IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen отново обмисля раздяла с една от марките си

Най-вероятно продаден ще бъде производителят на мотоциклети Ducati

Volkswagen отново обмисля раздяла с една от марките си

Последствията от „Дизелгейт” карат ръководството на германския концерн Volkswagen Group отново да търси оптимизация на разходите. Една от първите стъпки в тази насока ще бъде раздялата с някоя от марките в групата, съобщава Autoweek.
Volkswagen отново обмисля раздяла с една от марките си
Въпреки че акциите на концерна са скочили с 40% в сравнение с дните след избухването на скандала с манипулираните дизелови двигатели, а продажбите вървят нагоре, ясно се вижда, че империята Volkswagen трудно понася големи финансови загуби. Нейният генерален директор Матиас Мюлер е поискал оценка на брандовете в групата, като най-вероятно някой от тях ще бъде предложен на пазара.

Според информациите във Volkswagen нямат намерение да се разделят с основните си марки Audi, Seat, Skoda, Lamborghini, Bugatti и Porsche, така че остават камионите MAN и Scania, както и производителят на мотоциклети Ducati. Именно последната компания най-вероятно ще бъде продадена, за да се осигурят свежи приходи.

Италианската фирма бе закупена през 2012 г. за сумата от 860 млн. евро. Бившият шеф на Volkswagen - Фердинад Пиех, като голям фен на моторите се е опитал да придобие компанията още през 1984 г., но тогава е срещнал отказ от правителството на Италия. Сега обаче Ducati се оказва излишна и нищо чудно скоро да има нов собственик.

Освен производителя на мотоциклети за продажба могат да бъдат изложени и специализираните в направата на камиони и автобуси MAN и Scania. В момента в Европа търсенето на подобни превозни средства расте и според експерти двете фирми могат да бъдат продадени доста изгодно.

Снимка: Ducati

Тагове: ducati volkswagen group
0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Друг клошар ( преди 7 години )
    Брааат , тоя фен на БМВ , Сивик - ци да плюе , браат тоя е ня'къв мноо радикален . . .
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Продавай, закривай, фалирай...фолксваген ха ха ха...
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    И ми е обслужиха без каквато и да е предварителна уговорка за ден и час. Обслужването трае 1 час. През това време пих кафе, безалкохолни безплатно и разгледах това, което ме интересуваше.
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Реално в Тойота Венци можеш да се обадиш и да отидеш за обслужване. Никакъв проблем. Хората явно скучаят и нямат работа. единственото условие е да се обадиш няколко часа предварително, за да не са заети подемниците с други коли или дали няма да има точно в този ден много клиенти. При мен например обслужването го направиха веднага. Минавах покрай шоурума и спрях да огледам новите Ауриси (тъкмо ги бяха докарали) и да се уговоря за обслужването. Те ми казаха, че могат на момента да е обслужат.
  • #13
    3 rate up comment 2 rate down comment
    до Реално ( преди 7 години )
    Реално във всеки фирмен сервиз се влиза по този начин, защото хората в сервиза са заети да оправят дребни щети по "Каско" ежедневно - драскотини и т.н.
  • #12
    1 rate up comment 4 rate down comment
    донесекоси ( преди 7 години )
    фЕатаджиите няма нищо общо с алфистите, *** такъв
  • #11
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Реално ( преди 7 години )
    Реално,в сервиз на WV се влиза след записване и чакане! Щот не се трошат и са здрави.
  • #10
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Прочетете оня руснък на bmv live journal , чивека основно ремонтира баварки но и Ауди. Спиред него европеиското моторостроене е пълен леш в момента. А примерите му са потресаващи!!!!
  • #9
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Не се коси! ( преди 7 години )
    Явно по-рядко влизаш в този форум и не си забелязал,че сектантите на тема японски автомобили надминаха по агресивност и простотия феновете на Ланчия и Алфа,т.е, фЕатаджиите! Явно на повечето почитатели японските автомобили са отдавна с отворени аербегове,защото по цял свят гърмят,а нашите са нон-стоп във форума.Най-големият противник на дизела при тях кара стар Сивик с двигател от още по-стара дизелова Астра.
  • #8
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Незабелязах да съм обидил някой , но щом всеки който каже лошо (дори и да е вярно) за японска кола го заклеймявате като голфаджия . Приятен ден ви желая и много безавариини километри