fallback

Ето го новият VW Golf

Обновеният модел получава дигитално табло и нови двигатели

Седмата генерация на VW Golf излезе на пазара преди около 4 години, което означава, че е време за фейслифт. Обновената версия на най-добре продаваната кола в Европа ще бъде представена най-рано в края на годината, но холандското издание AutoBlog вече успя да се добере до снимки на модела. Кадрите представят единствено екстериора на новия VW Golf, но пък от всички страни и във версии хечбек, комби и дори GTI. Напълно очаквано моделът е претърпял само леки козметични промени, които имат за цел да му предоставят по-модерен и технологичен вид. Разлики се откриват най-вече при челните светлини, броните и стоповете. Нова е и изпускателната система, чиито тръби са интегрирани в бронята и имат форма на трапец. Обновеният VW Golf ще може да бъде поръчван с изцяло LED светлини. В момента опцията е налична единствено за екологичните версии e-Golf и Golf GTE. Списъкът с оборудване ще предлага и дигиталното арматурно табло, което дебютира при по-големия Passat. Промени ще има и в гамата от двигатели. Настоящите 1.4 TSI и 1.6 TDI ще бъдат заменени от напълно нови бензинов и дизелов двигатели с обем 1,5 литра, сочи информацията на AutoBlog. Въпросните агрегати ще предлагат сходна мощност с настоящите предложения, но ще се отличават с по-ниски разход и тегло. Официалната премиера на обновения VW Golf трябва да се състои в края на тази година. По същото време се очаква да започнат и продажбите. Снимки: AutoBlog

Тагове: VW Golf
fallback
  • #84
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ауриса ако е хибрид, има над 50 системи и модули, които гоуфа няма.Ауриса хибриден стандарт е 50к лева, с екстри, които дублират 3 страници от опциите на гоуфа.И говори за Жулиетата, нали трябваше да намериш дефекти в тоя модел и да говориш за остатъчната и цена?Май се плампат глупости, както ти изнася,а? И се скача от модел в модел?ВАГ- боКлУУцИИй! Закривааай
  • #83
    Анонимен ( преди 8 години )
    А пък аз ще ти цитирам един приятел с ауди А4 : "Все съм карал коли, ама такова нещо, като аудито не съм виждал. Откакто я взех смених части, които не съм предполагал, че ги има, камоли да се счупят".Завалията 2 години го кара и накрая го продаде. Харесваше му мисълта, че кара "премиум", въпреки че като го питах защо скърца и е с седалки, като в автобус от градския се дразнеше и викаше "Ауди си е ауди, ти не разбираш". Сега не смее да каже нищо за коли и кара френска, от която е доволен.
  • #82
    Анонимен ( преди 8 години )
    Пич алфа 159 в добро състояние под 15 000 не пада. От всяка марка мога да ти намеря автомобил за без пари. 159-таката е много добър и здрав модел - от личен опит го казвам. Само че, за да си купиш добър модел, който е запазен и поддържан втора ръка, трябва да се бръкнеш колкото за А6 почти. Но има защо.А относно Жулията цената и не пада вече 3та година. Не Мърда дори. 156 е различен модел със слабо окачване и до там. 1.9 дизела на ФИАТ е най-здравия дизел на пазара.
  • #81
    до Анонимен ( преди 8 години )
    Алфата няма дефекти?!На какви наркотици си момче, едно Поло 2008 година е по-скъпо от Алфа 159 от същата година, която има претенции да е премиум и да се съревновава с Ауди, Мерцедес и БМВ!Ето, виж сам:http://***.cars.bg/c1727194http://***.cars.bg/c1760016Да, обаче не става само с дизайн - трябва и качество!Нека ти цитирам думите един приятел, който има Алфа 156 - "При останалите марки знаеш къде са им слабите места, при Алфа всичко може да се счупи! Но е красива и си я харесвам!"
  • #80
    Анонимен ( преди 8 години )
    Голф следва да се сравнява с Аурис, а не с Приус!Хайде, бъди коректен и го сравни с Аурис, да видим кой какво има в базовото оборудване и кои точно системи на Ауриса ги няма при Голфа!
  • #79
    Анонимен ( преди 8 години )
    А един гоуф с всички екстри, като на пируса струва колкото него или дори понякога и повече. Просто гоуфа стандартно е гол, като пушка, а пруиса има технологии, които във VW не са и помисляли, че може да са реалност.
  • #78
    Анонимен ( преди 8 години )
    Alfa-та какво била? Автомобил със съмнително и недоказано качество? ПХАхахА само това ли успя да измислиш след като прерови целия интернет за проблеми с тоя модел?Алфата държи цена, която процентно е почти двойно на остатъчната цена на гоуф от същата година - дали не ти говори нещо това?Алфата НЯМА дефекти, както сам си се убедил след няколко часово търсене.Алфата е най-красивия автомобил в класа и материалите и са на много по-високо ниво.Вижда се, че няма какво да кажеш в полза на гоуфа.
  • #77
    Анонимен ( преди 8 години )
    Каква е работата при положение, че Всички хора сменяли верига и проблемите от нейното разтягане са поети в най-добрия случаи 50% от разходите от VW.А цъфналите турбокомпресори, които не покрива гаранцията?А за множеството проблеми, които просто не се признават от дилара? Има си сайтове за проблемите на VW - единствената марка с подобен сайт "vwproblems".Ами докладите за надеждноста на двигателите на VW и АУДИ, на които бяха на дъното?
  • #76
    Анонимен ( преди 8 години )
    Там е работата, че на повечето хора, пишещи тук, достъпът до нови автомобили е само четенето на Аутобилд.Ако имахте някаква малка представа, щяхте да знаете, че имаше проблем с ангренажна верига на Голф 6, която се подменяше безплатно при сервизна акция, а Голф 7, още от самото си пускане през 2012 година е с ангренажен ремък.Отделен е въпроса, че и двигателите като цяло нямат нищо общо и на Голф 7 са от друго поколение.Какво ли ви обяснявам, след като ментор и идеолог ви е Дошо.
  • #75
    до форумния майстор ( преди 8 години )
    Alfa Giulietta - автомобил със съмнителни и недоказано с нищо качества, наследник на автомобили, които са известни със сериозната си ненадеждност и голямо обезценяване на вторичния пазар. Автомобил, който дори в Италия не е предпочитан и който продава в цяла Европа толкова, колкото Фолксваген продава само в България.Toyota Prius - автомобил, който е по-скъп дори от Пасат и двойно по-скъп от Голф, да се сравнява с Голф?! Ами това е комплимент за Голф, не за Тойота!
fallback
Последни