Tesla заделя най-малко пари за реклама в автомобилния бранш, но както изглежда ще трябва да инвестира в обучение на персонала в шоурумите си. Най-лошото обслужване е именно при дилърите на американския производител на електрически коли, сочат резултатите от проучването на Pied Piper Management, публикувано от WardsAuto.
Снимка: Ройтерс
За съставяне на проучването за 2016 година са използвани "тайни агенти на Pied Piper Management", които са обиколили 6 157 автокъщи на всички марки в САЩ, представяйки се за търсачи на нов автомобил. Въпросните агенти след това са попълнили анкета, изразявайки впечатлението си от всеки от шоурумите.
Най-лошото обслужване е при Tesla, като марката генерира резултат от само 86 точки. Средният за индустрията е 103 т.
Авторите на изследването споделят, че Tesla няма изграден стандарт за обслужване, тъй като процедурите са били различни във всеки от шоурумите. Основната част от критиката е отправена към служителите в дилърствата, които не можели да отговорят на много от въпросите, като в същото време били незаинтересовани и дори груби.
Снимка: Ройтерс
На другия полюс е японската луксозна марка Infiniti, която предлага най-доброто обслужване, сочи информацията. Резултатът на Infiniti е 114 точки.
В топ 5 попадат още Lexus (112 т.), Mercedes-Benz (112 т.), Toyota (109 т.), Audi (106 т.), BMW (106 т.), VW (106 т.), Nissan (105 т.) и Porsche (105 т.).
Любопитна подробност е, че първата американска марка автомобили в проведеното в САЩ изследване е позиционирана едва на шесто място. Това е Cadillac, която дели позицията си с Honda, Hyundai и Mini.
В дъното на класацията са още Volvo, Mitsubishi, Mazda и Jeep, чийто резултат е под 100 точки.
Таблица: Pied Piper Management