IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

САЩ одобри дизелите на BMW

Изпитанията на моделите на Mercedes-Benz обаче продължават

САЩ одобри дизелите на BMW

Чакането за BMW приключи и компанията вече има разрешение да продава в САЩ най-новите си модели с дизелов двигател. Те преминаха успешно през всички допълнителни проверки, съобщават от Агенцията за защита на околна среда на САЩ (Environmental Protection Agency-EPA).
САЩ одобри дизелите на BMW
Снимка: BMW

Въпросните нови изпитания, провокирани от разразилият се в края на миналата година скандал с манипулираните двигатели на концерна VW, предизвикаха известна суматоха, тъй като отложиха за неопределен период от време примерите в САЩ на най-новите модели с дизелов двигател на редица автомобилни компании, сред които BMW и Mercedes-Benz.

Чакащите одобрение модели на BMW - 328d sedan и Sports Wagon, 535d, X3 xDrive 28d, и X5 xDrive 35d, покриват нормите и ще бъдат съвсем скоро на разположение на дилърите в САЩ, се казва в съобщението на EPA.

Най-големият конкурент на базираната в Мюнхен компания - Mercedes-Benz, обаче все още чака одобрение от регулатора в САЩ. Към момента няма определен срок, като от EPA заявяват единствено, че "дискусиите с Mercedes-Benz продължават".

Няма яснота на какъв етап са изпитанията и на американските Chevrolet Colorado и GMC Canyon, чиито дизелови версии също се подлагат на новите по-строги изпитания.

От EPA обаче разкриват, че до момента не са получили заявка от Volkswagen за одобрение на най-новите им дизели. Това вероятно означава, че провокиралата международния скандал германска компания няма намерение да продава нови дизелови модели в САЩ. Концернът очаква също така одобрение отстрана на EPA за ремонтите на автомобилите си, при които бе открито манипулиращо нивата на вредни емисии устройство.
 

0 от 500
  • #15
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дизел имаш сметка само, ако пътуваш повече на дълго. В града харчи колкото бензиновите, а когато се задръсти и повече дори. По-евтиния дизел ти излиза през носа после, като почнеш ремонтите. През зимата на големите студове я запали я не, като знам каква е нафтата. При над минус 10 гр. можеш да познаеш кой кара дизел. Нафтовите печки си стоят пред блока и собствениците им ходят с градския.Онзи с Тойотата да не лъже, че гаранционно са му сменили съединител.Съединителя се води консуматив бе лъжльо
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Юруш на доматите ( преди 9 години )
    Изключително надеждна и практична кола,не е луксозна,но мен ме интересува надеждността!За 7 г само задни сп накладки и дискове преди месец,лагер на ск кутия на 6 г 150000 км.
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Юруш на доматите ( преди 9 години )
    Корола 1,4 д4д 90 к.с-178900 км .карана предимно извънградско и слагана добавка Ликви моли.Това не ви е Бмв,а тойота.Купена нова
  • #12
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Спор няма, че ( преди 9 години )
    баварците винаги са правили най-надеждните и здрави дизелови двигатели.
  • #11
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Няма дизел, който да не смени DPF-а на 150 000 км. максимум - просто няма защото толкова е живота на DPF-a. Съединител как точно ти смениха гаранционно не ми е ясно ама щом казваш, явно е било дефект. На тойотовските дв. баш EGR клапата им дава фира много бързо, ако не караш 90% извънградско, както писах, че е изгодно само тогава да караш дизел.Дюзите може да ги чакаш скоро да те зарадват, защото е неизбежно. А и началната цена на дизеловите авт. също е по-висока спрямо бензиновите.
  • #10
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Който твърди, че поддръжката на дизелов автомобил е по-евтина или същата, като на бензинов такъв е или *** или изключително некомпетентен човек, който не е карал двата вида автомобили. Само отворете таблиците с разходите за различните автомобили за период от 10 години и 200 000км. и вижте за какво става дума.Имаше сравнение на няколко от най-популярните модели с двата вида дв. и излезе,че за да ти е по-евтино да караш дизел,трябва да минаваш по над 50к км на година и предимно извън града
  • #9
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Бензиновите няма EGR клапа, която се задръства от саждите, защото сажди при бензиновите дв. няма и при бензиновите не прави проблеми и дори повечето хора незнаят дали имат или не в авт. си.При бензиновите дв. нямаш маховик на съединителя, който струва повече от самия съединител и/или не се сменя при всяка смяна на съединител, както при 90% от дизеловите дв.Налягането при дизелите е много по-високо от това при бензиновите дв. - по-скъпи елементи, а дюзите им се чистят много лесно и евтино.
  • #8
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Петрола падна от 53 на 43 долара за барел а цените на бензин и дизел по родните бензиностанции не .... каква е причината????
  • #7
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    и дизела и бензина имат ЕГРи бензиновите имат съединител :) с ръчна скоросна кутияи бензин и дизел имат едните катализатор другите филтър .... почети едно и също и бензина с директно впръскване е с почети същите цени на горивната система като на дизелано поне бензиновите горят доста повече особенно зимата :)
  • #6
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ха така каква подръжка бе човек имам Тойота на 8 години и 160000 километра до сега само съединител съм сменил и то на 30000 километра и кормилна рейка на 70000 километра всичко гаранциоонно друго не е барнато хайде кажи ми за каква подръжка говориш говорим за двигател 2.0 дизел