IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Секретната база на Opel отваря врати за посетители

Изпитателният център в Дуденхофен празнува своя 50-годишен юбилей

Секретната база на Opel отваря врати за посетители

Изпитателният център на Opel в Дуденхофен е строго охраняван от любопитни очи, тъй като полигонът се използва за изпитания на всички нови технологии и автомобили на марката. На 10 септември 2016 година обаче центърът ще отвори врати за посетители. Това се прави за първи път, като поводът е 50-годишнината на съоръжението.
Секретната база на Opel отваря врати за посетители
В средата на 2013 година екипът на Automedia.bg бе допуснат до малка част от полигона в Дуденхофен, като тогава инженерите на марката ни представиха тестови прототипи на моделите и агрегатите, които Opel пуска на пазара в момента. Подобна възможност да надникнат зад кулисите на центъра сега ще имат и феновете на германската марка.

Над 20 000 души се очаква да посетят секретното съоръжение. А в Opel определено са се подготвили подобаващо за своите гости, сред които спортисти, политици, хора от бизнеса и фенове на марката.

Програмата включва редица демонстрации на технологии, автомобили и изпитателни трасета. В центъра на действието ще бъде новият, наскоро завършен полигон със симулация на хлъзгава настилка. Ще има рали за класически автомобили, в което участие ще вземе главният изпълнителен директор на Opel д-р Карл-Томас Нойман. След това програмата ще продължи със състезателните машини GTC OPC, ADAM R2 и Astra TCR, чиито възможности ще бъдат демонстрирани лично от професионалните пилоти на Opel Motorsport.
Секретната база на Opel отваря врати за посетители
Акцент в събитието ще бъдат и футболистите на Борусия Дортмунд. Футболният отбор, с който Opel си партнира активно, ще предложи на младите почитатели на марката разнообразни надпревари и игри - от футболен голф и фоулинг (хибриден спорт между американски футбол и боулинг) до мини Opel ADAM състезания.
Секретната база на Opel отваря врати за посетители
Германската компания е подготвила за посетителите и уникална разходка сред забележителностите на тестовия център - високоскоростното овално трасе, планинската тестова отсечка, трасето за тежко натоварване, както и работилниците и новите сгради за развойна дейност в областта на системите за задвижване.

Черешката на тортата пък ще бъде възможността за тестово шофиране на около 150 автомобили Opel - от "A" като Astra до "Z" като Zafira, се казва в съобщението.
Секретната база на Opel отваря врати за посетители
Съоръженията на изпитателния център ще бъдат отворени в събота, 10 септември, от 10 часа сутринта до 4 часа следобед.

Още подробности за съоръжението в Дуденхофен вижте ТУК

Тагове: Opel
0 от 500
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    до Анонимен ( преди 9 години )
    Аз лично не се сещам за автомобил, който да гние по-малко от Ауди...Ако имаш реален пример, подкрепен със снимки - давай!А на 1000 Аудита в България, я има едно от Австрия, я няма!
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хайде стига с тези митове и легенди, че аЛудитата не гниели! Спрете се вече! Не гният тези, които са нов внос от Италия. Няколко години наистина не гният, но после почва да избива тук-таме ръжда. Ако някой не ми вярва да се разходи до Австия и да почне да гледа коли от марката и нека после да каже, че не гниели. Гният и още как. Препаратите, които се хвърлят зимата са толкова силни, че няма ламарина, която да не почне да гние. Абе ръждясала поцинкована кофа не сте ли виждали? Това е аЛуди - КОФА
  • #13
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Предвид на това какви АУДИ-та се карат в БГ- 5та ръка е напълно възможно да е сменян 2 пъти калник, 2 пъти двигател, веднъж скоростна кутия и да е поне веднъж пребоядисвана. Така може и да ръждясват...
  • #12
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ауди да гние?!Някой може ли да обясни практически как Ауди, произведено след 1985 година гние, след като тогава започват да ги поцинковат горещо и то двустранно, а не както при повечето производители, само от едната страна!Единственият вариант едно Ауди да гние е ако колата е имала катастрофи и са сменили калниците с нови - новите не са поцинковани. Иначе дори и да е удряна колата и после изчуквана - не гние, освен ако е заварявано и после не е намазано с защитен лак.
  • #11
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Добре че ауди след 90-те гният. Ауди 80(B3) първият автомобил пуснат с 12 годишна гаранция на купето относно корозията.
  • #10
    15 rate up comment 2 rate down comment
    dpa ( преди 9 години )
    След 90-те сериозно гният и Мрцедес и Ауди, Опел наистина са супер в момента.
  • #9
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Germany ( преди 9 години )
    Японските легени гният и след 2012 та.
  • #8
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Опелите не ръждясват след 1998 година, но явно автомобилните ви познания приключват някъде там...Всъщност единствените автомобили, които съм виждал сериозно да гният при моделите си след 2000 година са Маздите!
  • #7
    4 rate up comment 11 rate down comment
    до Анонимен ( преди 9 години )
    Ако имаш някаква най-малка представа от нови автомобили, щеше да знаеш, че Голф е всичко друго, но не и надценен! 7-мата версия специално е страшно балансиран автомобил и може би най-доброто от Фолксваген, излизало след втора генерация на модела.Неслучайно се продава толкова добре и беше избран за автомобил на годината дори в Япония!
  • #6
    15 rate up comment 1 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 9 години )
    prez poslednata godina OPEL dosta drupnaha, a i s politikata si na obqvqvane na relnite niva na emisii i razhod sa to4no KONTRA na vw, koito puk stanaha simvol na izmamata...ot das auto ->der skandal...o4akvame novite SUV4eta, herr blitz!