IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Върховни майстори отговарят за новото Infiniti Q60

Екип от шестима "Такуми" следи работата в завода в Точиги, Япония

Върховни майстори отговарят за новото Infiniti Q60

Японската компания Infiniti стартира производството на новото си спортно купе Q60. За целта производителят постави ново оборудване в завода си в Япония, като командирова "Такуми" екип, който да следи процеса по производството.
Върховни майстори отговарят за новото Infiniti Q60
"Такуми" са върховните майстори на японската компания, като всеки един от тях е специализиран в определен процес от производството на конкретен модел. За сглобяването на двигателя на Nissan GT-R, например, се използват само четирима такива майстори, като по този начин се гарантира качеството на продукцията.

Новото спортно купе на луксозната марка на Nissan ще се бори за клиенти с доказани автомобили, сред които германската тройка Audi A5, BMW 4-Series и Mercedes C-Class. Именно затова в Infiniti са решени да предложат безкомпромисно качество. За него ще отговаря екип от 216 "Такуми" майстори, който ще бъде следен от 6 старши "Такуми". Общо за производството на автомобилите Infiniti в завода в Точиги, където се сглобява и Nissan GT-R, отговарят 4500 души.
Върховни майстори отговарят за новото Infiniti Q60
Фабриката е оборудвана също така с нова зала за инспекция на качеството, а производствената линия е модернизирана и снабдена с видео наблюдение. Нови технологии се използват и в цеха за боядисване, се казва в официалното съобщение от Infiniti.
Върховни майстори отговарят за новото Infiniti Q60
Луксозното спортно купе Q60 ще бъде налично на пазарите по-късно тази година. За модела са предвидени няколко бензинови мотора, като се очаква към тях да бъдат добавени дизел и хибрид. Най-силните версии на модела използват напълно нов 3,0-литров V6 двигател с би-турбо, който е достъпен в две версии - с 300 и с 400 к.с. Ще се предлага и 2,0-литров бензин с 211 к.с.

Всички мотори се оборудват със 7-степенна автоматична трансмисия, която задвижва задните колела. Предвидена е и система 4х4, способна да прати до 100% от въртящия момент към една от осите.

В САЩ цените на Infiniti Q60 започват от 39 885 долара.
Върховни майстори отговарят за новото Infiniti Q60
Снимки: Infiniti

Тагове: infiniti q60
0 от 500
  • #24
    2 rate up comment 3 rate down comment
    инж. Петров ( преди 7 години )
    Говоря за стандарти при производството на определен автомобил, а не за квартален сервиз, в който си поддържаш автомобила.Апропо, предпочитам който и да било турски или албански сервиз в Германия, пред мексикански сервиз в Ню Мексико.Колкото до цените - много си далече от истината.Toyota Corolla - 17300 $Volkswagen Jetta - 17680 $И това, при положение, че Королата идва с много повече екстри от Джетата при базовите версии.Японски и корейски автомобили се избират в САЩ само заради цената.
  • #23
    2 rate up comment 2 rate down comment
    д-р на техн. науки ( преди 7 години )
    Иванов.Колега TUV може да ти го издаде всеки турски сервиз в Германия.А японските кооли не са по-евтини от алтернативите на пазара в САЩ.Погледни Фолксваген.До преди скандала бяха по-евтини от всяка аналогична Тойота или Хонда и пак пазарния им дял беше по-малък от 1%.Жалка работа.
  • #22
    3 rate up comment 3 rate down comment
    инж. Петров ( преди 7 години )
    Най-интересното е, че хората, които най-много хвалят японските автомобили не притежават японски автомобили.Какво има да говорим повече - уж японското е най-здраво, а малцина карат японски автомобили.Изключвам САЩ, където японските автомобили са значително по-евтини от алтернативите на местния пазар.А каквито и да са тези японски майстори, по-висок стандарт от TUV няма!Това ви го казвам като човек, работил в САЩ, Канада, Япония, Германия и Австрия в инженерно-технически отрасъл.
  • #21
    1 rate up comment 2 rate down comment
    @ ( преди 7 години )
    Naprimer SSC Ultimate Aero-naj -barzata predi da se pojavi Bugatti
  • #20
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Estestveno 4e praviat.Da ti izbroiavam li ili sam 6te si gi nameriw ?
  • #19
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Американците правели по-бързи коли от Мерцедес?!?
  • #18
    1 rate up comment 13 rate down comment
    откъм фара .. ( преди 7 години )
    погледнато на 100% може да го объркаш със предишното А4 фейслифта. копират ли копират тия оризари!
  • #17
    4 rate up comment 15 rate down comment
    Интересно! ( преди 7 години )
    Защо ли за оризарските щуротии някой си мисли, че като драска + ще станат по-достоверни!?А инфинити е като пътуване във времето - уж си купуваш нова кола, а то модел от преди 10 години, с никакъв багажник и куп недомислици в ергономията.
  • #16
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    някой намесиха немските кошове тук в разписването на двигателите. А правите ли разлика между разписване и разписване? Немците са го сглобявали двигателя много хора, а при японците говорим за един единствен човек, който сам, собственоръчно сглобява двигателя и си слага подписа с което гарантира, че този мотор е направен както трябва. Ако нещо стане е по негова вина. Мислите ли изобщо щом намесвате други, които никога не са го правили и няма и да го направят,защото качеството им е отвратително.
  • #15
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ами *** преди Мерцедес американците са разпилвали табелки по техните muscle cars, и между другото и до ден днешен правят по-бързи коли от мерцедес колата на пенсионера. Не разбирам селската логика- значи щом някой в миналото е правел нещо,значи и днес е по-добър.То и англичаните стават световни шампиони по футбол 60-те години и са създатели на тази игра,но днес най-добри са испанци,португалци,аржентинци и бразилци.