IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW представи най-мощната дизелова 7-Series

Новият 6-цилиндров двигател за модела е с 400 к.с.

BMW представи най-мощната дизелова 7-Series

Компанията BMW разкри подробности за новия 6-цилиндров дизелов двигател, който ще дебютира на модификациите 750d xDrive и 750Ld xDrive. Двете най-мощни дизелови версии на луксозния седан ще се появят на пазара през юли.
BMW представи най-мощната дизелова 7-Series
Вече е известно, че моторът е с 4 турбокомпресора – нещо, което не е правено от нито един друг производител. Според представител на BMW агрегатът е без конкуренция в този клас, като съчетава превъзходни характеристики и най-новите технологии за направата му.

Мощността на двигателя е 400 к.с., а максималният въртящ момент – 760 Нм. По-голяма част от тягата, а именно 450 Нм, са достъпни още при 1000 об/мин., а целият му потенциал се разкрива в диапазона 2000-3000 об/мин. Разходът на гориво при новия мотор в смесен цикъл е 5,7-5,9 л/100 км.
BMW представи най-мощната дизелова 7-Series
При агрегата досегашният голям турбокомпресор, работещ при ниско налягане, е заменен от два по-малки, които осигуряват по-добра реакция при натискане на газта. От BMW допълват, че взаимодействието между всички компонети се осигурява от последно поколение на системата Digital Diesel Electronics (DDE).

Снимки: BMW

Тагове: BMW 7-Series
0 от 500
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    защо го сравнявате с Вейрон - той има по една турбина на 4 цилиндъра. тука са 3 турбини на всеки 3 цилиндъра - нямат нищо общо
  • #23
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    да бяха го проектирали с по една турбина на всеки цилиндър - поне щеше да е скалируемо инженерно решение и щяха да си направят 4 цилиндровите мотори с по 4 турбини
  • #22
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    това очевидно са последните издихания на дизеловата технология
  • #21
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Why the hell did they stop at four turbochargers?!?!?!
  • #20
    5 rate up comment 2 rate down comment
    до долния ( преди 9 години )
    май кокошката си ти. БМВ-то е събрано от 6 едноцилиндрови! А турбото е консуматив за тези, които не знаят как се кара, поддържа или въобще не са карали. Обикновено това са ревящите по форумите
  • #19
    3 rate up comment 5 rate down comment
    до долния ( преди 9 години )
    по кокошата ти "логика" то и мотора на БМВ е събран от 2 три-цилиндрови ДВГи не ти е простено, че е редови...
  • #18
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Р ( преди 9 години )
    До афтокомедията, само дето Вейрона е от два събрани двигателя, а не 1, но ти е простено, че не правиш разликата
  • #17
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Писна ми ( преди 9 години )
    Това е първия Дизелов с 4 турбини.....толкова ли една статия не можете да схванете? Главите само за прически ги носят 8 от 10 човека. Писна ми от прocти хора в тая държава.
  • #16
    13 rate up comment 3 rate down comment
    фермера ( преди 9 години )
    Използването на много турбини не винаги е добро решение за дълъг ресурс на мотора.По важно е вида на интеркулера.Използването на воден интеркулер намалява много пътя турбина-интеркулер-всмукателни клатане.Обема на системата също се намалява десетократко.Така времето на отклик е много по малко и температурата на въздуха не зависи от скороста на колата.Кото прибавите и едил ел.мотор и половината турбини на този двигател са излишни.Ама трябва клиента да се скубе по често1
  • #15
    11 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Шваба и електроника..дайте по-сериозно