IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

MINI също се насочи към хибридите

Компанията ще предложи екологичен Countryman

MINI също се насочи към хибридите

Британският производител MINI ще предложи първия си екологичен модел. Това ще бъде кросовър Countrumen с добавка E към името. Снимки на модификацията бяха публикувани от изданието Motoringlife. На тях се вижда гнездо за зареждане с електричество, разположен в предната част на автомобила.
MINI също се насочи към хибридите
Новият Countryman ще бъде изграден на платформата ULK2, създадена от инженерите на BMW. Тя се използва и за компактните кросовъри Mini Clubman и BMW X1. Следващото поколение на Countryman ще бъде по-широко и по-дълго от своя предшественик, като това ще доведе до увеличение на пространството за пасажерите. Ще нарасне и обемът на багажника.

Силовият агрегат на хибридния кросовър се състои от 1,5-литров бензинов туин-турбо двигател със 136 к.с и 220 Нм и допълнителен електромотор с 88 к.с. и 165 Нм. Версията Countryman E ще бъде с предно предаване, като ще получи 6-степенна автоматична скоростна кутия Steptronic. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 6,5 секунди, а само на електричество автомобилът ще изминава до 50 км.

Премиерата на второто поколение на Mini Countryman е насрочена за есента на тази година. Хибридната версия ще бъде представена едновременно с традиционната .

Снимки: Motoringlife

Тагове: Mini Countryman
0 от 500
  • #21
    2 rate up comment 5 rate down comment
    до М ( преди 9 години )
    е чак пък 250км ел.пробег от Рено или Нисан.ако карат с 50км/ч икономично може това да е рекорда имскоро ще имат ел.модели с такъв пробег, но таз година не
  • #20
    4 rate up comment 4 rate down comment
    М ( преди 9 години )
    Защо говорите само за Тесла,като Рено и Нисан също имат напълно електрически автамабили с не лош пробег около и 250км.,е да не е като на Тесла,но все пак.А хибридите какво правят сле д изчерпване на заряда или 100км разход 3л., а след това 9-10/100 разход.За мен определено не е това.
  • #19
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Искам да кажа, че вие мишцици стоите и спорите, кой прави по-хубави коли и технологии, но всъщност всеки е силен в определена област. Останалото СЕ КУПУВА от останалите. Технологиите се развиват с толкова огромно темпо, че една фирма не е в състояние да е първа във всички тях.
  • #18
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Работя при тях и знам много добре какво разработват. А от там знам и какво правят и конглокенцият и партньорите. Точно пък Даймлер дари на света асистентите!!! Тази технология е купена от другите фирми от Даймлер. Системата им за автономните коли е продадена на Тесла. Забавното е, че Тесла ще успее да я вкарат първи в употреба. Но това е нормално. Тесла е една малка фирма, а Даймлер е огромен и бюрократичен. По-мощни двигатели от тези на Даймлер не съм видял на пазара до ден днешен!
  • #17
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    точно от Даймлер не очаквам нищо освен нови седалки или по дълги междуосия , но да се надяваме че греша ... искам да има повече иновации постижения при използването на водород
  • #16
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    да и аз се интересувах от приус но по него време (2007г.) беше дори 56000лв. Е взех си дизелов Аурис среден разход около 5,5-6 литра
  • #15
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хибридът е преходна технология, която не си заслужава инвестициите. Автоиндустрията го знае това. Някои го правят само за имиджа, че да изкарат модели, които горят 3/100. Бъдещето са електромобилите и Тесла го начерта това бъдеще. В момента всички работят по тази технология, но никой не е готов. Даймлер ще предложи след 6 години ел. автомобил, който за разлика от Тесла е разработен точно с тази цел, а не е сглобен от готови части.
  • #14
    4 rate up comment 4 rate down comment
    м-р АД ( преди 9 години )
    Преди търсех много информация за хибридите на мазда и приуса, но след като си направих една сметка за евентуалната икономия нещо ми спадна интереса.
  • #13
    3 rate up comment 4 rate down comment
    м-р АД ( преди 9 години )
    Харесвам хибриди, но не мисля, че имат смисъл.Приуса съм го гледал че нов е 50 000лв в БГ.Аз не съм кантар, така че и друг да си каже мнението за цената.
  • #12
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    оризарчето , защо така се отнасяш към ***, ааахааа и минуси слага само един човек данеби да си мислиш че освен теб някой харесва японски автомобили , всички знаем че те са компромис между цена и комфорт