IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Кой колко продаде в Европа за първите 3 месеца

VW Golf записва спад, но продължава да е лидер на пазара

Кой колко продаде в Европа за първите 3 месеца

Агенцията focus2move публикува резултатите от продажбите на нови автомобили в европейските страни за първите 3 месеца от годината. В челото на класирането няма промени в сравнение със същия период за 2015 г., като лидер си остава Volkswagen Golf.
Кой колко продаде в Европа за първите 3 месеца
Германският хечбек (на снимката) записва спад на продажбите, но продължава да води убедително пред конкурентите си. На втора позиция е друг модел на германската компания – Polo, който единствен от моделите в Топ 5 записва ръст на резултата.

Топ 20 в Европа за първото тримесечие на 2016 г.
Кой колко продаде в Европа за първите 3 месеца

Най-голям ръст на продажбите записва Opel Astra, който през първото тримесечие на 2015 г. заема 16-а позиция, но само за 12 месеца успява да мине с 6 места напред и да влезе в Топ 10.

Снимка: Volkswagen

 

0 от 500
  • #22
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Това ( преди 9 години )
    е царят - Голф!
  • #21
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    Пасат може и да има проблеми с някои неща, но определено турбото не е между тях, както и дискове. За проблеми там, отговора е зад кормилното устройствоИ едно отваряне на мотора и смяна на турбо 15к лв?Доообре...Аз пък в Порше Изток съм сменявал 3-4 пъти консумативи и не знам нито едно име...:)
  • #20
    1 rate up comment 4 rate down comment
    haha ( преди 9 години )
    Фиат Панда е по търсена от Ауди а3
  • #19
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Смених предни дискове с накладки, защото бяха криви - от сервиза ми казаха, че аз така съм карал и затова са били криви.Харчеше ми масло доста, за което пак аз бях обвинен, че цитирам "много я юркам"-- след отварянето на дв. уж всичко наред ама пак си харчи масло. А и турбо смених със същото обяснение, че много съм юркал пасата и не съм бил пазил турбото. Смениха ми и някви части гаранционно, че харчеше, като ненормален и им го оставих или да го оправят или да си го взимат Пълен *** беше.
  • #18
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Един от масата ( преди 9 години )
    Сега ако кажа ,че имам стабилен бизнес,имоти за над половин милион, без кредити съм и карам кола за 6000лв сигурно никой няма да повярва. Много хора карат евтини коли само защото не им пука за тях. Блъсната,надрана,открадната не ми пука за нея,не и слугувам и като гледам някой как робуват и се лишават даже от храна заради една кола ....нямам думи просто.
  • #17
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    То и тво космически кораб за милиони евро може да върви повече с изкорубен катализатор. Клавиатурен тарикате ;)
  • #16
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    В бг никой не се впечатлява от емисии, сега големия хит е да махнеш катализатортана 10-15 годишния дизеляк и да ръчкаш оставяйки големи черни облаци... нищо че утре децата ти ще са с респираторни проблеми, важното е че сега като един Худини изчеваш по светофарите в димна завеса - смес от сажди и пушек от зимните гуми лятно време..
  • #15
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Интересно, след като се доказа, че са мошеници защо продължават да им купуват канцерогенните сандъци... интересно с колко още общи проблеми на автомобилостроенето освен вредните емисии са използвали "прекия път"?
  • #14
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    И аз му "повярвах", като каращ взет чисто нов Пасат, вече над 130к км без проблеми.
  • #13
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Еми не е само дошо.Аз съм недоволен клиент от VW. Имах чисто нов пасат, на който след 1вата година му набих около 15 000 лв. за ремонти всевъзможни. И понеже продължи да се чупи го продадох за смешни пари на няма и 2 години. Най-голямата ми набутвация в живота. За фирмата ми взех 2 кадита, чисто нови с 1.6 дизел двигатели. Харчат над 11 в София винаги, а проблемите си ги има, като при пасата. Скоро ще ги разкарвам и тях. А в момента карам френски автомобил личен - без забележки 2ра год.