IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Audi Q5 порасна и отслабна

Всъдеходът излиза на пазара на цени от 45 100 евро

Новото Audi Q5 порасна и отслабна

Компанията Audi официално представи второто поколение на кросовъра си Q5. Моделът дебютира по време на автомобилното изложение в Париж, като продажбите му ще стартират в началото на 2017 г. Вече е известно, че в Европа всъдеход ще се предлага на начална цена от 45 100 евро.
Новото Audi Q5 стартира от 45 100 евро
Конкурентът на BMW X3 и Mercedes-Benz GLC е изграден на модулната платформа MLB, използвана при новите поколение на Audi A4 и Q7. Благодарение на нея автомобилът е отслабнал с 90 кг. в сравнение с предшественика си. Дължината на Q5 е 4660 мм, широчината - 1890 мм, а височината - 1660 мм. Разстоянието между двете оси е 2820 мм. Обемът на багажника е 550 литра, които могат да се увеличат до 610 литра, ако задните седалки са преместени максимално напред. При свалени кресла обемът достига 1550 литра.

На пазара втората генерация Audi Q5 първоначално ще излезе с 4 дизелови и 1 бензинов мотор. Дизелите са представени от 3 версии на 2,0-литровия TDI (150, 163 и 190 к.с.), както и от 3,0-литров V6, развиващ 286 к.с. и 620 Нм въртящ момент. Бензиновият агрегат е 2,0-литров, като разчита на 252 к.с.

Двигателите при кросовъра могат да се съчетават както с 6-степенна механична скоростна кутия, така и със 7-степенна роботизирана S-трансимсия. Единственото изключение прави най-мощният дизелов мотор, за който е предвиден 8-степенен автомат. Моделът е получил новата система quattro ultra, при която асиметричният диференция Torsen е заменен от многодискова муфа. За версията с мотор със 150 к.с. системата за задвижване на четирите колела е опция.

Модификацията с най-мощния дизел запазва старата система с Torsen, като за нея се предлага спортен заден диференциал. Автомобилът също така ще се предлага с окачване с пружини и амортисьори, чиято твърдост ще може да се променя с помощта на системата drive select. Клиентът ще може да си поръча и пневматично окачване с 5 избора на пътен просвет.

В базовото оборудване на Audi Q5 влизат още матрични главни фарове, многофункционален волан със система за нагряване, кресла с функция за масаж, система за регулиране на осветлението в салона, цифром приборен панел virtual cockpit с 12,3-инчов сензорен дисплейт, мултимедийна система MMI с тъчпад и 8,3-инчов дисплей, аудиосистема Bang & Olufsen и развлекателен комплекс за пътниците на задните седалки с таблети, вградени в предните кресла.

Сред електронните помощници на всъдехода попадат адаптивен круиз-контрол, система за предупреждение за приближаване към автомобил при движение на заден ход, функция за предупреждаване за евентуален челен сблъсък, система за следене на лентата на движение, функция за разпознаване на пътните знаци и система за екстренно спиране.

Снимки: Audi

Тагове: Audi Q5
0 от 500
  • #27
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Aнонимен ( преди 8 години )
    Ти *** не ги мисли :) Кажи ни ти какво търкаляш..ех тия комплекси,за съжаление още не е измислено хапче.
  • #26
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    аЛудито е Гоуф маскиран, като аЛуди.Малко повече шукария и цената на Гоуфа с четири нули става мама-мия.Атези екстри в базовата версия не са безплатни, а ще си ги плащат *** , които ще си ги купуват.
  • #25
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ..за справка, Муран оне се предлага в БГ,Q5 се предлага.. сравнението така или иначе е безумно.. ама Zооm-drun , трябва да напише нещо сам о да е в опозиция.. постна пица..
  • #24
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Радев ( преди 8 години )
    Това с B&O в базовото оборудване нещо не ми се вярва, при положение, че дори в луксозния сегмент на А8 и Q7 е допълнителна екстра. MMI също се доплаща при всички модели. Иначе колата изглежда прилично, без резки промени спрямо предходния модел и със сигурност ще бъде сред бестселърите в класа си.
  • #23
    21 rate up comment 13 rate down comment
    fermera ( преди 8 години )
    Да наречеш дизеловия двигател и Халдекс към задния мост технология,си отсъствал от часовете по физика.Инфинити представи бензинов мотор с променлива компресия,Лексус NX и RAV4 са със хибридно задвижване и се сглабят в Япония,Не във Мексико като Q5.Единствено модела със Торсен може да се нарече премиум,но цената му ще бъде 130к лева.Другото е по зле от SSang Yong Rexton от съседната статия.
  • #22
    13 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Много яко като визия и технологии! Това е кола за разлика от жълтите джапански цукала на колела!
  • #21
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Zoom-zoom ( преди 8 години )
    Nissan murano. Vijte novot v google! Za gamata na lexus i infinity ne govorq...
  • #20
    10 rate up comment 15 rate down comment
    RRE435i ( преди 8 години )
    Grozna kartinka e taia shirpotreba za golfodjii. Malko sa horata koito mogat da si pozvoliat istinski premium ot Iaponia.Nai-skypia premium v Evropa e Lexus. o6te ot sega se obzalagam 4e po6loto audi 6te ima ob6ti dvigateli i skorostni kutii s skodka.
  • #19
    6 rate up comment 5 rate down comment
    luxury ( преди 8 години )
    Kakvoto ti e merak tova da bade , no Zadalzitelno 4x4Ai sas zdrave !
  • #18
    6 rate up comment 8 rate down comment
    RRE435i ( преди 8 години )
    I na men mnogo mi haresva novoto Disco.No cenata mu mnogo se doblijava do RRS.Vse pak kolkoto i premium da e Land Rover ne e Range Rover.Razlikata nai-dobre se vijda mezdu Didco Sport i Evoque.Neznam tazi zima 6te si karam RRE,drugata 6te vidim