IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първа снимка на европейския Civic

Изглежда като американския, ще го видим в Париж

Първа снимка на европейския Civic

Honda разкри първа официална снимка на новото поколение на европейския Civic. Премиерата на модела ще се състои в Париж по-късно този месец, а продажбите ще стартират в началото на 2017 година.
Първа снимка на европейския Civic
Европейският Civic

Кадърът разкрива само малка част от задницата на хечбека, но все пак може да се види, че европейският Civic изглежда досущ като вече представения аналог за Америка. Според непотвърдена информация моделите за двата пазара ще имат почти идентичен дизайн, като една от малкото разлики ще бъде в светлините, чиито мигачи ще бъдат бели, а не оранжеви като при американския модел.

Това определено не е изненада, тъй като 10-тото поколение на хечбека Honda Civic е глобален модел, чието производство за всички пазари по света е съсредоточено в завода на японската компания във Великобритания. На поточните линии в Суиндън вече се качи американската версия на Civic, като продажбите оттатък океана започват този месец. В Европа моделът ще се появи пред публика по време на салона в Париж, а продажбите ще започнат едва в началото на 2017 г.
Първа снимка на европейския Civic
Американският Civic

Официална информация за задвижващите агрегати на новия Civic все още не е разпространена, но се твърди, че европейският модел ще получи два бензинови турбомотора - 1,0-литров със 127 к.с. и 1,5-литров със 180 к.с., както и един дизел - 1.6 i-DTEC.

На стартиращото в края на септември изложение във френската столица ще бъде изложена и версията седан на Civic, произвеждана в завода на марката в турския град Гебзе. Подобренията в модела засягат както външния дизайн, така и интериора. Тази версия също излиза на основните европейски пазари от началото на следващата година.

Тагове: Honda Civic
0 от 500
  • #16
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе те нека първо германците да се научат да правят здрави автомобили,че 50 години копиране от японците това не можаха да научат.Пък италианците поне правят красиви автомобили за разлика от германските еднакви ширпотреби.
  • #15
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не е някаква тайна, че съвременните Common rail дизели на VAG и BMW са по патент на ФИАТ.
  • #14
    10 rate up comment 15 rate down comment
    mda ( преди 9 години )
    Пак се убеждавам че по-скоро италианците ще се научат да правят здрави автомобили, от колкото японците стилен дизайн.
  • #13
    24 rate up comment 5 rate down comment
    До е46 ( преди 9 години )
    Абе... не знам дали си лягаме с мъже, но ти явно отдавна не си лягал до жена, с тези бицепси, в огромната си вила, стигнал до там със старата си S8-ца... А такива софиянци са ми любими. Има капацитет да знае поне от къде е, за друго не.
  • #12
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Какво като ползват дизел на ФИАТ. Те много фирми го ползват.
  • #11
    11 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    формите са най макия проблем на тоя маслояд, дано не се самозапалва само като някой от другите и модели да не говорим за скапаните автоматични трансмисии и други разни укривани дефекти, хонда е н1 по укриване на дефекти.
  • #10
    22 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Виждаме високата инженерна мисъл и високото ниво на хонда в ф1 това тука няма да е по различно.успех
  • #9
    29 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Безобразие от форми...
  • #8
    31 rate up comment 27 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Невероятен дизайн и инженерни решения на високо ниво.Това е HONDA!
  • #7
    30 rate up comment 11 rate down comment
    младен ( преди 9 години )
    До е46Ти *** си си един *** селянин каращ "s8" насън, нищо повече.