IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-лошото обслужване - в шоурумите на Tesla

Най-внимателни пък са търговците на Infiniti

Най-лошото обслужване - в шоурумите на Tesla

Tesla заделя най-малко пари за реклама в автомобилния бранш, но както изглежда ще трябва да инвестира в обучение на персонала в шоурумите си. Най-лошото обслужване е именно при дилърите на американския производител на електрически коли, сочат резултатите от проучването на Pied Piper Management, публикувано от WardsAuto.
Най-лошото обслужване - в шоурумите на Tesla
Снимка: Ройтерс

За съставяне на проучването за 2016 година са използвани "тайни агенти на Pied Piper Management", които са обиколили 6 157 автокъщи на всички марки в САЩ, представяйки се за търсачи на нов автомобил. Въпросните агенти след това са попълнили анкета, изразявайки впечатлението си от всеки от шоурумите.

Най-лошото обслужване е при Tesla, като марката генерира резултат от само 86 точки. Средният за индустрията е 103 т.

Авторите на изследването споделят, че Tesla няма изграден стандарт за обслужване, тъй като процедурите са били различни във всеки от шоурумите. Основната част от критиката е отправена към служителите в дилърствата, които не можели да отговорят на много от въпросите, като в същото време били незаинтересовани и дори груби.
Най-лошото обслужване - в шоурумите на Tesla
Снимка: Ройтерс

На другия полюс е японската луксозна марка Infiniti, която предлага най-доброто обслужване, сочи информацията. Резултатът на Infiniti е 114 точки.

В топ 5 попадат още Lexus (112 т.), Mercedes-Benz (112 т.), Toyota (109 т.), Audi (106 т.), BMW (106 т.), VW (106 т.), Nissan (105 т.) и Porsche (105 т.).

Любопитна подробност е, че първата американска марка автомобили в проведеното в САЩ изследване е позиционирана едва на шесто място. Това е Cadillac, която дели позицията си с Honda, Hyundai и Mini.

В дъното на класацията са още Volvo, Mitsubishi, Mazda и Jeep, чийто резултат е под 100 точки.
Най-лошото обслужване - в шоурумите на Tesla
Таблица: Pied Piper Management

0 от 500
  • #8
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Тесла ( преди 8 години )
    Пълни глупости, неведнъж съм ходил в шоуруум на Тесла, включително и на тест драйв и съм страшно доволен от обслужването, хората бяха адски отзивчиви и не съм имал въпрос на който да не са успели да отговорят.Както някой беше написал по-долу, пълна пропаганда, едни пари се леят срещу тази марка ...До първият анонимен. Като я правят Германци, защо според теб не се произвежда в Германия ? Хубаво е да се мисли преди да се пише.
  • #7
    2 rate up comment 5 rate down comment
    none ( преди 8 години )
    Никога не говоря наизуст ;). Точно за господата от София-Юг става дума. Последният път даже не получих и оферта за закупуване на нов автомобил от тях на официално мое запитване. Явно много голфове продават. И моля четете какво пише в статията преди да пишете коментари ;).
  • #6
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Няма няма da BMWerke ( преди 8 години )
    Уби коча с лопатата!
  • #5
    21 rate up comment 0 rate down comment
    BMWerke ( преди 8 години )
    Тесла да назначат някой и друг дилър от Горубляне/Дупница/Враца и ще имат по-голям успех.Ще има реплики от рода на"не бе тая батерия така си излиза от завода" и "гарантирам,че автопилота е безопасен,това по новините са глупости,ти знаеш ли аз кви мога да ги говоря по новините.." Хаха
  • #4
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Добър ден, имате ли Тесла? Имаме ето ви една ето и пирони, Не не, питам за автомобил, Ам чи тъй кажи уа имами и втомбил Тесла, саму чи няма пирони към нея. Клиента!?! Може ли да я разгледам? Запядъйти, улизайти вътри. Прощавайте, този бутон за какво е?- Ам чи де да знам, цъка са нещу с негу мъ кво точну забраих я го натисни дъ видим. Аааа видя ли сига, от тук са палила пущината. А това лостче за какво е? Е дърпай го де аз дан съм ициклупедия, дърпай пък *** видим. Видя ли сига туй е за чистачкити
  • #3
    7 rate up comment 3 rate down comment
    none ( преди 8 години )
    Интересно е да се направи анкета и за българските представители. Аз имам вече какво да споделя за някой марки като обслужване на клиентите. На опашката са ФВ, Хонда и Пежо ;))) (от зад напред в този ред :))).
  • #2
    30 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Сега произвеждат малко и търсенето е много пшовече от предлагането. Когато стане обратно и произвеждат в огромни количества и се зачудят как да ги продават тогава ще станат много внимателни и отзивчиви. Сега горе долу работата е следната: -Добър ден имате ли Тесли? -Имаме. -Искам една бяла за $70 000. -Имаме черна. -Добре и черна става.
  • #1
    25 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Страшна пропаганда въври срещу тесла то не бяга батерии после катострофи сега тия глупости.