IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата GT86 идва с пистов режим

Спортното купе на Toyota излиза в Европа следващия месец

Новата GT86 идва с пистов режим

Toyota разкри обновената версия на купето GT86, чиито продажби в Европа ще стартира през октомври. Промените в модела засягат най-вече представянето, което е станало дори по-спортно.
Новата GT86 идва с пистов режим
Една от любопитните новости в купето със задно предаване е пистовият режим "Track", който позволява на шофьора да регулира чувствителността на системите за стабилност, включително да ги изключи напълно. 

С цел по-спортно представяне, инженерите на Toyota са направили задницата по-твърда, променяйки ключови компоненти, сред които носачите, амортисьорите Showa и стабилизаторите.

Обновеният модел демонстрира и освежен външен вид, който е доминиран от нова предна част. Тук промените не са само визуални, като е постигнат и по-добър приток на свеж въздух за мотора. Промени се виждат също така при броните, а фаровете са получили адаптивни LED светлини.
Новата GT86 идва с пистов режим
Интериорът също е модернизиран, като демонстрира материали с по-високо качество, нови уреди на таблото, допълнителен информационен дисплей, както и нов волан, който е най-компактният сред серийните коли на Toyota - диаметърът му е 362 мм.

В оборудването е включена и мултимедийната системата Toyota Touch 2, работеща с 6,1-инчов дисплей. 

Промени по силовия агрегат не са правени. Той е 2,0-литров боксер с 200 к.с. и 205 Нм, като може да бъде съчетан с 6-степенни ръчна или автоматична трансмисии.

Продажбите на новата Toyota GT86 в Европа стартират следващия месец. Моделът ще се предлага в две нива на оборудване - GT86 и GT86 Pro.

Тагове: toyota gt86
0 от 500
  • #6
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Супер зле тая туйотка
  • #5
    21 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Хора, които не са се качвали на това бижу е по-добре да не коментират. Изобщо си нямат на представа за каква кола и усещане на пътя става на въпрос. Да сравняваш някакво ренде с тази кола е просо не само липса на всякаква естетика, но и пълна липса на технически познания. Изпипали са е японците до съвършенство тази машина. Запомнете хлапета недорасли, че една кола не е само к. с. Има много по-важни неща от това. Когщатщо придобиете малко опит ще разберете какво ви говоря.
  • #4
    5 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    грозноо японско Лай..но
  • #3
    6 rate up comment 17 rate down comment
    До долния ( преди 7 години )
    Човекът ти говори за разликата в двигатели от 96 г.& 2016г.И м/у другото дрифта го остави на някой който наистина го може а не това недоразумение!
  • #2
    17 rate up comment 7 rate down comment
    86 ( преди 7 години )
    Тоя рендак може ли да дрифти?Така и и помилих..
  • #1
    8 rate up comment 24 rate down comment
    Рено майстор ( преди 7 години )
    Пълен провал за ризото с тая смешна талига.200 к.с с 205 Н.метра за сравнение Меган коч 96г.147 к.с и 180 Н.метра..разликата е смешна и рендака ще и диша във врата яко макар и на 20 години......