IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Дизелът на Opel покрива всички норми

Регулаторът в Германия официално обяви резултатите от проверката на 2,0-литровия CDTi

Дизелът на Opel покрива всички норми

Дизелът на Opel покрива всички норми
Новата Zafira. Снимка: Opel

Дизеловият двигател на Opel отговаря на всички законови изисквания, е заключението на германската федерална служба по моторен транспорт (KBA), предава Automotive News, цитирайки германския Bild am Sonntag.

Това е установила проверката на регулатора, която стартира малко след избухналия миналата година скандал с манипулираните двигатели на Volkswagen Group.

Тогава от Opel сами признаха, че в техния 2.0 CDTi е инсталиран софтуер, който изключва системата за контрол на изхвърлените газове при скорост по-висока от 150 км/час. Но уточниха, че това е направено с цел да се предотврати повреда на задвижващата система.

Сега от KBA потвърждават официално, че системата на водещата европейска марка на General Motors по никакъв начин не заблуждава купувачите или ведомствата, които следят за екологичните показатели на автомобилите.  Технологията отговаря на законовите изисквания и е напълно легална.

Агрегатът 2.0 CDTi се поставя на няколко модела на Opel, включително Zafira, Insignia и Cascada.

0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    До този с Кадито! А шефа като го кара, какъв е разхода? Обзалагам се че върви около 1-2л надолуАз имам 1,9 ТДИ Пасат 6, леко моднат и при 80 км/ч гори 4,2/100. Обзалагам се че е доста по тежък от КадитоЗа 10ка в града трябва да заваря педалаи да си оставям гумите на всеки сфетофар. За 110 к км средният ми разход е под 7 при около 65/35 % градско/извън. А за фиатовските, особено Добло няма такова извращение. Разхода е близо до 10ка, ако въобще вдигне 140 км/ч. Трябва сериозен наклон
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Има един ***, които под всяка статия пише как ако не е Фиат няма да има дизели (не само под тези за Опел), предполагам или е на заплата там или все още се ограмотява за потелкото на Бравото-си JTD.Браво на Опел, оказва се че може и без шменти капели да се правят екологични двигатели.
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Opel никога не е ползвал 1.6 дизел от Фиат.. колкото и да бълва човека отдолу (да 1.3CDTI и 1.9CDTI са от времето на сътудничество)за справка на грамотните:https://en.wikipedia.org/wiki/GM_Medium_Diesel_enginehttp://***.gmpowertrain.com/EuropeVehicleEngines/PowertrainProductsEurope.aspxhttp://***.vmmotori.com/la-nostra-storia/vm-motori/la-nostra-storia-2.html
  • #16
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    It started back when General Motors purchased 50 percent of Italian engine maker VM Motori in July 2007. Not long after came the announcement that GM and VM Motori were collaborating on a 2.9-liter turbodiesel V6 engine for the European version of the Cadillac CTS, which was to be launched in 2009. As many will not soon forget, GM declared bankruptcy that summer, derailing the plans for a diesel CTS in Europe, among other things. Meanwhile, VM continued developing the engine.
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    2013 год :Fiat is now the proud owner of VM Motori after acquiring the remaining 50 percent of the diesel engine maker from General Motors for $47.1 million.The first half of VM Motori was purchased by Fiat in 2010, with GM exercising a put option to purchase the remaining half. VM Motori now supplies diesel engines for the forthcoming Jeep Grand Cherokee and Ram 1500 EcoDiesel an engine originally developed for the European Cadillac CTS.Нещо да кажеш моето момче ?
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А и GM не е притежател на 100% от акциите на компанията дори и в момента. Винаги през годините ФИАТ са държали VM мотори и са разработвали двигателите. Дори на повечето използвани само от GM си пише, че са разработени ЗА GM, а не от тях - глупав надишал се със сажди л*йнар.
  • #13
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тоя па кадито щяло да харчи 4-4.5 хаха смешка от хора, които само на картинка са виждали моделите, които коментират.А до тоя с VM моторите - ФИАТ в автомобилите си ползва техни двигатели, а не на VM мотори - от тях ползва само един 3.0 дизел, който е изцяло тяхна разработка ( италианска в италия от фиатовски инженери) А другите им 1.9,2.0, 1.6, 1.3 дизелите са изцяло ФИАТ-овски. Смешника пак се опитва да заблуждава. Ама то тиквите,дето са фенове на ВАГ са достатъчно прости та да вярват.
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Айде пак тоя с фиатите, вуйче - развойния център в Торино отдавна е 100% собственост на ГМ и Фиат нямат аналог на шептящите дизели, разработени от ГМ пауъртрейн Торино (да в италия и не- не от ФИАТ)!!!
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ако упражнението за разход е 80 км/ч на прав път..то Кади 2.0 ПД 140 ще е около 4-4.5 Та къде отиват..
  • #10
    5 rate up comment 4 rate down comment
    дпа ( преди 9 години )
    Браво на ФИАТ!!! Знаем, че този двигател е техен, то и другите на Опел са от там, и не само. Германците от поне 80 години се чудят как да оплюят фиат и италианския инженеринг, почти промиха мозъците на хората( e основно на араби и турци и някой друг Българин но това е друга тема) и все пак истината си изплува, а тя е, че ФИАТ и Италианслия инженеринг е в пъти по - добър от немския!!!