IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus LC500 се оказа по-мощен

Двигателят на купето развива 471 к.с. и 540 Нм

Lexus LC500 се оказа по-мощен

Toyota продължава да е един от малкото производители, които все още се съпротивляват на масовото навлизане на турбо-двигателите. Нейната марка Lexus също поддържа подобна посока, като залага на атмосферни мотори за своите модели. Един от тях е купето LC500, което е оборудвано с 5,0-литровия V8 агрегат от спортния седан GS F и двувратката RC F.
Lexus LC500 се оказа по-мощен
Автомобилът бе представен по време на автосалона в Детройт през януари тази година, като бяха обявени техническите му характеристики – мощност от 467 к.с. и 527 Нм въртящ момент. На пазара обаче купето ще се появи с малки промени, съобщи един от топ-инженерите на марката Коджи Сато пред Motor Authotity.

По думите му двигателят е бил модернизиран в периода между официалното представяне на модела и пускането му на пазара. Променени са всмукателната и изпускателната системи, като крайният резултат е увеличаване на показателите до 471 к.с. и 540 Нм.

Сато допълва, че хибридът LC 500h не е променян. Тази версия е оборудвана с агрегат Multi Stage Hybrid System, обединяващ 3,5-литров V6 с мощност 299 к.с. и два електромотора. Мощността на хибрида е 359 к.с.

В Lexus все пак не са отхвърлили напълно идеята за поставяне на турбо-мотор на своите модели. Компанията ще използва новия V6 двигател с турбо и мощност от 400 к.с., който ще дебютира при новата Toyota Supra.

Снимка: Lexus
 

Тагове: Lexus LC500
0 от 500
  • #10
    11 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Какво общо има Порше 911 с Шкода бе?Двигател ли,шаси ли,ходова част ли?Кое е взаимозаменяемо между Порше и Шкода?За кое Порше говориш?За Кайен,за Макан,за Кайман?Вземи една част от Шкода и я сложи на Порше.Вземи система за впръскване,скоростна кутия,калник,прозорец,мигач и я сложи от Шкода на Порше.Ако я сложиш без промени по оригиналното оборудване те признах за капацитет.Искам да видя с очите си как ще го направиш,магьосник.Плямпате врели некипели и нямате грам идея какво е Порше.***.
  • #9
    24 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Искаш да кажеш, че нямат модели Порше и Шкода с едни и същи двигатели и платформа ли? Ти в ред ли си изобщо? Уж си им фен, ама от ***, които уж ги защитава, а става смешен с незнанието и невежеството си. За домашно през почивните дни ти давам задачата да откриеш общото между определени модели на Шкода и Порше!Докажи, че не си толкова глупав! А когато го докажеш ще продължим с това дали не са ширпотреба Трошетата щом ползват едни и същи неща с Шкода.
  • #8
    6 rate up comment 30 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И като се събуди краката ти отвити,*** потен и едно Порше вътре,помпи ли помпи.Ширпотреба са таралясниците на Тойота,мой човек.Не легендарните Поршета.Прави разлика между бюджетника на трошйота и Порше.
  • #7
    32 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    След това идва една Годзила, която си хапва Трошенца за закуска и прави Трошето на точка.Хайде малко по-сериозно, а! Троше е вече ширпотреба мой човек. Каквито и показатели да вадят колите им те са ШИРПОТРЕБА с части на концерна с части на Шкода, която е бюджетна трошка. Тук говорим за коли от висшата лига, а не за ширпотреби. Прави разлика!
  • #6
    9 rate up comment 32 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Бърз,мощен,утратехнологичен,мега напредничав,гига-красив е тоя Лексус и накрая идва Порше 911 ГТ3,изтупва му прахоляка и всичко приключва до там.Като в клипа с Толуп Р и Голф ГТИ.
  • #5
    32 rate up comment 6 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Тойота залага да прецизността, моментния отклик и усещането за директност, затова разработват предимно атмосферни двигатели. Турбо моторите имат турбо лаг и издишат на високи обороти, което е неприятно и разочароващо, въпреки че вадят по-голям въртящ момент.
  • #4
    31 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 9 години )
    Супра с двигател от БМВ. Ходи се прегледай. Изобщо не си запознат с партньорството им.
  • #3
    26 rate up comment 3 rate down comment
    BMW ( преди 9 години )
    BMW и V6?Вие чувате ли се какво говорите?
  • #2
    14 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абсолютно съм съгласен с първия коментар. Тойота не са ***, че да не знаят, че е по-добре с турбо. Просто са рационални, по-малко разходи, повече печалба. Те могат и сами да си разработят дизелови двигатели, но трябва пари да се инвестират, вместо това вземат готови дизелови двигатели от БМВ, които монтират във Версото и Авенсиса. Новата Супра също се коментира, че ще е с двигател от БМВ. Няма да казвам с още колко компании в шевство прави общи коли, поделяйки си разходите в разработките.
  • #1
    13 rate up comment 30 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тойота не се съпротивлява на турбо двигателите , просто не иска да инвестира пари в нов турбо двигател за тези модели, защото не се купуват и неможе да си избие парите, затова залага на стари агрегати. БМВ и Мерц, които продават много в този клас отдавна имат модерни двигатели за техните спортни коли.