fallback

Ето го новият VW Golf

Обновеният модел получава дигитално табло и нови двигатели

Седмата генерация на VW Golf излезе на пазара преди около 4 години, което означава, че е време за фейслифт. Обновената версия на най-добре продаваната кола в Европа ще бъде представена най-рано в края на годината, но холандското издание AutoBlog вече успя да се добере до снимки на модела. Кадрите представят единствено екстериора на новия VW Golf, но пък от всички страни и във версии хечбек, комби и дори GTI. Напълно очаквано моделът е претърпял само леки козметични промени, които имат за цел да му предоставят по-модерен и технологичен вид. Разлики се откриват най-вече при челните светлини, броните и стоповете. Нова е и изпускателната система, чиито тръби са интегрирани в бронята и имат форма на трапец. Обновеният VW Golf ще може да бъде поръчван с изцяло LED светлини. В момента опцията е налична единствено за екологичните версии e-Golf и Golf GTE. Списъкът с оборудване ще предлага и дигиталното арматурно табло, което дебютира при по-големия Passat. Промени ще има и в гамата от двигатели. Настоящите 1.4 TSI и 1.6 TDI ще бъдат заменени от напълно нови бензинов и дизелов двигатели с обем 1,5 литра, сочи информацията на AutoBlog. Въпросните агрегати ще предлагат сходна мощност с настоящите предложения, но ще се отличават с по-ниски разход и тегло. Официалната премиера на обновения VW Golf трябва да се състои в края на тази година. По същото време се очаква да започнат и продажбите. Снимки: AutoBlog

Тагове: vw golf
fallback
  • #54
    до Анонимен ( преди 7 години )
    Дошка, много си нервен, брато!Човекът те помоли за снимка на Голфа на леля ти - нямал снимка. Явно леля ти е единствената жена, която не се е снимала до чисто новата си кола.800 лева била дала за смяна на масло - хайде, колата е продадена, ама фактурата вероятно пази, покажи ни я!51 лева е литъра на най-скъпото Long Life масло, явно на нея са й сипали 15-16 литра масло, вероятно в резервоара или в туба от минерална вода.И бас държа, че в по-нов от 15 годишен автомобил не си се качвал!
  • #53
    Анонимен ( преди 7 години )
    тоя форум е притегателна сила на доше-вноболниняма такава шизогрения никъде другаде в неталели, вуйни , приятели и кви ли не въображаеми собственици на возила се вкарват в пропагандата на ауто-комедия да привлича кликове в сайта си и от там реклами....а хората си карат новите VW-та и грам не им дреме за мнението на доше-вноболните тук
  • #52
    Анонимен ( преди 7 години )
    Цял ден може да си говорите глупости, но щом и в АУТОБИЛД, които са собственост на ВАГ се принудиха да напишат статия за проблемите в двигателите на групата ... Какво се опитвате да ни убедите в момента? Пълни кошници са им моделите. Или според вас е нормални цялата им гама двигатели да са с доказани проблеми, а другите с доказани манипулации и също съпътстващи проблеми?Много трябва да се мразиш, за да си купиш VW. Или просто да си глупавичак. Фактите го казват не аз.
  • #51
    Анонимен ( преди 7 години )
    Абе не ми обяснявай колко е смяната на маслото - отиваш за стандартно обслужване и ти взимат над 800 лв. по онова време за 5тица. Ти гледай некви обявени цени на сайта и си мисли каквото искаш. Аз примери съм видял в живота си много, а ти че ще си говориш глупости, за да се чувстваш по-добре в гоуфа си е ясно. То с промити тикви няма смисъл да се спори. А относно пластмасите, както виждаш говоря за гоуф 5 и пасат от подобни години 2008-2010. А и за тях навремето чувах същите глупости от вас...
  • #50
    до Анонимен ( преди 7 години )
    Интересно защо Кади-та на ОК Супертранс, които са на над 400 хиляди километра, нямат дори 1/10 от изброените от теб проблеми...Явно твоите приятели са каръци и са с някакви специални версии на VW, защото поне най-новите модели са с меки пластмаси и практически няма как нещо в салона да скърца.Говоря конкретно за Голф 7 и Пасат 7 Trendline - базова версия, с която имам опит.
  • #49
    до Анонимен ( преди 7 години )
    Смяната на масло на Голф е точно 340 лева в Порше Изток.Не знам за какво са й взели 800 лева, за какво е плащала за гаранционна кола, защо не е получила заместващ автомобил...Ако това е истина, от Фолкваген ще отнемат лиценза на дилъра, приятелю :)Това не е кварталния сервиз на бай Киро, където цените се определят по симпатии и няма централизирана система, където една проверка е елементарна да бъде извършена.
  • #48
    Анонимен ( преди 7 години )
    За другите приятели каращи марката мога да ти цитирам почти всичко, което сменят и правят по автомобилите им защото има огромна повтаряемост - кормилни рейки, падащи прозорци, харч на масло, гръмнало турбо, МАП, смяна честа на съединител и маховик, криви дискове спирачни и вибрации непрекъснати ( или някаква друга причина, която води до подобни симптоми ) ... отказали колони на стереото... за скърцането вътре няма какво да говорим - и това са автомобили 2008ма ++. Еми .. *** марка си е.
  • #47
    до "До обективн ( преди 7 години )
    Интересно до кой точно сервиз на Порше БГ имаш достъп, за да отидем и ние и да видим тези разглобени кутии.Хайде, говори конкретно - Порше Изток, Порше Юг?Или някъде в провинцията - Хоби Кар Русе, Автотрейд Варна?!Хайде, кажи конкретно за кой сервиз говориш, това лесно може да се провери!
  • #46
    Анонимен ( преди 7 години )
    Не мога да ти дам снимки, защото от няколко години, както казах е продадена. А какво са я лъгали незнам, защото отиде с проблем в скоростната кутия - не превключваше или държеше високи обороти много време някви такива проблеми. Не съм и следил осторията само знам, че седя над месец при официалния дилар, а тя беше с градския. При обслужването пък ме питаше колко ми излиза на моята в нормален сервиз, защото на нея последния път и взели над 800 лв. за масло и дреболий... А DSG е ок ама рядко работи
  • #45
    до Анонимен ( преди 7 години )
    Може ли да постнеш снимка на Голфа на леля ти?Ей така, за да ти повярваме :-)Първите серии на DSG-то имаха проблеми, които от VW бързо отстраниха гаранционно - т.е. без доплащане от страна на клиента.Или леля ти са я излъгали, което за официален сервиз граничи с научната фантастика, или ти лъжеш...А към момента по-добра кутия от DSG няма, използва се в милиони автомобили и е много надеждна.
fallback
Последни