IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Bugatti изтегля Veyron в сервизите

При 1/3 от суперколите са открити различни проблеми

Bugatti изтегля Veyron в сервизите

Bugatti ще привика в сервизите общо 172 екземпляра от първото поколение на Veyron. Изтеглянето ще се осъществи в рамките на 3 сервизни акции, съобщава Националната администрация за безопасност на движението на САЩ (NHTSA).
Bugatti изтегля Veyron в сервизите
Veyron Grand Sport. Снимка: Bugatti

За 10 години от модела са произведени и продадени общо 450 бройки – 300 купета и 150 роудстъра. Това означава, че кампанията на Bugatti ще засегне почти 40% от автомобилите от популярния модел. Всички ремонти ще бъдат извършени за сметка на производителя.

Първата акция ще засегне 87 машини Veyron в 3 модификации – стандартното купе (2006-2010 г), открития вариант Grand Sport (2010-2012 г.) и най-мощната версия Super Sport с 1200 к.с. (2011-2013 г.). При тези автомобили е открита корозия на алуминиевите пластини, поддържащи пода. В компанията се притесняват, че те могат да се откъснат по време на движение и да предизвикат инцидент.

При други 13 автомобила Veyron, произведени през периода 3 октомври – 22 декември 2006 г., е открит проблем с кабелите на акумулатора и на генератора, който може да доведе до проблеми при работата на мотора.

В третата група пропадат 72 хиперколи, сглобени от 2006 до 2010 г., както и версията Grand Sport (2011-2012 г.). При тях е повреден датчикът, показващ нивото на бензин в резервоара. Той отчита повече от реалното, като за отстраняване на проблема ще бъде сменен резервоарът и ще бъде пренастроена електрониката.
 

Тагове: Bugatti Veyron
0 от 500
  • #11
    23 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Защото ще изтеглят автомобилите в US явно, а не по цял свят за това е такава бройката. В другите държави не са ги задължили, а както каза някой по-долу - ВАГ не прави сервизни акции поради открит дефекти или притеснения от страна на фирмата, а само след осъждане или заставяне от държавни органи.
  • #10
    16 rate up comment 4 rate down comment
    v-1 ( преди 9 години )
    Първият коментатор явно е голян "капацитет" :))Приятел това,че ти не си виждал как корозира алуминия не значи, че не корозира. И само за инфо, корозия не означава ръжда... Ей такива като тоя индивид рсят мозък под всяка статия тук и си мислят, че разбират всичко...мъкаа мъка.
  • #9
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Най-вече от солта и препаратите по пътищата се получава" :)))Приятелю, бъди сигурен че никой не кара тази кола зимно време.
  • #8
    20 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Подобен автомобил с такива проблеми е срамота да има. Те едва успяха да се отърват от последните бройки и го праодават 10 г. и не могат да го продадат, а сега и сервизни акции. Браво бе!И защо само 40% от колите? Не ги ли правят всичките от едни и същи материали?На някой явно им набутват евтини неща, а на други не. И това е което обявяват, а колко още неща ще оправят те си знаят. Да сменяш цял резервоар, заради 1 датчик не е много нормално. Има нещо друго, което крият и не казват.
  • #7
    22 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нали бяха 500..., излиза че 50 бр. прашасват по складовете и се чудят къде да ги ракарат. Явно и на футбулери, рапъри и араби им е дошло в повече това грозно прасе.
  • #6
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Къде прочете, че алумия ръждясва ве умнико? Хората ти пишат за корозия. Правиш ли разлика между ръжда и корозия? Както виждам не. Ами явно толкова ти е акъла и общата култура.Както и да е явно алуминия който са ползвали не ебил с достатъчна плътност и подходящ състав и е корозирал. Най-вече от солта и препаратите по пътищата се получава.
  • #5
    21 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Те тия май гният повече от френските за 25-30 000лв, а тва немското е 1 000 000 евро.Ама за тия пари толкова.
  • #4
    22 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе нормално ли е най-скъпия автомобил в света да се вика в сервизите за "различни проблеми"?
  • #3
    23 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "В компанията се притесняват"...НЕ, просто NHTSA са им набили канчето. Вурстовете сервизни акции по собствено желание НЕ ПРАВЯТ!
  • #2
    18 rate up comment 9 rate down comment
    Хехе ( преди 9 години )
    Т.пи н.мски Св.не!Факт!