IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Chevrolet се похвали с превъзходство над Porsche

Новият 10-степенен автомат на американците бил по-бърз от кутията PDK

Chevrolet се похвали с превъзходство над Porsche

Германските производители от доста време оборудват своите модели с роботизирани скоростни кутии с 2 съединителя, като тези трансмисии се предлагат както на компактни модели, така и на най-мощните спортни коли. Една от тези трансмисия – PDK, използвана от Porsche, се счита за една от най-добрите и най-бързи при смяна на предавките, но вече има много сериозен конкурент.
Chevrolet се похвали с превъзходство над Porsche
От Chevrolet обявиха, че новият 10-степенен автомат Hydra-Matic, произведен от концерна General Motors, превъзхожда PDK трансмисията на Porsche. Скоростната кутия бе поставена на разполагащия с 640 к.с. Chevrolet Camaro ZL1, но при представянето на колата данни за трансмисията не бяха съобщени официално.

Сега от американския производител официално обявиха характеристиките на агрегата. Според шефа на проекта ZL1 – Аарън Линк, новата Hydra-Matic променя изцяло възможностите на автоматичните скоростни кутия, тъй като сменя предавките мълниеносно и превъзхожда трансмисията на Porsche.

Данните на GM сочат, че Hydra-Matic преминава от първа на втора скорост с 36% по-бързо от PDK. Превключването от втора на трета и от трета на четвърта предавка е съответно с 27 и 26% по-бързо.

Друго предимство на американския автомат е икономията на гориво. От GM твърдят, че при движение на 10-а предавка оборотите на двигателя са по-ниски от тези на Camaro с 8-степенен автомат. Освен това новата скоростна кутия достига по-бързо оптимален температурен режим на работа.

Снимка: Chevrolet
 

Тагове: PDK hydra-matic
0 от 500
  • #45
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    Ти си невероятно просто парче! Интел правят десктоп процесори, нямащи нищо общо с тези използвани в автомобилите! Не е технологично и иновативно използването на леки сплави, олекотени елементи и технологии вкарани в масовото производство от Ф1
  • #44
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами и двете фирми са най-иноваторските в областта си и измислят и правят новите техологии, които след 10тина година се слагат в модулите на автомобилите - това е приликата и това е технологична компания.А не компания, която поръчва 90% от модулите си на външни компании, огъва ламарини и прави заварки - това не е технологичност и не е нещо оновативно.А като сложиш и огромните издънки на немците и липсата на каквото и да било качество в "модерната" им продукция ... А ти си изключително ***.
  • #43
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    Хаха, ти май не правиш разлика във вида на чипа! Какво общо има между Интел и Самсунг? Нищо, освен че правят чипове. Много добре знам пазарните им дялове, но какво от това.
  • #42
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Само ако видиш какъв процент от всички чипове в света са произведени от Интел и Самсунг ще се застреляш сам от срам.А по колите няма нищо технологично, което да не е представено в някой от изброените от мен отрасли от преди 5-10 години.Автомобила, като цяло не е от най-технологичните творения, а просто средство за придвижване, на което слагат все повече системи от другите отрасли.Германците обаче дори и в автомобилостроенето изостават вече с над 5 години, а някой и с над 10.
  • #41
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Japanese Guy ( преди 9 години )
    А и да добавя и още един факт. Мисля че Япония няма нито една нобелова награда...V nastoyashtiya moment Japan ima 24 nositeli na Nobel Prizes . 11 ot tyah sa fizika,7 za himiya .Ostanalite sa za meditzina i literatura.A koklko sa bulgarite !?
  • #40
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    Хаха, много си зле пич! Чипове от АМД и Интел по колите, та даже и софт от тях. АМД/АТИ -10г не могат да си напишат софт за тъпите карти, почнаха според теб да пишат за автомобили. При Интел положението е почти същото, поне хардуера им е добърЧиповете в колите са напълно различни и нямат по никакъв начин общо с Интел или АМД, бассии разбирачите пишат тук!
  • #39
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ХахаХА тука шепа *** се пънят, че немците са велики. Ами разкарвайте се от нашата държава и отивайте в провинцията на Ердоган - Германия.След фалиралите немски марки за електроника поради неспособността си да са в крак с технологиите скоро и автомобилнтие им компании ще изпаднат от световните класации за марки, които изобщо имат някакъв вид участие на световния пазар.Китайците няма и те вечно да купуват *** от разпадащата се швабска провинция на турция.
  • #38
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Автомобилната индустрия не е от най-технологичните за това съм ти изброил технологични гиганти, от които нито един не е от Германия. Всичките нововъведения в автомобилостроенето са базирани на продукти на тези компании - чипове от интел или АМД или самсунг в зависимост от предназначението им. Софтуер от къде ? Пак от същите тези компании.Е да вярно ВАГ си правят софтуер за измама ама другия пак си го купуват. Та ти си заухав - Германия е в 3-а глуха на 10-20 години от изброените от мен!
  • #37
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А и да добавя и още един факт. Мисля че Япония няма нито една нобелова награда. Това е показателно, за това какво развиват. Почти всички държави с нобелови лауреати са от Европа. Само САЩ и Канада са извън европа.
  • #36
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да добавя, Германия е с най-много награди за наука при нобеловите награди. САЩ имат повече награди, но са за литература, медицина.