fallback

Ето го новият VW Golf

Обновеният модел получава дигитално табло и нови двигатели

Седмата генерация на VW Golf излезе на пазара преди около 4 години, което означава, че е време за фейслифт. Обновената версия на най-добре продаваната кола в Европа ще бъде представена най-рано в края на годината, но холандското издание AutoBlog вече успя да се добере до снимки на модела. Кадрите представят единствено екстериора на новия VW Golf, но пък от всички страни и във версии хечбек, комби и дори GTI. Напълно очаквано моделът е претърпял само леки козметични промени, които имат за цел да му предоставят по-модерен и технологичен вид. Разлики се откриват най-вече при челните светлини, броните и стоповете. Нова е и изпускателната система, чиито тръби са интегрирани в бронята и имат форма на трапец. Обновеният VW Golf ще може да бъде поръчван с изцяло LED светлини. В момента опцията е налична единствено за екологичните версии e-Golf и Golf GTE. Списъкът с оборудване ще предлага и дигиталното арматурно табло, което дебютира при по-големия Passat. Промени ще има и в гамата от двигатели. Настоящите 1.4 TSI и 1.6 TDI ще бъдат заменени от напълно нови бензинов и дизелов двигатели с обем 1,5 литра, сочи информацията на AutoBlog. Въпросните агрегати ще предлагат сходна мощност с настоящите предложения, но ще се отличават с по-ниски разход и тегло. Официалната премиера на обновения VW Golf трябва да се състои в края на тази година. По същото време се очаква да започнат и продажбите. Снимки: AutoBlog

Тагове: VW Golf
fallback
  • #64
    Анонимен ( преди 8 години )
    А още примери за безпроблеми и здрави автомобили - Корола, аурис и т.н. Автомобили с добра надеждност и без "хронични проблеми" - киа сиид, Хюндаи и30.Абе какво да ти кажа даже и мегана на рено има по-малко проблеми от описваните в АУТОБИЛД и форумите на VW.
  • #63
    Анонимен ( преди 8 години )
    Също така не доумявам, как може да наричате дадена марка номер едно, при положение, че дори АУТОБИЛД писа за дефекти и проблеми в почти цялата гама бензинови двигатели на марката - 1.2, 1.4, 1.8 всичко леж. А дизеловата им гама какво да кажем за тях? То достатъчно керливи ризи излезнаха на яве за дизелите им.. И излиза *** и ми обяснява как гоуфа бил най-великия в света, слага му опредление "Император",а на мен ми вика "***", че не карам VW и не плащам, като идЕот в сервизите им всеки ден?
  • #62
    Анонимен ( преди 8 години )
    Едно да имаш повреда в автомобила, друго е да знаеш, че имаш 10 неща, които е сигурно, че ще изгърмят скоро и да се чудиш кое точно 1во ще се скапе. 1вото описва карането на нормален автомобил, 2рото описва карането на автомобил от ВАГ.
  • #61
    Анонимен ( преди 8 години )
    Давам ти 1вия пример, който ми хрумва на акъла в класа на гоуфа за модел, който е на вече няколко години даже се води стар и няма такива проблеми, които както при ВАГ знаеш, че купиш ли си го ще сменяш еди какво си - Алфа Жулиета. Давам ти още един пример въпреки, че не много уместен, защото в него има 3 пъти повече техника и модули от колкото в гоуфа- Приус - най-здравия автомобил редица години.Още един пример за автомобил без докладвани дефекти - Хонда jazz, сивик ..
  • #60
    Анонимен ( преди 8 години )
    много ясно че всички скачат на най силния а това безспорно е VWче всички им търсят кусури и ги изтъкватсамо ,че от това VW само печелят защото стават все по добри и недостижими !
  • #59
    Анонимен ( преди 8 години )
    я ти многознайко ми кажи една безпроблемна марка и модел автомобилтова ,че си се огледал ти точно във VW си е лично твой проблем и комлекстова ,че VW е най коментираната компания е защото непрекъснато казват и показват на света как се става Номер ЕДНОа ти какво можеш да кажеш и покажеш на комшиите си поне освен съдраните си *** ?
  • #58
    Анонимен ( преди 8 години )
    Как лекичко подминават вагонетките конкретните примери за дефекти, които човека е дал. Коментирайте статията на Аутобилд де? Или изброените хронични проблеми при всички модели на ВАГ?Под статиите за дизелгей пак сте доста тихи, а тука пишете СОЦ лозунги от типа - Императора и т.н. На село плакатите със снимки на гоуфове май много вървят ?
  • #57
    Анонимен ( преди 8 години )
    турски *** са койотите - сбъркал си тематане че има много теми за койоти тук - само за сервизни акции ни уведомяват - това са новостите от там :)
  • #56
    Анонимен ( преди 8 години )
    Чети по внимателно и си избърши пяната от устата - ОБСЛУЖВАНЕ не смяна на масло. А я провери колко струват въздушните възглавници на окачването на Тоарег, които имат дефект и се пръскат от пренадуване поради външния монтаж на датчика. Малко кал и 5к лева за смяната на една такава "възглавница" едно време беше толкова сега може и да е паднала на 4к.Не ме предизвиквай, че примери мога да ти дам колкото искаш. Почти няма безпроблемен модел и агрегат на тая марка.
  • #55
    Анонимен ( преди 8 години )
    ХАха бъркаш ме с прословутия Дошо и знам, че е за обслужване - дали е само масло незнам ама и не ме интересува. А снимки и с глупости да ти се занимавам да търся от леля ми от преди години фактури - ти май не си добре.Аз ти казвам фактите, които ги пишат навсякъде по форумите чуждите и дори в Аутобилд, а ти ми говориш фафли за най-скъпото и най-евтиното масло. Какво са сменяли по таратайката хич не ме интересува, важна е крайната сума. А моя автомобил в момента е точно на 3 год и 4 месеца.
fallback
Последни