IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford ще прави най-динамичния хечбек на света

Компанията разработва нова модификация на RS

Ford ще прави най-динамичния хечбек на света

Компанията Ford разработва нова версия на Focus RS, която трябва да спечели титлата „най-бързо ускоряващ хечбек в света”, съобщава изданието Motor Mag.
Ford ще прави най-динамичния хечбек на света
За да бъде постигнато това, сегашният RS ще бъде поставен на диета. Голяма част от детайлите по каросерията и шасито ще бъдат заменени с нови, направени от алуминий и карбон.

Ще бъде премахната системата за шумоизолация, както и някои от елементите от интериора. Предвижда се също поставянето на ново окачване, карбоново-керамични спирачки и значително променена аеродинамика.

Новата модификация ще се казва Ford Focus RS500, като се очаква да бъде оборудвана с модернизирана версия на сегашния 2,3-литров двигател EcoBoost. В момента при Focus RS той развива 350 к.с., но във Ford смятат да подобрят рекорда на Mercedes-AMG 45, където от 2,0-литров работен обем са свалени 381 к.с.

Кога ще се появи новият Focus RS500 все още не е ясно. Знае се само, че в момента шефовете на Ford внимателно проучват възможността за пускането на подобна модификация, като тя до голяма степен ще зависи и от представянето на стандартния модел на пазара.

Снимка: Ford
 

Тагове: Ford Focus RS
0 от 500
  • #16
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Куйчо ( преди 9 години )
    *** пак що ли си мисля, че Форд-Европа и форд-Америка са две различни компании под общ корпоративен бранд...
  • #15
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Опосум Сводник ( преди 9 години )
    Чуя или четна ,че някой ще прави най-нещо си в света и ми се припърдява . Буржоата да ме извиняват .
  • #14
    9 rate up comment 8 rate down comment
    до RS-малолитражния ( преди 9 години )
    1. това че чакат е срам за производителя;2. 90% от хамериканщините при колите се оправдават с " ами имаме автомати с 2 съединителя ама кой знае защо издържат само на малолитражките" - бе същото като хюндай, киа и тем подобна ширпотреба3. въобще да намериш по-спортна американска кола с автомат и AWD е като да удариш джакпот от лотарията! същото както беше при немците, ама преди 10-на години ... ;-)
  • #13
    19 rate up comment 12 rate down comment
    RS1600 ( преди 9 години )
    До разбирача:Млъкни, че се излагаш. Focus RS е феноменален. Хората чакат по 1 година за него. Ford предлага автоматик с 2 съединителя при Fiesta (и всички модели нагоре). Нали разбираш, че не е до нямане на технология, а до инженерно и маркетингово решение колата RS да е с ръчни, което решение всички специалисти аплодират.
  • #12
    9 rate up comment 16 rate down comment
    до НЕразбирачите! ( преди 9 години )
    ами хората са го измислили как една кола става по-бърза на драг та дори и на писта при правилно разпределение на тегло, окачване и т.н.и пътищата са два: - евтината ширпотреба разчита на отмиращата категория шофери-ръчкачи(т.е. хора без особени претенции), почва се голямото махане на изолации, екстри и така до пълно изкорубване на колата, БЕЗ да се отчита, че все пак трябва да се ползва и ЕЖЕДНЕВНО! та хем "евтинко" хем пък става!- правилните фирми минават на динамични автомати с два съединителя и така печелят по 1-2 сек/100км! и то без да посягат на екстри и ежедневното удобство!все пак е форд - въпрос на възможности и ...евтиния!
  • #11
    33 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Колкото и да е зле е по-добре Форд, отколкото нещо от лъжливата селска фирма за кетчуп и вурстове.Който е за Форд +който е за вурстовете -
  • #10
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Американския начин за правене на спортни коли е напъхай най-големия американски V8 в най-лекото (най-често европейско) купе. В някои случаи като Корвет, Кобра и ГТ е била успешна стратегия но Вайпър например чак последния става кола
  • #9
    11 rate up comment 7 rate down comment
    v-1 ( преди 9 години )
    Ами то тея или някви други разбирачи, обясняваха в една сатаияя за ФОрд ГТ, как американцие не могли да правят спортни коли и как бил и той бил ширпотреба.... Голяма трагедия са повечето коментиращи тука.
  • #8
    28 rate up comment 9 rate down comment
    До НЕРазбирачев ( преди 9 години )
    Този модел на Форд е всичко друго само не и ширпотреба, ама аман от "разбирачи" в тая територия. Зад RS стои рали-дивизията на Форд, които правят и WRC версиите. Няма нищо общо с конвейерните Фокуси и всичко се прави на ръка там. А е с ръчна скоростна кутия съвсем обмислено. Хората, които всъщност СИ го купуват, предпочитат нея пред автоматите.
  • #7
    12 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Истинската шофьорска кола е ръчни скорости Признавам че автомата е по-бърз, а и прави колата да може всеки да я кара, но за истинско удоволствие се иска ръчка. А мен какво ме бърка че ускороявам 0.2 по бързо като все едно карам тролей. Натискам копчето и чакам