IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

В САЩ хванаха още един манипулиран дизел на Volkswagen

Този път нередовен се оказа 3,0-литровият V6 мотор

В САЩ хванаха още един манипулиран дизел на Volkswagen

Властите в САЩ са открили забранени компютърни програми при автомобилите на Volkswagen, Audi и Porsche, оборудвани с 3,0-литров дизелов V6 двигател. Това съобщава изданието Bild am Sontag, което се позовава на свои източници.
В САЩ хванаха още един манипулиран дизел на Volkswagen
Според информацията с незаконното програмно обезпечение са оборудвани автомобилите Volkswagen Touareg, Audi Q7 и Porsche Cayenne. Проверката е показала, че техният 3,0-литров дизел разполага със софтуер, който 22 минути след стартирането на мотора изключва системата за контрол на вредните емисии. По правило, проверката на агрегатите продължава точно 20 минути.

Volkswagen AG вече бе уличен, че по подобен начин е манипулирал 2,0-литровия си дизелов мотор и така е прикривал, че той не отговаря на нивата вредни емисии, задължителни за САЩ. Това доведе до избухването на скандал, наречен „Дизелгейт”, който до момента струва на германския концерн около 15,3 млрд. щатски долара. Тази сума обаче тепърва ще расте.

От една от замесените в новия скандал компании – Audi, отказаха да коментират информацията за нов нередовен дизелов двигател, като обявиха, че в момента преговарят с властите в САЩ за търсене на начини на решаване на този проблем. Засега няма и официално изявление на агенцията по околна среда в Щатите.

Снимка: Volkswagen

Тагове: Volkswagen Group
0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 4 rate down comment
    твойта майка също ( преди 9 години )
    ..също е куха, :)
  • #21
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГи,кух си като хралупа. Главата ти е пълна само със сажди от нафтовата ти печка.
  • #20
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    То и ти друго не можеш да напишеш..пародия. Ха сега.. и ти бегай да четеш учебниците..пазиш екологията..пазишш трънки.Нито можеш да пазиш нито ти нито той може да опази карайки..до кога с тази утопия.Не можеш да караш с богата смес за да ти е нисък NOx,да не говорим че ще пушиш като кумин говорейки за бензинова кола.Ако пропадне планетата от загряването на колите ни немам думи.Аман от утописти ама вече има и псевдо еколози..Теслари и Приусари.. мъкааа..За даунсайзинга да не говорим ..
  • #19
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Закривайте ги да не се мъчат!Да си произвеждат кетчупите и вурстовете! Те друго не могат!
  • #18
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Ха сега де ( преди 9 години )
    Но пък в другата статия от днес един американец разяснява, че не трябва да загряваме двигателя повече от 15 сек. защото в началото се вкарва по богата горивна смес която пък отмивала маслото от цилиндрите и така двигателя се амортизира по бързо. И какво излиза накрая, че като се кара колата с по богата горивна смес за да се пази екологията (по малко азотни окиси) двигателя се скапва по бързо! При това положение вече не ми изглежда толкова лошо това, че германците правят така че двигателите
  • #17
    5 rate up comment 3 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 9 години )
    prav e kolegata za azotnite okisi, nesu4aino i korabite sa gi pognali za NOx...6tot 99% sa s turbo-dizelovi dvigateli...pri nas sega ili se slagat masovo skruberi, ili se minava na gaz - ve4e ima ferita i aida prima...govorq za pasajerite...a s vw istoriqta bie na natisk za podpisvane na TTIP...potarsete i 6te me razberete...
  • #16
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И какво излиза, че след 22 мин. двигателя започва да работи с по бедна смес, гори по малко, но изхвърля повече азотен окис?! И съответно замърсява повече! А до 22 мин. е работил с по обогатена горивна смес, харчил е повече, но пък е отделял по малко азотен окис и замърсявал по малко! Правилно ли съм те разбрал компетентния?
  • #15
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз ОБИЧАМ Германия!
  • #14
    22 rate up comment 0 rate down comment
    Мисля, че си ... ( преди 9 години )
    Мисля, че си некомпетентен.DPF-ите са само част от екологията - намалята отделените сажди, но всъщност основният проблем на дизелите е токсичният азотния окис, който се отделя при изгаряне, зарадни бедната смес на която работят дизелите.Решението за автопроизводителите е много лесно - правят дизела да работи на по-богата смес и резултатът е: ниски емисии на токсични газове, но висок разход на гориво.
  • #13
    8 rate up comment 15 rate down comment
    до Край ( преди 9 години )
    ..нали ,всички с Туарези са тъпани, всички с хонди са ентелегенти и всички с тесли са загрижени за природата...айде бегай да се метнеш от някъде.