IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel разкри реалния разход на Astra

Предстои да бъдат обявени данни и за останалата част от гамата на марката

Opel разкри реалния разход на Astra

Opel предостави данни за реалния разход на новата Astra, след като в края на миналата година анонсира инициативата си за повече прозрачност. Новите данни са измерени по цикъла WLTP, който ще бъде официално въведен в Европа през 2017 г.
Opel разкри реалния разход на Astra
Новата Astra. Снимка: Opel

Обявените на сайта на компанията данни обхващат всички модификации на новите Astra и Astra Sports Tourer. Разходът е измерен чрез тестовия цикъл WLTP, който отразява много по-реални данни от официалния за Европа NEDC.

Така например комбинираният разход на гориво в цикъла NEDC на Astra хечбек (1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo със 150 к.с. с шестстепенна механична трансмисия и start/stop система) е 5,1-4,9 литра на 100 километра, а емисиите са 117-114 г/км CO2. Докато диапазонът на разхода на гориво базиран на WLTP цикъла за същия модел е 8,5-5,0 л/100 км.

При Astra хечбек с дизеловия двигател 1.6 CDTI със 110 к.с. комбинираният разход по NEDC е 3,4-3,3 л/100 км (91-88 г/км CO2). Диапазонът на разход на същия модел във WLTP цикъл обаче нараства до 5,7-4,2 л/100 км.

Данни за Astra хечбек
Opel разкри реалния разход на Astra

Още по темата:
Peugeot и Citroen разкриха реалния разход на техните коли

Докато (все още) актуалният NEDC определя стойности за “градски, извънградски и комбинирани” цикли на движение по теоретичен пътен профил, WLTP използва „реални“ пътни профили създадени на базата на глобално статистическо изследване. Цикълът на шофиране WLTP е разделен на четири части с различни средни скорости: ниска, средна, висока и много висока. Всяка част включва различни фази, статично положение, процеси на ускоряване и спиране, представляващи всекидневни пътни профили. 

Както поясняват от Opel, сравнен с NEDC, WLTP е по-близък по отношение на разхода на гориво до шофирането в реалния живот. Цикълът е базиран на точно определени тестови процедури, взимащи предвид по-реалистична пътна динамика и външни температури. Базирани на лабораторни тестове в името на създаването на глобален хармонизиран стандарт, тестовите параметри включват по-дълги тестови дистанции, по-високи средни и максимални скорости, по-кратки периоди на престой и повече спиране и ускоряване. Например, разстоянието изминавано в цикъла WLTP е 23 километра (11 км в NEDC); периодите на престой включват само 13 процента (25 процента); максималната скорост е 130 км/ч (120 км/ч).

Диапазонът от стойности, които Opel публикува е дефиниран по следния начин: всяка комбинация двигател/трансмисия се тества с видовете оборудване, водещи съответно до най-икономично и най-изразходващо гориво шофиране. Долната стойност представлява най-ниската стойност от четири фази на WLTP цикъла, като се използва автомобилът с оборудване изискващо най-нисък разход на гориво от съответната комбинация от двигател и трансмисия. Горната стойност представлява най-високата стойност от четирите цикъла на WLTP, взета от съответстващия модел с оборудване изискващо най-високия разход на гориво.

Допълнителна информация е налична на сайта на Opel

Тагове: nedc wltp
0 от 500
  • #8
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    1.9 Помпа Дюза на Октавия II - среден разход 5,6 за 150 000 км - служебна кола с пътна книжка!Както се вижда и на Опел разхода е в тези граници!
  • #7
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    A на Пежо 1.6 110 к.с. на кола 1450 килограма е около литър надолу.4 на сто при движение с около 95 км/ч на темпомат
  • #6
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Aнонимен ( преди 8 години )
    . 5-5.3 е реалния разход на 2.0 ТДИ ПД 140.с по-кротко каране може и на 4.7 да иде..И това на автомобил с маса 1600 кг а не на изкорубен леген празен дето тегне 1200.
  • #5
    25 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    А полудържавните перачници СОЦваген и рено лижат, мажат, манипулират с измислени тестове!Докато не ги хванат по бели ***.
  • #4
    16 rate up comment 8 rate down comment
    :) ( преди 8 години )
    Сега швабите ще се чудят какво да правят, разхода ще им скочи двойно. Японците ще си покажат предимствата, по-икономични и по-надеждни.
  • #3
    7 rate up comment 32 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе 4-5 няма да е зле при VW.Щот при жълтите, само маслото ще е толко. Тея са безобразни ментраджии и копирачи. Една кола нямат, да си покрие заводските показатели.
  • #2
    40 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе VW ако си разкрие реалния разход, трябва да си уволни всички инженери след това. С тия обявени 2/100 за половината им гама модели. Хахах ВАГ ще са с разлика от 4-5 литра спрямо обявеното или 200-300% - смях.
  • #1
    24 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И какво се оказа. ПСА разкриха истинския си разход и сега когато и другите започнаха да го правят се затвърди това което всички знаеха, може да са капризни но френските коли са най-икономичните в европейски машини.