IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes-Benz е готова с конкурента на Tesla Model X

Още догодина ще видим и модел на водород

Mercedes-Benz е готова с конкурента на Tesla Model X

Компанията Mercedes-Benz е приключа с работата по направата на електрически кросовър, чиято премиера ще се състои на автосалона в Париж през октомври. Серийната версия на съперника на Tesla Model X трябва да се появи на пазара през 2019 г., съобщава Autocar.
Mercedes-Benz е готов с конкурента на Tesla Model X
Наскоро от германския производител съобщиха, че подготвят напълно нов бранд с екологично чисти модели, които да се конкурират с моделите от серията i на BMW. До края на годината концернът Daimler ще представи 3 нови напълно електрически автомобила – B-Class на ток и две модификации на Smart.

„През 2017 г. ще представим автомобил, задвижван от водородни клетки, който ще бъде изграден на платформата на GLC и ще бъде с нулеви показатели на вредните емисии СО2”, съобщи шефът на отдела по продажби и маркетинг на Daimler – Ола Калениус.

По неофициални данни, автомобилът с водородно задвижване ще се казва GLC F-Cell. С едно зареждане той ще може да изминава около 600 км, а пълното му зареждане ще отнема само 3 минути. Калениус добавя, че до края на 2017 г. моделната гама ще бъде попълнена с общо 10 хибрида.

В момента Mercedes-Benz разработва изцяло нова платформа за своите електромобили. Тя се казва EVA и до голяма степен ще повтаря шасито MRA, като първият автомобил на нея ще бъде седан. Той ще заеме място между C-Class и E-Class в гамата на марката и ще се конкурира с Tesla Model S.

Електромобилите на марката ще бъдат със задно предаване и ще разполагат с мощност от 402 к.с. Ще има и версии със задвижване на четирите колела, които ще получат допълнителен електромотор с мощност от 120 до 201 к.с. Всички модели ще имат адаптивно окачване и система за рекуперация на енергията.

Снимка: Mercedes-Benz
 

0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Брандо ( преди 9 години )
    Водородът е бъдещето. За производството му обаче трябва много енергия. Трябва да строим атомна централа,ако искаме да ни има.
  • #11
    6 rate up comment 0 rate down comment
    pena ( преди 9 години )
    Конкуpент на Тесла ама чак 2019. Електрически коли ама смартове. CEO-то на МБ май още дълго време ще го питат защо няма адекватен конглокент на Тесла М3. На последното събрание на акционерите го питаха три пъти :-D
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    BYD e6 е дълъг 4,56м и широк 1,82см и с 61kWh батерия има тегло 2380кг докато модел Х с 90кВтч батерия и 2 доста мощни електромотора е дълъг 5м, широк 2м и тежи 2440кг
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    това е сметка ако вие тръгнете да си я правите.мъка ще бъде да поместите батерията, което сигурно ще стане на няколко места което ще усложни много охлаждането.няма да имате много софтуерни глезотийки като при заводски електромобил.ако беше лесно китайците досега 5 да са направили коли с толкова големи батерии.BYD правят малки ел.коли, но са тежки и пак не са за без пари.
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Една бърза сметкатесла използва 7100 батерийки(клетки) в 85kWh си комплект2 може да си намерите за над 5$от китайците 2бр 18650 са 3,6$3550 х 3,6 = 12780$ без гаранция и не се знае какъв използваем заряд ще имат тези батерииохлаждане- 5000%системи за мониторинг- 3000$електромотор с 400кс + инвертор и контролер- 20 000$леко купе, шаси, интериор или кола донор по която да си играете- 8000$+инвертор за захранване на клима,фаро,ск.кутия-1000$с труда ще стане 60000$, но за кола без гаранция
  • #7
    2 rate up comment 3 rate down comment
    v-1 ( преди 9 години )
    Викаш няма нищо сложно в патентите, а... Да се смея ли незнам да плача ли.А технологиите за батерии патентоват ли се, да те питам. Щото ако се патентоват и те не са нищо сложно по твоите думи...
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    бг майстор ( преди 9 години )
    Няма нищо сложно, Мога всичко, ел.двигатели задвижване, елементарно :-)
  • #5
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Значи патенти, технологии и т.н. нямат нищо сложно, най-сложното нещо д един електромобил са батериите! Който направи най-добрите батерии печели, за сега това са Тесла, но Тойота и БМВ разработват собствени батерии, Мерцедес също, Фолксваген се похвалиха, че също са създали уникална батерия. Слен 2-3 години ще има много добри ел. коли.
  • #4
    14 rate up comment 1 rate down comment
    v-1 ( преди 9 години )
    Патентите на Тесла са свободни за достъп от всички, това беше обявено от Мъск, преди около годна.Но иначе да и Даймлер и Тойота имаха акции ( и то не малко) в Тесла.
  • #3
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тесла им прави задвижването за В-класа и Е-Смарта, който въртеше гуми като го тестваха от Мерцедес.От по голямо значение е батерията какви характеристики има както и цената