IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Land Rover Discovery - най-добрата машина в сегмента

Моделът е свалил 480 килограма, предлага просвет от 283 см и багажник с обем 2406 литра

Новият Land Rover Discovery - най-добрата машина в сегмента

"Най-добрият семеен SUV на планетата", така британската компания Land Rover анонсира новото поколение на модела Discovery. Той е изграден на напълно нова платформа, предлага 7 просторни места в салона, както и множество модерни технологии за комфорт, безопасност и повишаване на проходимостта.
Новият Land Rover Discovery - най-добрата машина в сегмента
Петото поколение Discovery стъпва върху 27-годишна традиция и се концентрира върху три основни неща - приспособимост, комфорт и безопасност, се казва в съобщението.

Всъдеходът е изграден на алуминиева платформа, благодарение на която общото тегло е намалено с внушителните 480 килограма в сравнение с предшественика. Освен това е подобрен и коефициентът на челно съпротивление, като сведен до само 0,35 Cd.

Моделът е по-дълъг, но по-нисък от предходната версия, а междуосието му е увеличено с близо 4 см. Това е позволило поставянето на 7 просторни места, разположени на три реда. Седалките се сгъват автоматично, като това може да стане както чрез бутоните в задната част и на централата конзола, така чрез приложение на телефона. Багажният обем е наистина внушителен - 1137 литра при 5-местна конфигурация и 2406 литра при сгънати втори и трети ред.

Всъдеходът разполага с водещ в класа просвет - цели 283 см, като той автоматично се редуцира с 40 мм, за да позволи по-лесен достъп на пасажерите до салона. Моделът може да тегли прицеп с тегло до 3500 кг., което е също водещ резултат.

Сред технологиите на борда могат да бъдат изброени системите за помощ при спускане Hill Descent Control и при потегляне - Gradient Release Control, технологията за предотвратяване на буксуването Electronic Traction Control, системата, която намалява опасността от преобръщане - Roll Stability Control, системата за разпознаване дълбочината на препятствията пред автомобила Wade Sensing, системата за теглене на товар Hitch Assist, и много други.

Задвижването на новото Discovery е поверено на бензинови и дизелови мотори. Двата основни, които ще се предлагат на всички пазари, са 3,0-литрови V6. Бензиновият предлага 340 к.с., а дизеловият 254 к.с. Специално за Европа ще бъде наличен още един дизел - 2,0-литров с четири цилиндъра и мощност от 240 к.с. Посоченият при него среден разход на гориво е само 6,5 л/100 км. Моторите се комбинират с автоматична кутия с 8 степени.

Що се отнася до дизайна, той е изпълнен в стила на най-новите всъдеходи на британския производител, като изоставя познатите от предишното поколение ръбати форми. Интериорът е съсредоточен върху комфорта и лукса, като демонстрира изчистен и ергономичен дизайн.

Новото Discovery стартира от 43 495 лири във Великобритания. Налична е и върхова версия First Edition, която започва от 68 295 лири.

Тагове: Land Rover Discovery
0 от 500
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Batito ( преди 8 години )
    283мм а не см. Доста досадна грешка!!!
  • #19
    2 rate up comment 12 rate down comment
    e46 ( преди 8 години )
    Audi q7
  • #18
    7 rate up comment 1 rate down comment
    За Гинес ( преди 8 години )
    Ехааа, 283см просвет :D
  • #17
    6 rate up comment 0 rate down comment
    ом ( преди 8 години )
    Киа Соренто 170 к с на самоносещо шаси не ме е оставяло никъде газил съм вода до стъклата последния офроудър на киа след 2009-та са паркетни
  • #16
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Zoom-zoom ( преди 8 години )
    Ще ме траете до декември. По въпроса какво работя виж графа морски специалисти в ***...механик съм. А ти ченге ли си?!
  • #15
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    99% от новите СУВ изобщо не стават за офроуд. С тия пластмасови брони, независимо окачване без ход, направено от клечки за зъби, и без отделно шаси....Просто не стават. Без значение дали са европейски, японски, американски.... повечето са ***, и еднодневки (ширпотреба).Последните истински офроудъри са:land cruiser 70G 300 professionalDefenderWrangler Това е!
  • #14
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Скъпите Ленд Роувъри може да са лъскави и материалите в купето да не са подходящи за офроуд, но паркетници не са. Всъщност имат поразителни способности. Клиентелата им обаче е друга. И тя ходи на офроуд, но със хрътки с родословие, приятели - графове и двуцевки ръчна изработка с гравюри. Нали не очаквате от тях да се качат на Нива?
  • #13
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Кико ( преди 8 години )
    Предимство на Нивата е, че има много комфортно окачване за офроуд, докато Джимнито подскача за "Бог да прости" Само, че тази въшка има шаси и с дизелака се катери по места, които не бих могъл да отида с друг джип, особено ако е с по-големи габарити. Ладата Нива е на самоносеща конструкция, която не е подходяща за сериозен офроуд. Рано или късно без подсилване каросерията
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Кико ( преди 8 години )
    Та Нивата що-годе е ОК, но двигателя си е същия от време оно, че са го направили 1.7 дори инжекцион, но охлаждането бе калпава и недомислена работа.Голямото
  • #11
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Кико ( преди 8 години )
    И аз членувам в офроуд форума и мога да кажа, че Нивата има 2 големи проблема. Купих една на 3 години и половина/38000 км от Интерлийз - някой не я бе изплатил. Постоянно дреболии се разваляха, но след първото лято и жегите бях решил да я разкарам. Колата бе без климатик, нещо недопустимо в нашите ширини и охладителната течност кипеше при сериозен офроуд. Накрая след 2 години търсене си намерих Сузуки Джимни 1.5 дизел 86 к.с. с кожен салон и климатик естествено. Карам го с кеф вече пета година