IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Висока мощност, нисък разход, примамлива цена

Новата Panamera 4 E-Hybrid има 462 к.с., харчи 2,5 л/100 км.

Висока мощност, нисък разход, примамлива цена

Хибридните автомобили се превръщат във все по-примамливи предложения, демонстрирайки както добра динамика, нисък разход и изгодна цена, така и отлично поведение на пътя. Най-яркият и най-нов пример за такава машина е напълно новото Porsche Panamera 4 E-Hybrid.
Висока мощност, нисък разход, примамлива цена
Хибридът с възможност за зареждане в електрическата мрежа е базиран на представеното тази година второ поколение на Panamera и е оборудван с редица технологии от хиперколата Porsche 918 Spyder.

Задвижващата система предоставя 462 к.с. и 700 Нм, но в същото време средният разход на гориво в хибриден режим е само 2,5 л/100 км (по NEDC), сочат официалните данни. Спринтът 0-100 км/час отнема точно 4,6 секунди, а максималната скорост на движение достига рекордните за сериен хибрид 278 км/час.

Агрегатът на Panamera 4 E-Hybrid използва новоразработен 2,9-литров V6 бензинов мотор с 330 к.с. и 450 Нм, който работи в комбинация с електромотор, генериращ 136 к.с. и 400 Нм. Трансмисията е също нова - PDK с два съединителя и 8 предавки.

Новата хибридна Panamera използва батерия с капацитет 14,1 кВтч, докато предшественикът разполагаше със само 9,4 кВтч. Акумулаторите са с водно охлаждане и са позиционирани в пода на автомобила, предоставяйки дори по-нисък център на тежестта.

Благодарение на увеличения капацитет батерията вече предоставя пробег на електроенергия от около 50 км при скорост до 140 км/час. Зареждането й отнема 5,8 часа, като при използване на специално зарядно времето намалява до само 3,6 часа.

Въпреки че е екологичен автомобил, новата Panamera 4 E-Hybrid идва оборудвана стандартно със спортния пакет Sport Chrono. Налични са цели 6 режима на управление - Sport, Sport Plus, E-Power, Hybrid Auto,  E-Hold и E-Charge, променящи настройките на агрегата, волана, шасито, трансмисията и други компоненти.

Новата Panamera 4 E-Hybrid ще бъде официално представена в края на този месец по време на автосалона в Париж, но Porsche вече приема заявки.

Цените на хибрида в Германия започват от 100 553 евро, което го превръщат в едно най-изгодните предложения в гамата на модела. За сравнение дизеловата Panamera 4S Diesel с 422 к.с. струва 117 000 евро, а бензиновата 4S (440 к.с.) започва от 113 000 евро. При върховата Panamera Turbо с 550 к.с. началната сума е 153 000 евро.

 

0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Лъжите на ВАГ продължават с пълна сила. След дизелгейт очаквайте и разход на горивогейт. Бас държа, че в хАмерика ще обявят съвсем различен от този разход. Там не им цепят много басма и лъжите им някак си не минават. Чудя се обаче, колко трябва да си глупав, за да си им фен въпреки всичките лъжи и измами. Да те лъжат и ти да им се кефиш е висша форма на мазохизъм.
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Батерия 14квтч а ел пробег 35км реално. Значи тия инженери са постигнали комсумация от 40квтч/100км. Значи с 90квтч батерия панамерата ще измине едва 200км
  • #10
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Само не разбрах какво е това 2,5/100?!?!?!?Масло ли е, антифриз ли е, спирачна течност ли или нещо друго закоето не знаем. Гориво няма как да е, освен, ако ВАГенската талига не се е придвижвала с репатрака, както обикновено. По нанадолнище по инерция също може да го докара този разход. Иначе абсурд. Абе те нали до скоро правеха хибриди с 2 и под 2/100. Нещо им се е вдигнал разхода на 2,5. Що така бе? Хоратасе развиват,а вие деградирате. Искам да видя в САЩ да го обявят този разход официално.:))
  • #9
    8 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Спокойно Дошо, те не разчитат на продажби на такива като теб!А Порше продават...Карай си дръгливия 20г Сивик и си свиркай!
  • #8
    25 rate up comment 9 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    2,5/100 комбинирано масло и антифриз си е доста нисък разход за Фолксваген
  • #7
    4 rate up comment 5 rate down comment
    thebrainless ( преди 8 години )
    Признавам си, че съм един от най-големите критици на панамера изобщо, но новия модел не изглежда вече като онзи противен грозник. Пипната е отвсякъде, по-хармонична, прилича юповече на 911, интериора е страхотен, най-после разкараха онова безумие от стотици копчета и сега всичко е далеч по-семпло. Чудесен семеен автомобил.
  • #6
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    2,5 ? Ееееее едно време викаха 2 литра ... излагат се. Ся няма да вземат бонуси от ПР отдела на ВАГ.Кви са тия 2.5 литра... аз мислех, че ще връща гориво в резервоара. Тцтцтц - под 10 няма да пада това "чудо", ако се кара, а не се бута.
  • #5
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Мдааа от 100 хиляди евро нагоре. Наистина примамливо предложение. Кво толкова, някакви си 200 хиляди лева. Ще ги избиеш от гориво за 1 година.
  • #4
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Личи си, че ползват новите технологии на ФИАТ.Умен ход от страна на Фолксваген
  • #3
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    е тя без пари. ще се продава като топъл хляб :DDDDDD