fallback

Ето го новият VW Golf

Обновеният модел получава дигитално табло и нови двигатели

Седмата генерация на VW Golf излезе на пазара преди около 4 години, което означава, че е време за фейслифт. Обновената версия на най-добре продаваната кола в Европа ще бъде представена най-рано в края на годината, но холандското издание AutoBlog вече успя да се добере до снимки на модела. Кадрите представят единствено екстериора на новия VW Golf, но пък от всички страни и във версии хечбек, комби и дори GTI. Напълно очаквано моделът е претърпял само леки козметични промени, които имат за цел да му предоставят по-модерен и технологичен вид. Разлики се откриват най-вече при челните светлини, броните и стоповете. Нова е и изпускателната система, чиито тръби са интегрирани в бронята и имат форма на трапец. Обновеният VW Golf ще може да бъде поръчван с изцяло LED светлини. В момента опцията е налична единствено за екологичните версии e-Golf и Golf GTE. Списъкът с оборудване ще предлага и дигиталното арматурно табло, което дебютира при по-големия Passat. Промени ще има и в гамата от двигатели. Настоящите 1.4 TSI и 1.6 TDI ще бъдат заменени от напълно нови бензинов и дизелов двигатели с обем 1,5 литра, сочи информацията на AutoBlog. Въпросните агрегати ще предлагат сходна мощност с настоящите предложения, но ще се отличават с по-ниски разход и тегло. Официалната премиера на обновения VW Golf трябва да се състои в края на тази година. По същото време се очаква да започнат и продажбите. Снимки: AutoBlog

Тагове: VW Golf
fallback
  • #74
    Форца Фиат ( преди 8 години )
    Момче присъедини се към отбора на каращите.Не както пише Автобилд за Голф:"Моят пръв приятел е сервизния майстор."Даже в Перник са писали лъжливия софтуер за Ауди дизелите.
  • #73
    Анонимен ( преди 8 години )
    Gr0z3n Tur5k1 K3n3f.
  • #72
    Анонимен ( преди 8 години )
    "това ,че VW е най коментираната компания е защото непрекъснато казват и показват на света как се става Номер ЕДНО". -Да, както и че на лъжата краката са къси :) Ще окуцее милия, иронията е че мазната лъжа, ковто ги издигна сега ги тегли в банкрута.Добре че има Шкода да им е патерица.Те за по-евтино ползват друг доставчик на скоростни кутии и не са на вересия. :)
  • #71
    Язе ( преди 8 години )
    Мечтата е: Кола след 2010 за 2500лв, мощна, с 11лв. данък, да харчи 4 на 100 градско, да не се троши... Много важно е, да е с метален колектор, щото да е годна за обикновена газова. Това виждам аз от коментарите ви :)
  • #70
    Хахо ( преди 8 години )
    Нали..едните трошливи другите се пенсионираш с тях..мале смех.нито си прав нито блестиш с акъл..А и тук нишо не се решава кой какво да си купи..А и такива си си купил ..използвани на по 400 000 км.. и на теб се пднало да сменяш части.Ми изкарвайте пари и ремонтирайте бе умници..Фирмата такава и онакава *** пълните моргите за амортисьори секънд хенд а ?..ужас..Японския таралясник като има ДПФ как ще процедираш? махаш,мапваш или купуваш нов ?Айде да те видм..
  • #69
    .................... ( преди 8 години )
    Ами той малко като стария имам чувството че голфа взеха да го правят като от онази реклама на Лада поколенията се сменят дизайна не
  • #68
    Фърко ( преди 8 години )
    Е ти що мислиш че ние сме сменили повече.Само че ментосваш. Не може да не си сменил амортисьори досега. Или просто не я караш.Което е в пряка връзка и с ремъците. Ако нямаш 100-130 к км за тези години млъквай и изчезвай. Тука се напълни с книжни карачи.
  • #67
    112 ( преди 8 години )
    Радвам се че на времето не направих грешката да си взема Голф, заложих на марка известна с надеждността си. За 8 години съм сменил само крушките на късите.
  • #66
    Фърко ( преди 8 години )
    Абе сервизен налъм.. какви 800 лв те гонят..ако има *** които ходят в порше за масло е една тема.. Друга тема е поддръжката.. 90 лв е маслото с филтри и смяна не повече от 130 лв..и това ли е много за пробития ти джоб. Аман от спамери .Като си такъв отворко я *** питай какво искат в балкан стар за смяна на верига на Паджеро 3.2.. и публикувай тук.Нали не е ВАГ,,умнико...
  • #65
    :) ( преди 8 години )
    Пенсионерите могат да си отдъхнат, новата версия е същата като старата. И със същите дизели. Евала на VW, знаят как да замърсяват въздуха. Автомонтьорите ще останат доволни от новината.
fallback
Последни