IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Skoda приключва с тестовете на Kodiak

Кросовърът със 7 места ще бъде по-голям от VW Tiguan

Skoda приключва с тестовете на Kodiak

Skoda провежда финалните тестове на новия си кросовър Kodiak, съобщава изданието Carscoop, което публикува снимки на прототип на модела, заснет по пътищата на Германия, както и информация за него.
Skoda приключва с тестовете на новия Kodiaq
На външен вид моделът се доближава максимално до концепта VisionS, който чехите показаха на автосалона в Женева през март. Кросоворът е получил LED светлини, спойлер, лети джанти от лека сплав, неголяма решетка на радиатора и масивни въздухозаборници.

На размери 7-местният Kodiak ще бъде по-голям от новите Volkswagen Tiguan и Seat Ateca. Техническите данни на модела засега се държат в тайна, но концептът VisionS бе изграден на модифицираната платформа MQB и бе оборудван с хибриден агрегат с мощност 225 к.с.. В него влизат 1,5-литров бензинов двигател и два електромотора, които позволяват ускорение от 0 до 100 км/ч за 7,4 секунди.
Skoda приключва с тестовете на новия Kodiaq
Очаква се серийният вариант на модела да получи агрегатите на VW Tiguan и Seat Ateca. Това са бензинови турбо мотори с обем 1,4, 1,8 и 2,0 литра, развиващи между 150 и 180 к.с., както и дизелови 2,0 TDI – 150 и 190 к.с.

Базовата версия ще бъде с предно предаване, а системата за задвижване на 4-те колела ще се предлага като опция. В зависимост от мотора кросовърът ще бъде оборудван с 6-степенна механична скоростна кутия или със 7-степенна DSG трансмисия.
Skoda приключва с тестовете на новия Kodiaq
Големият SUV на Skoda ще бъде показан на автосалона в Париж през октомври. Производството на модела ще бъде съсредоточено в завода на марката в Квасини, където сега се сглобяват Roomster, Yeti и Superb.

Снимки: Carscoop

Тагове: skoda kodiak skoda visions
0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Имализначение ( преди 9 години )
    Аз моята не я крия,нощем е в гаража,а през деня стои на паркинга на Токуда.Лятото я пече слънцето,зимата я вали снега.И вътре е като нова,няма драскотинка.С удължена гаранция е,изтича в края на декември.Гаранционно сменен изпарител на климатика.Лампа къси,плафон заден номер,сменени от мен.Не е перфекната кола,но върши работа.Други забележки имам,но не и за скърцане и бързо износване на интериора.Това е.
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами незнам къде ги криете тези изключително запазени шкоди, ама съм карал и съм се возил в може би над 50-60 автомобила от тазии марка и да ви кажа нито един не ме впечатли. Само супърба впечатлява с огромното си пространство вътре, но това не е определящо за повечето клиенти. Материалите определено не са на нивото на средните марки автомобили от този клас седани. Щом ви кефат карайте си ги, ама не заблуждавайте хората, че ремонтите са им евтини и никой нищо не сменя по тия коли, защото е лъжа.
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Имализначение ( преди 9 години )
    Интересно,карам Октавия вече пета година,на 75 к.км.е,интериора е като нов,никакво скърцане няма,нито са изтрити волана и скоростния лост.Коженият салон е в отлично състояние.Вратите също,въпреки че имаме 45кг.пес,който непрекъснато се върти и не може да си намери място.Та Супърб да е с по-лошо качество на материалите ли?Нещо не ми се вярва...
  • #12
    3 rate up comment 3 rate down comment
    GP ( преди 9 години )
    Шкода и Тойота не ги споменавайте в едно изречение, моля ви. На едната марка и хибридите и правят над милион километра без подмняна на батериите, а собствениците на Шкода се хвалят като изкарат над 250 000 километра с една скоростна кутия. Ставате смешни. Хабете се плюйте коли, но да не забравяме, че Тойота е един от еталоните за качество в Автомобилостроенето!!!
  • #11
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ако в Шкодите се монтират най-добрите материали, тогава кой ще купува съответните VW-та и AUDI-та? Как ще се обяснят разликите в цените? Това се нарича продуктов канибализъм и се избягва от стратезите. Така че материалите в една Шкода са на дистанция от братовчедите й!
  • #10
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Ха-Ха-Ха ( преди 9 години )
    Жалки фЕатаджии! Само може да си мечтаете за качеството на Шкодилака!
  • #9
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    тоя дето ги хвали шкодите и лъже за бакшиша дето карал такъв *** да ходи при майка си!!! който се е излъгал с такъ *** много е ревал - интериора е под всякаква критика, а двигателите са от преди 3 поколения!!!!
  • #8
    11 rate up comment 5 rate down comment
    До служебния Супърб ( преди 9 години )
    Нямам представа как е каран служебния ти Супърб, но аз се возих преди месец в такси Супърб и бакшиша каза, че била на 600 хиляди километра и няма основен ремонт, колата била супер, хем със 100 коня дизел, няма проблеми и харчела малко. Сега нямам представа дали е ремонтирал нещо, но по интериора няма забележка, малко бе прекалил с лъскавите препарати бакшиша и ароматизатора бе прекалено силен за мен, но никакви пукнатини, луфтове или скърцания поне на пръв поглед не ми направиха впечатления.
  • #7
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Коджо ( преди 9 години )
    Абе на табелата що пише Ахтунг? Нали е чешко нещо шкодата?
  • #6
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пич не ми давай съвети в какво да се качвам и в какво не - имам 3 служебни автомобила, които карам отвреме на време и единия от тях е супърб и точно заради това говоря за качеството и материалите. Окравията и си изтри волана след 2 години и скърца ужасно, колоните половината не и работят, а супърба вътре от слунцето пластмасите отвориха ужаст луфт и дори и за имитация на добър материал вече не минават. Ай седи си на село и мечтай за някоя такава бангия, ама май ти не си се качвал в истински авт