IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault представи Megane Sedan

Третият представител в гамата на Megane заменя Fluence

Renault представи Megane Sedan

След като представи новото поколение Megane във версии хечбек и комби, френската компания Renault разкри и третата модификация на модела. Тя представлява седан, който заменя на пазара модела Fluence.
Renault представи Megane Sedan
Renault Megane Sedan използва същите технологии и платформа, които дебютираха с Megane и Megane Estate. Дизайнът също е добре познат, като задната част е вдъхновена от по-големия и скъп седан Talisman. Заложено е на LED стопове с 3D дизайн и LED фарове със специфичен светлинен подпис, както и на богато количество хром, които придават на Megane Sedan подчертано изискан и динамичен вид.

От френската компания уточняват, че моделът предлага водещо в класа пространство на задната седалка, а обемът на багажника достига 508 литра (VDA). Сред екстрите присъства безконтактно отваряне и затваряне на багажната врата - чрез движение с крак под бронята.

Задвижването на седана е аналогично с това при Megane и Megane Estate. Налични са 5 двигателя - 2 бензинови и 3 дизелови. Бензиновите развиват 115 и 130 к.с., а при дизелите мощността е 90, 110 и 130 к.с. В зависимост от мотора трансмисията може да бъде 5- или 6-степенна ръчна. Предлагат се и два автоматика - 6-степенен и 7-степенен с два съединителя.

В оборудването са включени екстри като дигитално арматурно табло, инфо-система с 8,7-инчов дисплей, цветен прожекционен дисплей, системата за персонализиране  управлението на колата Multi-Sense, адаптивен автопилот, система за автоматично паркиране, седалки с масаж и други.

Renault Megane Sedan ще има официална публична премиера в Париж тази есен, а производството му ще се осъществява в завода в Бурса, Турция. Моделът ще се предлага на над 20 пазара по света, сред които и България.

Очаквайте подробности

0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до Баце ( преди 8 години )
    Е щом олигарсите в твое лице взеха да промотират "со пичку" значи наистина идва края на премиум марките :)
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Гледам купища дилъри са се активизирали да промотират турското автомобилостроене. Колкото и да ми е противна марката, обаче, трябва да призная че автомобила изглежда чудесно отвън... корола и октавия вече си имат сериозен проблем :)
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    М ( преди 8 години )
    А, бе "тикво" зелена написал съм какво съм си купил и от коя година и написах че работя "ХУМАННА" професия сещай се за каква става на въпрос,единствено е, че съм фен на РЕНО,защото изключително ми допада по причините които съм изброил в предния си коментар. За сведение любима спортна марка ми е ПОРШЕ. Чети хубаво преди да пишеш и да си вадиш изводи, иначе след някой месец ще си получа новият КАДЖАР и отново ще се радвам на чисто нова придобивка и поне 10-15г.без проблемно ползване.
  • #15
    6 rate up comment 4 rate down comment
    М ( преди 8 години )
    Моят е 2-ка седан произведен в Турция 2004г., купих си го нов с поръчка и всички екстри за модела. Почти на 200х.км е и дефекти до сега не ми е създавал,а ремонтите са предимно дребни и не толкова скъпи,а за завода в Бурса съм минавал нещо страхотно е, и го определиха като завод с най-качествената продукция, вярно преди няколко години, но все пак.На който не му харесва Рено да не го кара и да не се изказва без да е подплатен с достоверна информация.
  • #14
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Първо всички седани в С сегмента на Рено се правят в Бурса от 98ма на сам, от последните партиди Шамад до Флуанс, второ имам турски Меган на 15 години и 270 хиляди и за сега дефектите които проявява не са нито по-скъпи нито се проявяват по-често от на другите марки. Какво като каросерията е турска повечето други компоненти не са. Пък и с какво една кола сглобена в Испания, Украйна или дори от турци в Германия е по-добра, роботите са еднакви на всякъде.
  • #13
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Баце ( преди 8 години )
    Кисело е гроздето нали?Кисело е да.Айде сега бегайте се качвайте на 20+ годишните си дараци, че ше закъснеета за мизерната си работа за мизерна заплатка.Като изкарате левчета за нова кола, тогава коментирайте.Докато не можете да си купите дори Дачия не коментирайте, а си карайте немските избушени кошари и си трайте.
  • #12
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Али реза ( преди 8 години )
    Рено сглобено в Турция... просто прекрасновече *** флуанс .. Не могат 200,000 км да изкарат сега сменят името. Това не е локум или баклава все пак.. Френска кола - само излязла от Френски завод
  • #11
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Преписвачо-коректор ( преди 8 години )
    Аре пак се объпкахте с превода в преписването.7 степенния автомат с двойно сцепление се копулира с 160к.с. дизел-битурбо,какъвто на Меган няма а само на по горните модели на Рено,Нисан и Мерседес.Той е същия монтиран на СLS и В класата.130к.с.дизел за който пишете се куполира само с ръчка за сега,автомата е за бестселъра 1.5 дси 110 коня.
  • #10
    8 rate up comment 8 rate down comment
    XA XA XA ( преди 8 години )
    Renault Megane Sedan ще има официална публична премиера в Париж тази есен, а производството му ще се осъществява в завода в Бурса.............. Турция.
  • #9
    3 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Reno - ***