IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електрическа турбина за новото Audi RS4 Avant

Двигателят ще бъде V6 с 500 к.с.

Електрическа турбина за новото Audi RS4 Avant

Audi усилено тества прототип на новото поколение RS4 Avant. Снимки на автомобила бяха публикувани в изданието Motor1, което разкрива подробности за модела.
Новото Audi RS4 Avant ще получи 500 к.с.
Основната промяна при спорното комби ще бъде отказването от досегашния атмосферен V8 двигател с обем 4,2 литра и мощност 420 к.с. Неговото място ще заеме високооборотен V6 мотор с обем 3,0 литра. Той разполага с два турбо компресора и електрическа турбина, което ще му позволи да развива около 500 к.с.

Същата технология Audi използва при спортната модификация на кросовъра си Q7 - SQ7 TDI. Тя обаче е оборудвана с дизелов мотор, като електрическата турбина се захранва от 7-киловатов електромотор. Той на свой ред черпи енергия от 48-волтова мрежа.

Смяната на мотора ще доведе и до сериозно увеличаване на максималния въртящ момент. Със сегашния 4,2-литров V8 той е 430 Нм, но след смяната на двигателя ще достигне 550 Нм, като се очаква той да бъде достъпен в диапазона 1300-4500 об/мин.
Новото Audi RS4 Avant ще получи 500 к.с.
Промените при новото Audi RS4 включват още 8-степенна автоматична скоростна кутия, по-големи въздухозаборници, различна изпускателна система и модернизирана спирачна система. В салона ще бъдат поставени нови седалки, както и нов приборен панел.

Снимки: Motor1
 

Тагове: audi rs4 avant
0 от 500
  • #3
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Алоооо ( преди 8 години )
    Още едно доказателство че ел. задвижването е по добро!!!Ей умник това че електромотора на турбината е 7kW не означава че ще използва максимума си постоянно.
  • #2
    11 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ...електрическата турбина се захранва от 7-киловатов електромотор. Той на свой ред черпи енергия от 48-волтова мрежа.Нещо да не сте се объркали за киловатите? Знаете ли какво са 7 киловата или сте преписвали грешно? Това чудо няма какво да го захрани в една кола. Само за сравнение ще ви дам, че 7 киловата електромотор се ползва за големи фуражомелки с трифазен ток. В случая най-вероятно е 0,7 кВт електромотор. А за мрежата 48 волта е най-голямата немска простотия, която са измислили.
  • #1
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не сте написали главните причини за слагането на ел. турбина. По-нисък разход и уж без турбо лаг.