IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Land Rover Discovery - най-добрата машина в сегмента

Моделът е свалил 480 килограма, предлага просвет от 283 см и багажник с обем 2406 литра

Новият Land Rover Discovery - най-добрата машина в сегмента

"Най-добрият семеен SUV на планетата", така британската компания Land Rover анонсира новото поколение на модела Discovery. Той е изграден на напълно нова платформа, предлага 7 просторни места в салона, както и множество модерни технологии за комфорт, безопасност и повишаване на проходимостта.
Новият Land Rover Discovery - най-добрата машина в сегмента
Петото поколение Discovery стъпва върху 27-годишна традиция и се концентрира върху три основни неща - приспособимост, комфорт и безопасност, се казва в съобщението.

Всъдеходът е изграден на алуминиева платформа, благодарение на която общото тегло е намалено с внушителните 480 килограма в сравнение с предшественика. Освен това е подобрен и коефициентът на челно съпротивление, като сведен до само 0,35 Cd.

Моделът е по-дълъг, но по-нисък от предходната версия, а междуосието му е увеличено с близо 4 см. Това е позволило поставянето на 7 просторни места, разположени на три реда. Седалките се сгъват автоматично, като това може да стане както чрез бутоните в задната част и на централата конзола, така чрез приложение на телефона. Багажният обем е наистина внушителен - 1137 литра при 5-местна конфигурация и 2406 литра при сгънати втори и трети ред.

Всъдеходът разполага с водещ в класа просвет - цели 283 см, като той автоматично се редуцира с 40 мм, за да позволи по-лесен достъп на пасажерите до салона. Моделът може да тегли прицеп с тегло до 3500 кг., което е също водещ резултат.

Сред технологиите на борда могат да бъдат изброени системите за помощ при спускане Hill Descent Control и при потегляне - Gradient Release Control, технологията за предотвратяване на буксуването Electronic Traction Control, системата, която намалява опасността от преобръщане - Roll Stability Control, системата за разпознаване дълбочината на препятствията пред автомобила Wade Sensing, системата за теглене на товар Hitch Assist, и много други.

Задвижването на новото Discovery е поверено на бензинови и дизелови мотори. Двата основни, които ще се предлагат на всички пазари, са 3,0-литрови V6. Бензиновият предлага 340 к.с., а дизеловият 254 к.с. Специално за Европа ще бъде наличен още един дизел - 2,0-литров с четири цилиндъра и мощност от 240 к.с. Посоченият при него среден разход на гориво е само 6,5 л/100 км. Моторите се комбинират с автоматична кутия с 8 степени.

Що се отнася до дизайна, той е изпълнен в стила на най-новите всъдеходи на британския производител, като изоставя познатите от предишното поколение ръбати форми. Интериорът е съсредоточен върху комфорта и лукса, като демонстрира изчистен и ергономичен дизайн.

Новото Discovery стартира от 43 495 лири във Великобритания. Налична е и върхова версия First Edition, която започва от 68 295 лири.

Тагове: Land Rover Discovery
0 от 500
  • #10
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Еййй супер англичаните откриха алуминия. Нямат си представа, колко ще се подобри СУВ-чето при тия свалени 500 кила. Ще падне разхода на горива, ще се облекчи окацването и то ще стане доста по-изръжливо, ще се подобри работата на спирачките и освен, че ще спира по-бързо и ще се износват по-бавно, същото се отнася и за гумите, като добавим и по-малките центробежни сили в завой, тоест ще е по-стабилна и в завоите, ще се повиши и топ спийда особенно като добавим и намаленото челно съпротивление.
  • #9
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ами колегите от оффроад форума имат доста опит с нивите, а те не си поплюват. По-добре от тях няма кой да знае и щом там хора, които ги карат казват,че се чупят значи е така.Виж тия с японските машини да най-най
  • #8
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Нисан Патрул от старите е най-добрата машина за гора и подобни. Заедно с jeep wrangler и Ленд Ровъра са най-добрите машини.Тая нива дето ми я цитираш е толкова зле, че на всеки 2 месеца си чупи задния мост. Здравината и е като на детска играчка и се води проходима, само защото всеки я кара до като не умре и просто после я вади и дава 300-400 лева кърпи и пак се прави на оффроадер. То и с жигула може да си голям в гората, като си я прежалил и я чака моргата след това.
  • #7
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Jeep е най добрия. Доказано.
  • #6
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Alien ( преди 8 години )
    Bashtata na vsichki OFF ROAD i SUV e WILLYS MB !!!
  • #5
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Alien ( преди 8 години )
    Na picha s UAZ 469 - В Красную армию Виллисы массово поступали по ленд-лизу с лета 1942 года (наряду с Willys MB в СССР через Англию была поставлена практически вся партия Willys MA 1553 экз.) и сразу же нашли себе применение как командирские автомобили и тягачи 45 мм противотанковых пушек. Всего до конца войны в СССР было поставлено около 52 тысяч машин[1]. С 20 мая по 10 июля 1943 года три автомобиля Willys MB проходили испытания под Кубинкой и показали себя очень хорошо.
  • #4
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "...се концентрира върху три основни неща - приспособимост, комфорт и безопасност..."Нямаше да е лошо да се бяха концентрирали и върху надежността, че досега нещо много им куцаха нещата там.
  • #3
    6 rate up comment 12 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 8 години )
    в планината за офроуд се пускат само джапанки и геги - за справка ОРЛОВО ОКО и РИЛСКИ ЕЗЕРА...показателно е, а!?
  • #2
    25 rate up comment 3 rate down comment
    т.е., ( преди 8 години )
    от истиски оффродър са направили луксозен ван.Жалко!
  • #1
    27 rate up comment 5 rate down comment
    Много жалко! ( преди 8 години )
    НЯМА вече Дискавъри! Това е еволюция на Фрилендер-а.Няма рама,няма междуосови диференциали с ръчен блокаж,няма големи двигатели.Прикриха тотално дискредитиралият се с лошото си качество Фрилендер зад авторитетното и некомпрометирано до момента Дискавъри.