791 продажби.

Топ 10 по продажби
Toyota Corolla остава лидер на световния пазар
Заб. В първата графа е класирането, а във втората това от миналата година. В четвъртата са резултатите, а в петата - разликата в сравнение с 2015 г.

Като цяло за първите 8 месеца от годината в цял свят са продадени близо 60 млн. нови автомобила, което е увеличение с 3,3%. Лидер си остава пазарът в Китай с 16,9 млн. единици.

Снимки: Toyota, Ford
 

Тагове: Toyota Corolla
0 от 500
  • #19
    5 rate up comment 18 rate down comment
    e46 ( преди 9 години )
    Истината е че нормалните бели хора от Европа си взимат фв.Тойота я карат разни талибани из пустинята араби и азиатци.
  • #18
    5 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    В сащ тойоти не се карат от белите хора (освен големите пикапи). Основно индийци, черни и мексиканци. Интересно е че дори азиатците предпочитат други марки но не и тойота. Камри например е мечтата на индиеца.
  • #17
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Zoom-zoom ( преди 9 години )
    Чудно е колко фолкса са пласирани в Китай?! Там все още продават пасат 3 под името Сантана. А после влизат в класациите с нови коли. Чист дизел просто няма. Защо го забраняват на главния му пазар- Европа? Какво ще караме в градовете?
  • #16
    5 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    нормално, евтиното се продава най-добре. Ако Дачия продаваше в САЩ щяха да са преди тойота.
  • #15
    4 rate up comment 18 rate down comment
    RRE435i ( преди 9 години )
    Ako ne sa bednite afroamericanci toyota 6te6e da e zad Great Wall po prodajbi.FACT
  • #14
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    To i macdonald prodava nai mnogo ama.....
  • #13
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ти не говори, че ако не е Китайския пазар vw е умрял отдавна.А страни, като Корея, Индонезия, Япония и т.н. в района са по страни от Китай.
  • #12
    5 rate up comment 19 rate down comment
    RRE435i ( преди 9 години )
    Samia fact 4e toyotka corola e nai-prodavanata kola v sveta,pokazva edinstveno 4e broia na stranite ot 3 tia sviat se uveli4ava neprestanno
  • #11
    5 rate up comment 16 rate down comment
    долна манипулация ( преди 9 години )
    Нека да покажат колко Короли са продали в "белия" свят: Европа и САЩ. И съответно колко от другите. Защото *** продавани в Индонезия,Индия,Иран,Ирак,Тайланд,Египет,Алжир,Нигерия нямат нищо общо с Королите,които се продават в Европа.
  • #10
    25 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Крайно време е подкупните политици в Европа да приемат стрикни тандарти за вредни емисии и вагонетките с канцерогенните тракалници да фалират поради невъзможнот да си продават канцерогенните продукти. Това трето мято за канцерогенните голфове е истински позор за европейките политици.