IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW готви електрически 3-Series, X4 и Mini

Очакваме ги съвсем скоро

BMW готви електрически 3-Series, X4 и Mini

BMW готви електрически версии за 3 серия, X4 и Mini
BMW готви няколко напълно електрически модела, съобщава немското издание Handelsblatt. Очаква се те да бъдат анонсирани през следващите месеци, а на пазара да се появяват след около 1-2 години.

Първите изцяло електрически модели, които скоро ще получат зелена светлина за производство, ще са 3-Series Sedan и X4. Заедно с двата модела, които ще се продават под основната марка BMW, на пазара ще излезе и модел на МIni, също изцяло задвижван от електричество.

BMW вече предлага напълно електрически автомобил, но под марката BMW i. Това е компактният i3, чийто пробег на електроенергия достига 300 км. Налична е и версия с допълнителен бензинов двигател с два цилиндъра, който работи като генератор на електрически ток и увеличава автономния пробег на колата.

За електрическите 3-Series Sedan и X4 се очаква да имат пробег от около 350 км. Електрическият Mini ще предлага по-малка автономия, но пък и цената му ще е по-ниска - от около 20 000 долара .

Най-вероятно и трите модела ще получат одобрение за производство до края на месеца, уточнява Handelblatt.

Тагове: BMW Mini x4 Model 3 3-series sedan
0 от 500
  • #13
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Германчетата отдавна имат заводи за батерии, а ел. двигателя е около няколко стотин пъти по елементарен от Двигателя с вътрешно горене с всичките му части. Не забравяй, че електрическите коли са предхождали тези с ДВГ. Проблема са батериите, никел метал хидратните нямат капацитет. Литиево йонните са алтернатива, но са изключително опасни. Тъй като лития се възпламенява при контакт с вода или кислород. Въпреки, че има защити, които да предпазват батериите, те все още не са перфектни и дават дефекти. При катастрофи няма да коментирам там на всички е ясно, че шанса за гръм или пожар на батерията е огромен. Но има и други. Примерно когато колата се зарежда и достигне пълен заряд на батерията, защита сработва и изключва захранването към батерията. Но понякога, защитата дефектира и литиевите йони може да се съберат в една определена точка и да бъдат депозирани като метален литий вътре в батерията. Горещината от прекалено дългото зареждане може да доведе до кислородни мехури в гела, които са високореактивни спрямо металния литий и следва бум и пожар. От друга страна ако дефектира защитата, която да изключи батерията от прекалено разреждане дори когато мощността е прекалено ниска, това също води до пожар.
  • #12
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Германофилчето нещо съвсем изтрещя. Щели веднага да наводнят пазара хахаха. Аве ей, то туй магическа пръчка не става.Трябва някой да им ги направи нещата.Това не е ДВГ да го дялкаш с тармъка и квот излезе дизел или бензин. Това е електроника,батерии и ел.мотори. Там има едни суровини,които липсват на германчетата.Ако решат да правят нещо ще трябва да намерят от някъде да ги купят.Да,ама тези които ги продават,ако са сключили договори за години напред с др.,кво праим?Абе китайците ще им ги правят
  • #11
    12 rate up comment 5 rate down comment
    до: bmw e60 ( преди 9 години )
    А мислиш ли, че не са изостанали и то тотално. Докато другите правеха и развиваха хибриди, германците вириха нос и развиваха дизел и се присмиваха. Видя се, че без измама дизелите им нищо не струват и изведнъж се втурнаха да правят неща, които другите ги правят и развиват от 15-20 г. Почнаха пак да лъжат с разход и др.неща, но няма кой да им се върже.Сега почнаха с ел.коли да облъчват,но не забравяйте, че те електроника не могат да правят,а с батериите и агрегатите са още по-зле.Да дялат купета!
  • #10
    4 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не ги мисли. ТИя хора освен да правят пари правят постоянни проучвания на пазарите. В мига в който ел.колите станат по търсени, моментално ща започнат да произвеждат само ел.коли. Както се случи с дизела, преди 20 години почти не се търсеше дизел. В мига в който започна голямото търсене около 60% от продажбите на немските коли станаха дизеловите. И те направо наводниха пазарите с дизелаци. Така, че не се притеснявай, те много добре проучват пазарите и могат да реагират мигновенно.
  • #9
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Немците не ги мислете!Вкараха си 1,3 млн. (по официални данни, а неофициално са над 2 млн. и продължават да прииждат) инженери, компютърни специалисти и доктори. Всичката обря*зана хЕнтилигенция на света в немско е дошла и ще им направи и ел.коли и деца и жените им ще оправи, както и мъжете. Абе колко е една кола да им издялкат.Една батерия, един ел.мотор и готово, както казва специалиста под мен.То и с хибридите беше същото,ама нещо много не ги бива там.не могат да си издялкат такъв.
  • #8
    5 rate up comment 7 rate down comment
    bmw e60 ( преди 9 години )
    Много се радвам, дано не са пак някакви ограничени версии. Трябва масово да се продават тези коли. Ясно е че на немците не им е изгодно да заменят дизелите с ел. автомобили но ако не реагират навреме, европейското автомобило строене ще изостане, който ще рефлектира не просто върху германците но и върху нас като част от европа.
  • #7
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    проблема с немците и ел. автомобилите е че цялата икономика на Германия е базирана на производство на част за коли с ДВГ. Една промяна към ел. коли, че е голям шок за цялата икономика. Трябва да се обучават нови кадри, нови заводи за ел. части, батерии. Друг проблем е икономическия модел на който работят сервизите им. Ел. коли не се нуждаят от облужване и ремонти, това ще наложи изцяло ново финансиране на сервизите, който ще останят без работа при тази ситуация.
  • #6
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не съм бмв фен но трябва да си много *** да мислиш, че бмв имат нужда от тойота за да направят ел. автомобил. Първо, тойота прави хибриди, не изцяло ел. автомобил. Второ, щом компания като Тесла, която няма никакви традиции в производството на автомобили може да направи ел. автомобил, значи не просто че БМВ може но и дачия може още утре да изкара такъв. Проблема с ел. задвижване са батериите не технологии. Ел завижването е на 150 години иновации в тази област няма, всеки може да направи ел. кола
  • #5
    8 rate up comment 5 rate down comment
    razgradski pop ( преди 9 години )
    защо анонсират коли, които ще се появят на пазара след 2 години???
  • #4
    5 rate up comment 16 rate down comment
    RRE435i ( преди 9 години )
    Molia priberete si versiite.Za vas toyotodjii le4enieto otdavna e izmisleno.Kazva se pari